Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Dank jullie voor het meeleven! 🙏🏻 ik ben helemaal opgelucht en blij 🥳

ToetieToover schreef op 27-03-2024 om 23:27:

Dank jullie voor het meeleven! 🙏🏻 ik ben helemaal opgelucht en blij 🥳

Snap ik

Een Vrolijk Pasen- kaartje gestuurd naar een bedreigd Kamerlid met: hou vol!
Geen idee of het hem bereikt, maar zelf werd ik wel blij van het idee dat we ook positiviteit kunnen brengen.

citroentje schreef op 28-03-2024 om 12:20:

Een Vrolijk Pasen- kaartje gestuurd naar een bedreigd Kamerlid met: hou vol!
Geen idee of het hem bereikt, maar zelf werd ik wel blij van het idee dat we ook positiviteit kunnen brengen.

Wat lief van jou 

ik moest naar reumatoloog en de hele wachtkamer zat vol. Op scherm wordt aangegeven of er evt uitloop is. Bij de mijne niet, gelukkig. 3 min later dan gepland, met 10 min de deur weer uit. Zo fijn. En lekker op tijd thuis

Blij omdat puber blij is.
Hij had vandaag een toets van duits 
Leerkracht heeft de toets gelijk nagekeken en hij had een 10

Buurjongetje is geboren!

een nieuwe telefoon alvast voor mn verjaardag gekregen van man. En hij was ook zo lief om alles over te zetten en te zorgen dat ik alle apps weer kan gebruiken 🥳

Dat ik samen met kleuter mijn bollen katoen heb gesorteerd en in de kast heb gelegd. Het ziet er meteen heel vrolijk uit en zo wordt het ook echt mijn hobby hoekje.

Samen met zoon klusjes doen (in dit geval het eten voorbereiden). Krijg je van die waardevolle gesprekken van ❤️

Dat ik nu naar bed kan gaan!

Oh, en dat ik gisteren ontdekt heb dat je de boeken van Kobo Plus via bol.com juist wel op je ereader kunt lezen (ik denk dat ze dan misschien op een gegeven moment verwijderd worden ofzo?).
En dat de helft van de boeken op mijn verlanglijstje op deze betreffende site met Kobo Plus “gratis” gelezen kunnen worden 💃🏻.
Ik lees nog even mijn nieuwste, zelfgekochte, e-boek uit en dan ga ik een proefabonnement nemen!

(Ik zie dat bol als link wordt neergezet in mijn post, maar nee: ik heb geen aandelen, en ja: er gaan ook sommige dingen fout bij dit bedrijf, maar wel fijne mensen bij de klantenservice 😊).

Gezellig bezoek van broer en schoonzus. Ik ben blij dat mijn broer zo lekker in zijn vel zit. Hij werkt al heel lang als verpleegkundige en op een gegeven moment merkten we dat het werk hem zwaar viel. Na zijn zestigste is hij als zzp-er aan de slag gegaan en nu kan hij de klussen aanpakken die hem voldoening geven. Mooi dat hij de laatste jaren van zijn werkzame leven zo kan invullen. Hij staat nu veel positiever in het leven en dat vind ik zo fijn voor hem.

Gisteren met dochters op de fiets naar de bloemetjesmarkt in Groningen geweest. Ik hou wel van drukte en het was nog lekker weer ook! Teruggefietst met een boompje van 1m50 in mijn fietstas, kratten van de kinderen vol plantjes en nog twee in een tasje aan mijn stuur. Vandaag poten. 

samen met vriendin een rondje gefietst. Lekker even! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.