Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Van het ontwaken op  mijn verjaardag, in 'ons' hotel, met een vogelconcert om 06.00 uur.  Het leek wel een volière!

Bakblik schreef op 19-04-2024 om 09:34:

[..]

Hoef vandaag niet veel dus toen ieder gezinslid dat op tijd een bus of trein moest halen ben ik nog even lekker terug in bed gedoken.

Bij oudste was de wekker even niet afgegaan en om een of andere vage reden wordt ik dan altijd wakker om de boel te kunnen redden. Dan schiet ik in mijn sjoggingbroek en vest en ga koppen thee voor on the go maken, draai deuren van slot zet fietsen recht voor de deur (erop springen en naar station sjeezen) Geen berichten gehad dat er iets gemist was dus ze zijn allemaal op school/werk.

Ik ga nu een droog moment zoeken voor boodschappen.

Dat zijn volgens mijn moeder zogenaamde moeder-oren dat je dan wakker wordt 

Beterlaat; hier dus ook, leuk he!  Happy Birthday

Beterlaat2021! schreef op 19-04-2024 om 09:39:

Van het ontwaken op mijn verjaardag, in 'ons' hotel, met een vogelconcert om 06.00 uur. Het leek wel een volière!

Gefeliciteerd!

Wij zijn begonnen  met het stellen van de nieuwe  keuken.  Hopelijk  zondag weer koken . Misschien  met wat geluk morgen al wel! ( er moeten nog wat draden getrokken worden, waterleiding doorgetrokken en afvoer aangesloten ) . Maar  er zit eindelijk  schot in!   ...... een perfectionistische man hebben die alles zelf wil doen is afzien   ......

Bakblik schreef op 19-04-2024 om 07:43:

[..]

Waar?? Hier sinds ik wakker ben (6.35) af en aan buien met kletterende regen. Ik wil droog.

Haha was precies de fietstocht naar werk, echt mazzel gehad. 

Ben hondsberoerd maar zo'n goede leuke werkdag gehad. Super hectisch en chaotisch, geen pauze maar wel gelukt en interessant. Nieuwe client en hij is echt knettergek en onaangepast en dat is mn specialiteit. 

Ik werd vandaag heel blij van wat iemand mij vertelde over haarzelf. Altijd fijn om iemand te spreken die precies weet waar je het over hebt terwijl de meeste mensen je dan vooral glazig aankijken. En zoveel overeenkomsten tussen haar verhaal en het mijne, zoveel herkenning. 

En dan te bedenken dat we elkaar bijna niet eens hadden gesproken als ik eerder was weggegaan, zoals ik van plan was. Of als zij zich aan haar planning had gehouden 

Malibu2 schreef op 19-04-2024 om 21:46:

Ik werd vandaag heel blij van wat iemand mij vertelde over haarzelf. Altijd fijn om iemand te spreken die precies weet waar je het over hebt terwijl de meeste mensen je dan vooral glazig aankijken. En zoveel overeenkomsten tussen haar verhaal en het mijne, zoveel herkenning.

En dan te bedenken dat we elkaar bijna niet eens hadden gesproken als ik eerder was weggegaan, zoals ik van plan was. Of als zij zich aan haar planning had gehouden

Dat klinkt alsof jullie elkaar moesten ontmoeten, en dat blijkt wel toen je in gesprek ging. Fijn voor je Mailibu!

Yumi schreef op 19-04-2024 om 22:32:

[..]

Dat klinkt alsof jullie elkaar moesten ontmoeten, en dat blijkt wel toen je in gesprek ging. Fijn voor je Mailibu!

Daar lijkt het wel op, dank je 

Lollypopje

Lollypopje

20-04-2024 om 12:47 Topicstarter

Ik ben blij dat de minister groen licht heeft gegeven voor de LC poliklinieken en dat universitaire ziekenhuis ze ermee mogen gaan starten. Dat is niet alles van tevoren vastgelegd hoeft te worden, maar dat ze al werkende gaan ontdekken Wat werkt.

Voor mijzelf zal het geen opties zijn, omdat ik niet kan reizen, maar het is een goed begin. Zo zal een hoop kennis worden verzameld en hopelijk al snel de eerste patiënten goede zorg krijgen

Dat ik net op dat moment in mijn achteruitkijkspiegel keek en mijn snelle reactie daarna. Als ik dat niet had gedaan, was de kans groot geweest dat twee auto's nu behoorlijk beschadigd waren geweest en de inzittenden (waaronder ikzelf) mogelijk ook. 

Dat ging nog maar net goed... 

Haan is toegekomen en heeft al direct kennis gemaakt met de drie kippen.

Lollypopje schreef op 20-04-2024 om 12:47:

Ik ben blij dat de minister groen licht heeft gegeven voor de LC poliklinieken en dat universitaire ziekenhuis ze ermee mogen gaan starten. Dat is niet alles van tevoren vastgelegd hoeft te worden, maar dat ze al werkende gaan ontdekken Wat werkt.

Voor mijzelf zal het geen opties zijn, omdat ik niet kan reizen, maar het is een goed begin. Zo zal een hoop kennis worden verzameld en hopelijk al snel de eerste patiënten goede zorg krijgen

Ik las het ook en men wil een van de klinieken in mijn woonplaats, hoop zo dat het doorgaat en dat het niet te lang gaat duren voor ze starten. Zou je dan graag een logeerplek aanbieden, maar dan moet ik eerst herstellen.... nu kan ik niet te lang iemand om me heen hebben.

Ik was gisteravond CSI aan het kijken dus heb ik zojuist de herhaling van Even tot hier gekeken, een programma waar ik blij van word omdat het zo grappig is en hele leuke actie op het eind 

Dat de pijn onverwachts op zijn retour is gegaan, terwijl ik inschatte dat het vandaag juist erger zou worden. Behalve dat ik uiteraard opgelucht ben, ben ik ook wat pissig dat ik dit niet correct voorspeld heb.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.