Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

08-08-2021 om 22:22 Topicstarter

alhambra schreef op 08-08-2021 om 22:14:

Mijn man kreeg vandaag de geest en heeft 1,5 uur ramen staan lappen terwijl ik met mijn dochters buiten was.

Mocht hij dat weer eens hebben. Ik heb ook wel wat ramen

Sophia_!

Sophia_!

08-08-2021 om 22:30

Van alles werd ik blij vandaag.  Het was een gezellige dag, iedereen was thuis,  we deden spelletjes en hebben lekker lang getafeld en gekletst. Dat gebeurt niet zo vaak met iedereens drukke sociale leven. Ik heb ervan genoten. 

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

09-08-2021 om 16:07

Ik neem nooit eten mee naar werk, ik heb in principe genoeg aan de koffie in de pauzes. Maar ik kreeg vandaag in de eerste pauze zomaar een broodje van een vrouwelijke collega, en in de middagpauze een bord bami. Dat heeft me wel blij gemaakt, vooral omdat ik in een beetje depressieve stemming zat.

Wij kwamen thuis van vakantie. En wat fijn om dan in een leeg huis te komen. Wat een ruimte en wat een fijn vooruitzicht om vanavond in mijn eigen bed te slapen. 

Lollypopje

Lollypopje

09-08-2021 om 16:32 Topicstarter

een heerlijke yoganidra sessie en voelde me daarna redelijk bijgetrokken, waardoor ik zelfs heb besloten te koken vandaag 😄

Van de blije bekkies van de kids tijdens m’n sportles 😍

dat t zonnetje schijnt ondanks dat er slecht weer voorspeld was.
Dat man met hond naar t bos ging en ik gauw vast mn maandagmorgenritueel van boven stofzuigen en de badkamer doen kon afwerken.
Dat ik mijn plantjes wilde stekken, daarvoor stekgrond ging kopen en mezelf heb getrakteerd op een mooie addenda (van mn verjaardagsgeld) Waar ik ook weer wat stekken afgehaald heb omdat ie niet helemaal goed in de andere pot ging.

Dat mijn zoon boodschappen is gaan doen voor me.
Dat ik weer chocolade en thee heb en die nu eet/drink bij het laptoppen
Dat ik straks in een schoon bed kan stappen. Als ik niet vergeet om de was in de droger te stoppen

Een volle boodschappentas, inclusief 7 avondmaaltijden, voor nog geen 50 euro 

Berichtje van Duo of ik aub mijn rekeningnr wil doorgeven zodat ze een deel van mijn collegegeld terug kunnen storten.. Ik dacht daar niet voor in aanmerking te komen maar blijkbaar had ik het mis!

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

09-08-2021 om 17:53

van iemand die nu voor mij staat te koken❤️

  • Flinke voortgang geboekt op het werk
  • Oudste kind wat zwemles steeds leuker gaat vinden
  • Een heerlijke, flinke wandeling gemaakt in de avondzon

Vandaag op vakantie in Oostenrijk heb ik Murmeltieren gevoerd en geaaid 😊
En ik heb nieuwe wandelschoenen gekocht.

Derde fijne vakantiedag op rij gehad met man en kind: gefietst, picknick, spelen in bad, en met de poppen. 

Toen ik aan het autorijden was begon plots een nummer van een film te spelen dat ik vroeger geweldig vond maar helemaal was vergeten. Het was echt zo'n "omg..." + kippevel moment

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.