Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Zilver_gray schreef op 26-05-2024 om 17:12:

[..]

Nou maar dat is heerlijk Loulou! Ik had je bericht inderdaad gelezen, ik ben blij voor je dat je ze toch nog op de kop hebt weten te tikken

Voel je vooral niet schuldig voor je “materialistische” post, geniet ervan. Mag ook wel eens een keer toch

❤️

Auwereel schreef op 26-05-2024 om 17:06:

Ben blij dat het mooie weer vandaag hier precies was op het moment dat ik tijd had om een wandeling te maken. Vanmorgen heerlijk gezongen, en vanmiddag dus heerlijk gewandeld!

Ah lekker Auwereel, fijn om zo het weekend weer af te sluiten 

Voor als je van onweer houdt: https://www.lightningmaps.org/

Ik heb een kwartier buiten gezeten en het was prima weer.

Loulou39 schreef op 26-05-2024 om 16:59:

Luxe dingetje: ik postte gisteren een berichtje over de leukste sneakers (ik zeg zelf nog steeds gympen 😁) die ik had gezien en die werkelijk overal uitverkocht waren toen ik daarna thuis online zocht, zelfs bij het merk zelf.
Ben vandaag toch nog even naar de betreffende winkel gelopen en daar hadden ze nog één paar!! En precies in mijn maat 💃🏻

Ik weet dat het heel materialistisch is, maar het deed me toch even het verdriet en de rotdingen van nu vergeten 😊

Het belangrijkste is dat ze lekker zitten! Dat is echt goud waard.

Ik zit in de tuin naar een merel te luisteren. 

rionyriony schreef op 26-05-2024 om 17:36:

Voor als je van onweer houdt: https://www.lightningmaps.org/

Ik heb een kwartier buiten gezeten en het was prima weer.

Ik heb de Windy-app, die trilt ook bij een ontlading! En zonet kon ik naar buiten kijken, het heeft hier even geonweerd, maar de grootste buien gaan zo te zien ten westen en ten oosten van ons langs.

Ik heb net een heerlijke salade gegeten  bij de zondagse friet: babyspinazie met tomaatjes, avocado en feta. Zo zeg, daar werd ik eventjes blij van!

Edit: én pijnboompitten!

rionyriony schreef op 26-05-2024 om 17:38:

[..]

Het belangrijkste is dat ze lekker zitten! Dat is echt goud waard.

Dat doen ze! De maat is goed en de zolen veren zo fijn mee 👍🏻.Mijn huidige sneakers hebben bijna gaten in hun zolen (ik loop heel veel). Had er een foto van gemaakt en een vriendin schrok er van (ik zelf ook, want ik had er zelf nooit naar gekeken 😂). Dus die gaan weg en de nieuwe gaan aan 👍🏻.

Voor jou en Silver_gray: dank voor jullie lieve reacties ❤️

Vandaag een hele mooie wandeling gemaakt en het was hier heerlijk wandelweer. We waren nog maar net terug in ons huisje toen het begon te stort regenen. We hebben echt geluk gehad.

Auwereel schreef op 26-05-2024 om 17:52:

[..]

Ik heb de Windy-app, die trilt ook bij een ontlading! En zonet kon ik naar buiten kijken, het heeft hier even geonweerd, maar de grootste buien gaan zo te zien ten westen en ten oosten van ons langs.

De techniek staat voor niets. Het is helemaal stil hier weer en ik heb de lichten weer uitgedaan want de zon schijnt volop.

Gezellige dag met schoonouders gehad. Schoonmoeder is extra lief voor mij nu mijn moeder mij weer eens negeert.

Ik ben er vroeg bij: ik heb alvast de portie van een dag uitgetekend op mijn wandkleed zodat ik het vanmiddag kan borduren. Dat kan momenteel omdat het zo vroeg licht is. Het is het laatste stuk (1/6) van de tweede kleur lichtgrijs (sneeuwschaduw).

Hierna zit ik een beetje te dubben over mijn voorraad wit. Die is momenteel niet in de winkels dichtbij te koop. Ik dacht even dat Zeeman die had maar het bleek helaas polyester te zijn. Hm. Zal wel komen. Wit is altijd in.

Yumi schreef op 26-05-2024 om 15:39:

[..]

Ik snap het dat maakt het er niet beter op. Sowieso vind ik met rugklachten dat vermoeidheid de boel verergert. Misschien dat glucosamine iets voor je doet, ik neem het op aanraden fysio, en ik merk wel een lichte verbetering.

Ik hoop dat je snel in wat rustiger vaarwater komt 🌺

Dank je Yumi. Glucosamine  en magnesium  slik ik al. Helpt nl ook voor  mijn chronische  pijn.  Verder heb ik er het laatste half jaar ook heupklachten  bij gekregen, waardoor  ik misschien  ook weer anders sta en loop en dus mijn rug anders belast. Zo weer naar de fysio. Ik heb eigenlijk  gewoon  wat meer rust nodig. Maar dat zit er nu nog even niet in helaas.

Wat heerlijk Loulou van de gympen/ sneakers!

OT: blij van een compliment  van een van de nieuwe  collega's. Dat ik het zo snel oppik en zo goed doe. Vind  ik zelf helemaal  niet , maar blijkbaar  mag ik de lat weer eens minder hoog gaan leggen voor mezelf.

lientje69 schreef op 27-05-2024 om 07:53:

Wat heerlijk Loulou van de gympen/ sneakers!

OT: blij van een compliment van een van de nieuwe collega's. Dat ik het zo snel oppik en zo goed doe. Vind ik zelf helemaal niet , maar blijkbaar mag ik de lat weer eens minder hoog gaan leggen voor mezelf.

Wat fijn Lientje! Dan voel je je echt gewaardeerd 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.