Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik weet mijn verhuisdatum!!   

Broodjebrie schreef op 29-03-2023 om 12:03:

Ik weet mijn verhuisdatum!!

Gefeliciteerd! Stuur je nog een adreswijziging?

lientje69 schreef op 29-03-2023 om 12:07:

[..]

Gefeliciteerd! Stuur je nog een adreswijziging?

Yes, doe ik! Ik stuur het naar Alcedo, dan kan die het aan jullie doorgeven

MenacingSwan87

MenacingSwan87

29-03-2023 om 14:35

Het hoge woord is eruit, we gaan morgen al lekker op vakantie ivm vrijdag in het holst van de nacht. (Had te maken met vriends werk)
We gaan heen met de auto via oost Europa/Hongarije waar we 2 nachtjes blijven slapen naar La Greece  (komt mijn vriend vandaan). We zouden vrijdag morgen weggaan en in 1 x doorracen maar 1300 km in 1 x is best ver dus we hebben nu besloten morgen al te gaan en in Duitsland of Oostenrijk te overnachten zodat we vrijdag een stuk minder hoeven te rijden. Zin in!! 
Waar ik trouwens ook blij van word is dat vriend mij op een aangename manier uit mijn comfortzone haalt. Ik ben niet zo'n reiziger maar vriend wel. De vorige x was hartstikke leuk dus ik heb enorm veel zin. (En bovendien is het in Griekenland lekkerder weer hier  en dat vind ik op zijn zachts gezegd niet heel erg... 
Lalalalalalalala, vakantiestemming!!

Fijn Stokstaart!

wat een fijne berichten weer!
Ik werd blij van m'n marsijsje. 

Lollypopje

Lollypopje

29-03-2023 om 15:58 Topicstarter

Dat ik net het concept van mijn transfer overeenkomst heb gezien en heel erg blij werd toen ik mijn bruto transitievergoeding zag

Dochter heeft met een ontzettend lieve decaan gesproken en nu haar profiel gekozen! Ze is helemaal blij dus ik ook. 
En ik heb een leuke onderweg overnachtingsplek gevonden met losse slaapkamers (nodig want wij snurken een ietsiepietsie, euh, erg hard) voor niet al te veel, voor als we op reis gaan naar onze vakantiestek deze zomer. 

M’n lieve kleine neefje vandaag ontmoet. Zo’n trotse tante hier! 

Ik ben gebeld om op gesprek te komen voor een management functie  

Voor mijn korte vakantie snel een briefje in elkaar geflanst en cv opgestuurd nadat ik was benaderd door een oud collega. Maar doordat ik niet zoveel tijd had, was het niet zo’n goede brief voor mijn gevoel. Toch uitgenodigd voor een gesprek dus extra blij dat t met minimale inspanning toch nog het juiste resultaat heeft opgeleverd 

dubbel
MenacingSwan87

MenacingSwan87

30-03-2023 om 07:52

Wobbelkont schreef op 29-03-2023 om 18:45:

M’n lieve kleine neefje vandaag ontmoet. Zo’n trotse tante hier!

Gefeliciteerd!!! 

Ik ben ook blij want ik ga vandaag op vakantie met vriend!! 

Gisteren de aanslag van de regionale belastingen ontvangen.
Ik woon in een appartement, alleen, soms met bezoek van mijn vriend.
Wij hebben ondergrondse afvalcontainers, waarin een grijze afvalzak van 60 liter in past en iedere inworp wordt geregistreerd en kost € 1,50.
Ik verzamel mijn afval in de kleine afvalemmerzakjes van 12 liter en die gaan in de schuur in de grote afvalzak, tot die vol is. 
En ik ben een kei in afvalscheiden. (Papier, glas, plastic, gft -alles gaat apart)

Dus, in 2022 heb ik slechts  

Een.png

afvalzak ingeworpen..... Ik ben beretrots op mezelf.

Beterlaat2021! schreef op 30-03-2023 om 12:12:

Gisteren de aanslag van de regionale belastingen ontvangen.
Ik woon in een appartement, alleen, soms met bezoek van mijn vriend.
Wij hebben ondergrondse afvalcontainers, waarin een grijze afvalzak van 60 liter in past en iedere inworp wordt geregistreerd en kost € 1,50.
Ik verzamel mijn afval in de kleine afvalemmerzakjes van 12 liter en die gaan in de schuur in de grote afvalzak, tot die vol is.
En ik ben een kei in afvalscheiden. (Papier, glas, plastic, gft -alles gaat apart)

Dus, in 2022 heb ik slechts

Een.png

afvalzak ingeworpen..... Ik ben beretrots op mezelf.

Wauw, dat haal ik niet hoor Knap!

Mijn niet zo nieuwe liefde!! ♥️
Ze schrikt wel eens van mijn heftige shit (jeugd en andere trauma), kan zich dan een beetje afsluiten. Ik heb het er niet echt over, leg dingen uit als de situatie daarom vraagt maar blijkbaar kijk ik dan nogal heftig uit mn ogen, daar sluit ze zich vanaf. Maar ze is zo vreselijk lief!! 🥰
Omdat het nog zo pril is kan ik dan twijfelen aan haar liefde voor mij, dat moet groeien. Ik ben zo blij dat ik haar van eem datingapp heb afgeplukt. 🥰

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.