Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Koettie
21-04-2024 om 13:41
Heerlijk gewandeld in het zonnetje, eekhoorntje en wat muisjes gezien. Ben gek op de lente, eindelijk weer groen en vogeltjes overal!
Broodjebrie
21-04-2024 om 14:05
Koettie schreef op 21-04-2024 om 13:41:
Heerlijk gewandeld in het zonnetje, eekhoorntje en wat muisjes gezien. Ben gek op de lente, eindelijk weer groen en vogeltjes overal!
Ik heb net een lange wandeling gemaakt en de lente is volop aanwezig, zo fijn!!!
Auwereel
21-04-2024 om 14:17
Blij dat ik een lastig zangstuk in korte tijd goed onder de knie heb gekregen, en uitgevoerd met koor.
Gelebloem
21-04-2024 om 16:06
Mijn man heeft me geholpen met belastingzaken en het was veel minder de hel op aarde dan het in mijn eentje was geweest. Ik leer steeds beter hulp vragen bij dingen die ik lastig vind, dat is fijn!
Beterlaat2021!
21-04-2024 om 17:42
Koettie schreef op 21-04-2024 om 13:41:
Als je van vogelgeluiden houdt is de Zwitscherbox misschien iets voor jou. Recent kreeg ik die voor mijn verjaardag en ik geniet van het vogelgeluid - op de WC....
Moirmel
22-04-2024 om 00:27
Na wat mindere dagen, bezig dagje gehad terwijl partner vrijwilligerswerk deed. Huis is weer aan de kant. Als morgen het zonnetje erdoor komt wat achterstand in de tuin en achterbouw inhalen.
Gelebloem
22-04-2024 om 04:32
Gezellig en productief weekend gehad. Gister naar de film met man, bleek niet echt geschikt voor mijn zwangere maag, maar wel lol gehad. ![]()
rionyriony
22-04-2024 om 12:47
Dat veel goedgekomen is wat er niet goed was, zowel wat een object betreft als pijnklachten. Maar nieuwe pijnen kondigen zich aan. Ik ga wat leuks doen nu het nog zonder lijden kan.
rionyriony
22-04-2024 om 20:53
Bakblik schreef op 22-04-2024 om 15:24:
Halleluja, de Jumbo heeft weer thee van pickwick
Ze konden weer prijsafspraken maken met de fabrikant. Ik had gewoon een lookalike laten maken voor de helft van de prijs. Zo had ik de producent gestraft.
Alles gaat zeldzaam goed vandaag. Ik verheug me over alles: over kerst, over de herfst, over de zomer en over de festiviteiten. Over alles! 
Ik heb een kast gereorganiseerd en een leuke hoek gemaakt in mijn slaapkamer met sfeervolle verlichting. Een slaapkamer is best belangrijk.
Bakblik
22-04-2024 om 21:37
rionyriony schreef op 22-04-2024 om 20:53:
[..]
Ze konden weer prijsafspraken maken met de fabrikant. Ik had gewoon een lookalike laten maken voor de helft van de prijs. Zo had ik de producent gestraft.
Alles gaat zeldzaam goed vandaag. Ik verheug me over alles: over kerst, over de herfst, over de zomer en over de festiviteiten. Over alles!
Ik heb een kast gereorganiseerd en een leuke hoek gemaakt in mijn slaapkamer met sfeervolle verlichting. Een slaapkamer is best belangrijk.
Ja ik weet dat dit het probleem was. Er was hier door gebrek aan pickwick ook geen eigen merk thee genoeg besteld/geleverd. Heb heel wat winkels gehad om aan drinkbare thee te komen. Het c-merk dat 3 weken geleden in de schappen lag was niet lekker.
Broodjebrie
22-04-2024 om 21:42
Bakblik schreef op 22-04-2024 om 15:24:
Halleluja, de Jumbo heeft weer thee van pickwick
Ik zag een nieuwsbericht voorbijkomen en moest gelijk aan jou denken haha. Fijn!
Bakblik
22-04-2024 om 22:08
Broodjebrie schreef op 22-04-2024 om 21:42:
[..]
Ik zag een nieuwsbericht voorbijkomen en moest gelijk aan jou denken haha. Fijn!
Dank je! Het was afzien met die doos vieze thee. Ik drink 24/7 jaarrond thee of water, heel soms frisdrank op een feestje. Zeker op jouw dagen drink ik 1,5 liter thee per dag en dochter ook als ze thuis is. Dus het gaat hard hier.
MonthlyHedgehog35
22-04-2024 om 22:09
Toen ik vanmiddag naar huis liep kwam ik een mevrouw tegen met een piepklein hondje, 9 weken was die pas maar ze was helemaal niet bang of zo maar heel erg enthousiast naar mij nadat ik tegen dat beestje ging kletsen (Dat zijn veel dieren, ik ben een dierenvriend en dat voelen ze op een of andere manier) en echt superschattig...
! Daar kan ik echt heel erg blij van worden.
En ook blij omdat ik een beetje raar maar superhandig talent heb; iets heerlijks in elkaar flansen terwijl ik totaal geen inspiratie heb. Morgen komt HelloFresh maar ik had voor vandaag nog niks en ook bijna niks meer in huis en dat was ik vergeten dus ik moest vlakvoor etenstijd nog snel even iets verzinnen; een snelle vegetarische indische curry is het geworden en dat was echt superlekker.