Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Blij dat er 2 deadlines verschoven zijn, nu kan ik de rest van de middag vrij nemen (wat volgens mijn werkrooster wel zou moeten maar er zelden van komt) en ik kan met goed fatsoen de paasvakantie vrij houden van werk!

Auwereel schreef op 27-03-2024 om 15:24:

Blij dat er 2 deadlines verschoven zijn, nu kan ik de rest van de middag vrij nemen (wat volgens mijn werkrooster wel zou moeten maar er zelden van komt) en ik kan met goed fatsoen de paasvakantie vrij houden van werk!

Heerlijk Auwereel 

Zilver_gray schreef op 27-03-2024 om 18:16:

[..]

Heerlijk Auwereel

Nou, zeg dat! In beide gevallen was ik het niet die om verschuiving van de deadline vroeg, maar ik dacht, waarom heb ik dat ook niet meteen aangegeven, dat die deadline voor mij niet werkt?

dat ze niks geks ontdekten in/bij mijn auto. 

Uitslag van mijn MRI: ik leef nog even verder. Geen verslechteringen! 

ToetieToover schreef op 27-03-2024 om 19:15:

Uitslag van mijn MRI: ik leef nog even verder. Geen verslechteringen!

Gelukkig!!

ToetieToover schreef op 27-03-2024 om 19:15:

Uitslag van mijn MRI: ik leef nog even verder. Geen verslechteringen!

ToetieToover schreef op 27-03-2024 om 19:15:

Uitslag van mijn MRI: ik leef nog even verder. Geen verslechteringen!

Houen zo!

Hoera Toetie!

ToetieToover schreef op 27-03-2024 om 19:15:

Uitslag van mijn MRI: ik leef nog even verder. Geen verslechteringen!

Oh wat fijn Toet 

Ik loop  bijna krom van alle veren in mijn kont  de laatste dagen.  Zo ongeveer  al mijn collega's  balen  als een stekker  dat ik weg ga. Krijg zelfs berichtjes van oud collega's  dat ze perplex zijn. Hoe ze iemand als ik laten gaan.. 
Wel leuk. Ondanks  al het verdriet  dst ik van de hele  situatie  heb nog steeds  

lientje69 schreef op 27-03-2024 om 22:00:

Ik loop bijna krom van alle veren in mijn kont de laatste dagen. Zo ongeveer al mijn collega's balen als een stekker dat ik weg ga. Krijg zelfs berichtjes van oud collega's dat ze perplex zijn. Hoe ze iemand als ik laten gaan..
Wel leuk. Ondanks al het verdriet dst ik van de hele situatie heb nog steeds

Had ik ook toen ik wegging. Heerlijk, zak er maar lekker in hoor. Zelfs nog een keer teruggevraagd. Geniet er soms nog van 

lientje69 schreef op 27-03-2024 om 22:00:

Ik loop bijna krom van alle veren in mijn kont de laatste dagen. Zo ongeveer al mijn collega's balen als een stekker dat ik weg ga. Krijg zelfs berichtjes van oud collega's dat ze perplex zijn. Hoe ze iemand als ik laten gaan..
Wel leuk. Ondanks al het verdriet dst ik van de hele situatie heb nog steeds

War heerlijk voor je Lientje, goed voor je zelf vertrouwen. Alhoewel dat waarschijnlijk al torenhoog was nadat je zo snel een nieuwe baan vond  

ToetieToover schreef op 27-03-2024 om 19:15:

Uitslag van mijn MRI: ik leef nog even verder. Geen verslechteringen!

Wat fijn voor je dat geeft rust 👍️

Yumi schreef op 27-03-2024 om 22:37:

[..]

War heerlijk voor je Lientje, goed voor je zelf vertrouwen. Alhoewel dat waarschijnlijk al torenhoog was nadat je zo snel een nieuwe baan vond

Nou dat niet hoor. Er is een groot  tekort in de zorg. Ze zijn al blij als er iemand  solliciteert

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.