Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dat ik dochter gisteren kon troosten toen ze erg verdrietig was omdat ze merkte dat werken nog niet lukte. ( reumamedicijnen hebben nog meer tijd nodig om  aan te slaan)

Heb mn manager vorige week aangesproken op dat ie een slechte manager is en ik hem zat ben (in professionele taal blabla). En deze week heeft hij echt laten zien dat hij geluisterd heeft. Oprecht verbaasd maar heel prettig want er speelde veel en hij heeft het goed opgepakt. 

Koettie schreef op 03-07-2026 om 06:57:

Heb mn manager vorige week aangesproken op dat ie een slechte manager is en ik hem zat ben (in professionele taal blabla). En deze week heeft hij echt laten zien dat hij geluisterd heeft. Oprecht verbaasd maar heel prettig want er speelde veel en hij heeft het goed opgepakt.

Wat stoer dat je dat gedaan hebt Koettie!

RavIvaR schreef op 03-07-2026 om 01:13:

[..]

SUPER! Gefeliciteerd!!!

Iedereen die ik erover spreek, zegt, het is zo verdiend, je doet je werk zo goed. Nou doe ik mijn werk al aardig lang zo goed, maar kennelijk heb ik nu op de juiste knopjes weten te drukken om deze promotie erdoor te krijgen. Zoiets heeft een lange adem nodig op de universiteit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.