Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
madee
02-07-2026 om 14:02
HAHA!wait..what schreef op 02-07-2026 om 13:32:
3 bikini's besteld en alle 3 zijn ze mooi en passen ze goed! Nu twijfels wat ik moet doen want normaal gesproken is het kopen van een bikini echt een drama want het zit nooit goed.. Ik wil ze allemaal wel maar ze zijn echt niet goedkoop 😅
Alle drie kopen! Komende jaren geen drama meer op dat gebied, hoe heerlijk is dat vooruitzicht 🥳 Mijn ervaring is dat de niet-gekochte bikini’s anders door je hoofd blijven spoken, je krijgt er denk ik spijt van als je ze niet koopt (tenzij je veel van gewicht/postuur wisselt)
Broodjebrie
02-07-2026 om 14:03
eindelijk goede schoenen gevonden! Ook heel fijn geholpen, het personeel wat er rondliep liet me ook met rust, totdat ik om hulp vroeg. Heel fijn, ik heb er zo'n hekel aan als ze gelijk naar je toekomen als je amper binnen bent.
HAHA!wait..what
02-07-2026 om 14:33
madee schreef op 02-07-2026 om 14:02:
[..]
Alle drie kopen! Komende jaren geen drama meer op dat gebied, hoe heerlijk is dat vooruitzicht 🥳 Mijn ervaring is dat de niet-gekochte bikini’s anders door je hoofd blijven spoken, je krijgt er denk ik spijt van als je ze niet koopt (tenzij je veel van gewicht/postuur wisselt)
Die hoop heb ik al laten varen dat mijn postuur wisselt 🤣 Nee maar valt mee.. Ik schommel een paar kilo's af en toe maar denk/hoop dat dat zo blijft en ik niet veel ga aankomen 😉
Jaa, ik neig ook naar houden.. ze zijn alle 3 van hetzelfde merk (ik had er nog nooit van gehoord) dus misschien wat overdreven om er nu 3 te houden maar ik ben bang dat ik anders spijt ga krijgen ja 😅 Het is bij elkaar alleen wel ruim €400 dus dat vind ik wel echt veel! Beschouw het dan maar als een vervroegd en duur verjaardagscadeau aan mezelf 😜