Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

26-07-2021 om 18:25 Topicstarter

Dat het me lukte om 3000 stappen te zetten 😊

Dat mijn kinderen in the end hun kwaaie bui van zich af hebben gezet zodat we toch nog redelijk relaxed in de speeltuin konden picknicken waarna ze zelfs nog zijn gaan skeeleren

Ik heb 3662 stappen gezet. Ik heb twee shows gezien via Netflix van Patrick Laureij, erg grappig! Mijn supermarkt had de zalm goed afgeprijsd! Die gaat zo de oven in. 

Dat ik eindelijk mijn werkdocument afrondde waar ik twee weken mee bezig ben geweest 

Ik geloof dat je elke dag drie dingen moeten kunnen noemen toch?

Als tweede dan: koffierondje bij ex schoonma, wat zij heel fijn vond (En eigenlijk genoot ik minstens zoveel van het telefoontje vooraf: ben je thuis? Ja, ik zit de OS te kijken. Om vervolgens het wel en wee van Nederland van vannacht en vanochtend uit te wisselen)

En drie: de kinderen die heel blij waren met de maaltijd die ik op tafel zette (yesss, dat hoopte ik al!!).

Dat ik thuiskom en mijn man in de keuken aan het kokerellen is. De tafel gedekt is en een glas wijn voor mij heeft ingeschonken. 

Dochter is logeren bij opa en oma en ik heb het hele huis grondig gepoetst. Niet dat poetsen zo leuk is maar het was wel fijn dat er niet na 5 min alweer een kleuter een bende van had gemaakt 🤣. En het ruikt heerlijk nu.

Twee: mijn bestelde stappel stoffen is binnen, vanavond heerlijk achter de naaimachine.


Ik doe ook maar meteen 3 dingen waar ik dankbaar voor ben vandaag  

-  de eerste koffie van de dag, een lekker grote mok, in het zonnetje samen met man
- m’n schone was. Niets zo fijn als lijnen vol met netgewassen spullen! 
- de heerlijke pizza vanavond én het bijbehorende glas wijn 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

26-07-2021 om 18:39

Drie dingen, leuk!

  • onze katten die zich weer overal en nergens op kunstzinnige wijze draperen, als ze maar bij ons in de buurt zijn.
  • Koffie!
  • Mijn agenda inplannen voor komende week. 
  • Dat mijn werkmail inbox compleet leeg is!
  • Dat ik vanavond B&B Vol liefde ga kijken
  • Dat ik me gelukkig voel

Van de foto die mijn "schoonzoon" (mag je dat zeggen na 4 jaar verkering) me stuurde van mijn dochter achter het stuur.
Mijn faalangstige dochter heeft in 1 keer via een normaal examen haar rijbewijs gehaald en kon vandaag haar roze pasje ophalen en voor het eerst zelf rijden.  

Dat er uiterlijk overmorgen al een monteur langskomt voor de kapotte wasmachine! 

Granny71 schreef op 26-07-2021 om 18:43:

Van de foto die mijn "schoonzoon" (mag je dat zeggen na 4 jaar verkering) me stuurde van mijn dochter achter het stuur.
Mijn faalangstige dochter heeft in 1 keer via een normaal examen haar rijbewijs gehaald en kon vandaag haar roze pasje ophalen en voor het eerst zelf rijden.

Wat leuk! En gefeliciteerd nog! 

leuk topic! 
Vandaag werd ik blij van…. 

- dat ik 12 km heb gefietst op mijn e-bike, waarvan 3(!!!) zonder ondersteuning 🥳
- dat mijn kind geen koorts meer had en dus gewoon naar de opvang mocht 
- een heerlijke witte boterham met (veel!) Nutella 😋

Dat ik vanochtend 5km gewandeld en ruim een half uur gezwommen had voor 't begon te regenen. 
En van mijn zelfgemaakte latte met een scheutje Tia Maria. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.