Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

De verse Scrypto van NRC die straks uit mijn printer rolt. En nog een stuk of 8 cryptogrammen van andere kranten...

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-08-2021 om 09:01

Gisteren werd ik blij omdat het weer weekend was, vanmorgen werd ik blij van mijn favoriete zaterdagochtend-momentje: met een mok koffie in bed met mn tablet even rustig wakker worden. Ook werd ik net blijvan mijn kat die me na een nacht slapen weer ziet en door haar 'taaltje' duidelijk maakt dat ze dat leuk vind.
Leuk topic dit!

AliceM1982 schreef op 07-08-2021 om 09:01:

Gisteren werd ik blij omdat het weer weekend was, vanmorgen werd ik blij van mijn favoriete zaterdagochtend-momentje: met een mok koffie in bed met mn tablet even rustig wakker worden. Ook werd ik net blijvan mijn kat die me na een nacht slapen weer ziet en door haar 'taaltje' duidelijk maakt dat ze dat leuk vind.
Leuk topic dit!

Klinkt fijn!! Hier ging het minder relaxed. Kind 1 vroeg wakker door buikpijn. Kind 2 in bed geplast, sinds lange tijd. Toen ging meteen de TV aan door manlief en de Olympische Spelen staan op. En ik wilde zo graag uitslapen.  Ben moe.
Maar we gaan er een fijne dag van maken. Lekker ontbijtje, kop koffie en langgggggzaam opstarten. 

Heerlijk ongestoord de Olympische jumping kunnen kijken. Thanks to België die dat uitzond zonder onderbrekingen van andere sporten. 

Prachtige fietstocht gemaakt in 1 Vd mooiste regio’s van ons land
Heerlijk geluncht op terras met fenomenaal uitzicht 
Nu met dekentje en chocola en chips en man en kind op de bank precies mijn idee van een perfecte vakantiedag 

Lollypopje

Lollypopje

07-08-2021 om 16:53 Topicstarter

Klinkt heerlijk Hobbelster.

Lollypopje schreef op 07-08-2021 om 16:53:

Klinkt heerlijk Hobbelster.

Is t ook. Long covid was even heel ver weg, zelfs toen ik weg moest van het terras omdat er een heel druk kakelende familie kwam zitten waardoor t gedaan was met de relatieve rust, maar gelukkig waren we ook al klaar met eten toen. 
dit soort dagen zijn echt houvast. En ik ga vooral heel hard niet denken aan de komende dagen en hoe ik me ga voelen

Lollypopje

Lollypopje

07-08-2021 om 16:57 Topicstarter

Hobbelster schreef op 07-08-2021 om 16:55:

[..]

Is t ook. Long covid was even heel ver weg, zelfs toen ik weg moest van het terras omdat er een heel druk kakelende familie kwam zitten waardoor t gedaan was met de relatieve rust, maar gelukkig waren we ook al klaar met eten toen.
dit soort dagen zijn echt houvast. En ik ga vooral heel hard niet denken aan de komende dagen en hoe ik me ga voelen

Je hebt groot gelijk En op dagen als vandaag, waarop ik vooral heel moe op de bank lig vind ik dit soort posts heel fijn en hoopgevend.

Baby heeft zich voor het eerst in maanden weg laten leggen voor de laatste voeding vandaag en ik zit nu dus zonder aan mij vastgeplakte baby op de bank. 

Heerlijk, BlauweVeer, hopelijk begin van een nieuwe (niet-te-plakkerige)fase!
de avonden voor jezelf hebben zijn zo fijn als je kleine kinderen hebt. 
Lollypopje, balen dat het voor jou weer zo’n dag is. Niet naar vriendin geweest dus? Of toch wel?
onze peuter slaapt sjnds een uur en man en ik zijn nu ook te moe om boe of bah te zeggen. Maar vandaag was echt wel een goede dag. Ben begin Vd avond zelfs nog met haar in bad geweest, teennageltjes geknipt en gelakt, boekjes voorgelezen. Het is ook wel fijn dat ik hier niet de drang heb om steeds vanalles te doen qua huishouden / tuin en (dus) (blijkbaar) meer energie over houd om leuke dingen te doen met kind 

sorry voor de deels off-topic trouwens. 

Lollypopje

Lollypopje

07-08-2021 om 21:34 Topicstarter

@Hobbel morgen en ze komt hierheen. Zelf naar mensen gaan is echt nog geen optie. Maar dat ze komt, word ik nu al blij van 😄

ah ik had zaterdag in m’n hoofd zitten. Maar leuk! Hopen dat de rust van vandaag zorgt voor Voldoende energie morgen 

🤞

Lollypopje

Lollypopje

07-08-2021 om 21:39 Topicstarter

Hobbelster schreef op 07-08-2021 om 21:37:

ah ik had zaterdag in m’n hoofd zitten. Maar leuk! Hopen dat de rust van vandaag zorgt voor Voldoende energie morgen

🤞

Ik hoop het en anders ga ik mijn vermoeidheid gewoon een keer negeren. Tenzij ik echt uitgeput ben, maar dat gaat gewoon niet het geval zijn.

That’s the spirit!

Van Ajax winnen is toch altijd mooi, zélfs wanneer je er de fruitschaal mee wint

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.