Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Om het antwoord van het forummer op een vraag in een ander draadje. 
Leuk topic, grappig antwoord 

Blij dat dochter na er heel veel tijd en moeite ingestoken te hebben zo'n goed resultaat heeft gehaald voor haar literatuurstudie.
Het is niet voor niets geweest dat ik haar vrijstellingen heb gegeven voor haar taken/afspraken hier thuis die ik dan maar zelf heb gedaan of voor lief heb genomen. .  Ze kan trots zijn op die net geen 9.

Bakblik schreef op 22-04-2024 om 21:37:

[..]

Ja ik weet dat dit het probleem was. Er was hier door gebrek aan pickwick ook geen eigen merk thee genoeg besteld/geleverd. Heb heel wat winkels gehad om aan drinkbare thee te komen. Het c-merk dat 3 weken geleden in de schappen lag was niet lekker.

Wel jammer dat ze dat niet even handig aanpakken als Lidl, waar je helemaal niet meer taalt naar merkproducten omdat ze zelf ijzersterke huismerken hebben. Ik zou als Jumbo een nieuw voordelig merk beginnen met als voorbeeld een heel goed merkproduct. Net zolang proberen tot het een tien haalt bij de proevers. Ik drink maar zelden thee dus ik weet niet hoe hun thee is. 

Het was een goede dag vandaag. Lekker bezig geweest. Zelfs nog een uurtje geborduurd.

Ik ben in de voormiddag heel lang bezig geweest met de sierkussens. Vulling erbij of eraf tot ze allemaal mooi glad waren en toch heel zacht. Sommige hadden de neiging in elkaar te zakken en andere waren te dik en te stijf. Ik streefde naar uniformiteit.

Ik was van plan de planten vandaag opnieuw te organiseren want ik heb teveel aan planten. Toen ze nog kleiner waren was het nog te doen maar nu zijn ze veel groeizamer geworden en gaan ze echt hun ruimte opeisen.

Vorig jaar heb ik dit ook al gedaan maar nu sta ik weer voor deze klus. In de keuken staan bijv. twee Surculosa's en eentje daarvan in de keuken is echt genoeg.

Klus doorgeschoven naar morgen evenals mijn haar.

ik zag een haas in een weiland vanmorgen

Van een lief aanbod hier op het forum 

Bij mijn wandelingetje vandaag: bloeiende kastanjebomen, fluitenkruid, zingende merels, lekker zonnetje.

Netherfield schreef op 23-04-2024 om 18:32:

ik zag een haas in een weiland vanmorgen

Leuk, wij zagen vorige week ook een haas onderweg naar de winkel. 
En nu wil ik Watership down kijken, de originele versie. 

Blij dat de operatie van kind erop zit en hij er tot nu toe weinig hinder van ondervind 

En blij dat andere kind zijn onvoldoende voor natuur/scheikunde  weg gewerkt heeft
Op de laatste toets een 9, waardoor hij nu gemiddeld een 6 heeft

De dag is net begonnen en ik ben nu al blij want mn BFF belde net. Had hem al een paar weken niet gesproken dus dubbel blij

Mama-Inge schreef op 24-04-2024 om 06:42:

Blij dat de operatie van kind erop zit en hij er tot nu toe weinig hinder van ondervind

En blij dat andere kind zijn onvoldoende voor natuur/scheikunde weg gewerkt heeft
Op de laatste toets een 9, waardoor hij nu gemiddeld een 6 heeft

Fijn dat de operatie voorbij is, op naar een vlot herstel!

Ook nog goede cijfers, dat betekent samen met het bovenstaande, dat jij vast weer rustiger kan slapen 

Gisteren was ik ook heel blij met hulp van een paar mensen hier in mn straat toen accu van auto aan werkweigering deed. Net even chocola gehaald en gebracht voor ze.. (en voor mezelf ook een reep, voor de schrik  )


Net ook weer kaas gehaald , daar word ik ook altijd blij van!

OperaQueen schreef op 24-04-2024 om 12:35:

Gisteren was ik ook heel blij met hulp van een paar mensen hier in mn straat toen accu van auto aan werkweigering deed. Net even chocola gehaald en gebracht voor ze.. (en voor mezelf ook een reep, voor de schrik )


Net ook weer kaas gehaald , daar word ik ook altijd blij van!

Tja..........................



 wat zal ik zeggen? Ik reageer wel even op je pb'tje van een uur geleden.


Ik heb wat gaten van pluggen die vroeger in
de muur hebben gezeten gerepareerd en bijgeverfd in de goede kleuren.
Daarvoor heb ik mezelf beloond met een halve kokosmakron.

De reorganisatie van het plantenbestand stel ik uit, omdat ze druk bezig zijn te groeien en ik wil wel weten hoe dat gaat worden. Dus dat gaat toch boven de opruimdrift.

Dat gaat overigens zeker wel gebeuren, maar wat later.

Bakblik schreef op 24-04-2024 om 13:43:

[..]

Tja..........................



wat zal ik zeggen? Ik reageer wel even op je pb'tje van een uur geleden.

Als het over de reep gaat, ik was in een gulle bui dus ook alweer weggegeven  . (Ik krijg een andere jobcoach, ik zag haar voor het laatst vandaag, was wel een reep waard en bovendien wil ik geen Tony C. Meer, te verslavend en dat vind mijn lijn niet leuk)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.