Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Gisteren baalde ik dat het niet gelukt was om een too good to go pakket te vangen, vandaag blij dat ik niet een half uur door de regen hoef te fietsen om het op te halen! 

Dat mijn man net voorstelde dat we gewoon een keer brood eten en er dus geen boodschappen meer gedaan hoeven worden. Vandaag al met kleuter naar het gemeentehuis geweest om een paspoort aan te vragen, naar de garage met de auto om er een onderdeel weer onder te laten monteren en een pakketje weg gebracht. Zo fijn dat ik er nu niet nog een keer uit hoef. 

Dat ik eindelijk wat administratie heb bijgewerkt. Niet de leukste klusjes maar het moet gebeuren En gelijk mijn emailbox opgeruimd, heerlijk.

Zo trots op dochter van 11 🤩 ze zag een a symmetrisch kapsel op tv en wilde dat ook. Het staat haar zo stoer en trots dat ze zich niets van de rest van de wereld aan trekt wat die ervan vindt.
Vaak zorgen over haar, maar wouw wat sterke meid!

En blij met mijn lief, zo fijn samen ♥️

Gisteren de film Quiz teruggekeken op npo 3.
Hij kreeg maar een 6 van de IMDb, maar het ik heb me geen moment verveeld 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

02-04-2023 om 13:15

lekker in de tuin bezig en in het zonnetje zitten 

Zon! En zo te zien de hele week droog weer! Ik word daar blij van. 

Lekker een blokje om met dochter. Neus in de wind en lekker het zonnetje er bij. Genieten van het mooie weer en het gezellige geklets.

Van de zon. En de knuffelsessies met mijn nichtje En het vooruitzicht van mijn verhuizing. Veel om blij van te worden dus

Blij dat ik de voortuin onkruidvrij heb. En blij dat mijn dochter vanavond wilden skeeleren. 

Blij dat dochter weer (zo goed als) beter is en ze morgen naar school kan Ze was sinds dinsdag ziek namelijk. Ze was net te ziek om naar school te gaan maar ze verveelde zich thuis wel want ze was te fit om de hele tijd in bed te liggen 

Van het tuin bankje wat ik net heb besteld Ik wil dat specifieke bankje eigenlijk al 3 jaar hebben, maar ik vind het nogal duur voor wat het is. Maar ik al die tijd is het nooit voorbij gekomen op Marktplaats, en nu was het wat afgeprijsd, en mijn salaris was binnen, en ik vind het nog steeds echt mooi, en het zou zó leuk staan op mijn nieuwe terrasje onder de notenboom…. Toch maar gedaan dus Blij!

Moosey schreef op 02-04-2023 om 22:22:

Van het tuin bankje wat ik net heb besteld Ik wil dat specifieke bankje eigenlijk al 3 jaar hebben, maar ik vind het nogal duur voor wat het is. Maar ik al die tijd is het nooit voorbij gekomen op Marktplaats, en nu was het wat afgeprijsd, en mijn salaris was binnen, en ik vind het nog steeds echt mooi, en het zou zó leuk staan op mijn nieuwe terrasje onder de notenboom…. Toch maar gedaan dus Blij!

Iets wat zo lang in je hoofd blijft zitten, is de prijs gewoon waard Het klinkt goed een terrasje onder de notenboom waar je heerlijk kan zitten op je favoriete bankje, geniet ervan!

Ik werd blij van een goed advies dat ik kreeg op dit forum 

Naturel fritessticks met chilisaus ❤️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.