Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Elmie
28-03-2023 om 15:18
Blij met het zelfgebakken brood dat ik nu aan het eten ben, dat dankzij mijn nieuwe broodbakboek en tips van internet goed gelukt is dit keer 😋
Vera8
28-03-2023 om 16:39
Zou vandaag samen met mijn moeder er op uit. Maar moest helaas afzeggen omdat de jongste met buikgriep in bed lag.
Ik meende dat Theo Maassen ooit eens zei: “De beste afspraak is een ‘gecancelde’ afspraak, want plotsklaps een zee van tijd die je naar eigen believen in kunt vullen” En hoewel ik echt wel zin had in het uitje had ik nu ineens ‘een vrije dag!
Ik kon twee dingen doen: lekker relaxen op de bank (ook niet verkeerd) Of mijn tijd zinvol besteden. We zitten hier in een drukke tijd dus huishoudelijke klusjes blijven nog wel eens liggen. Daarom de mouwen opgestroopt en aan de slag! Naast de reguliere dingetjes zoals badkamer en een wasje draaien, ook planten verpot en de kledingkast uitgemest. Bedden verschoond en alles weer aan kant. Ook dus de klussen die al veel te lang vooruit waren geschoven.
Geeft een fijn gevoel dat het afgevinkt kan worden. En, niet onbelangrijk, dat ik het nu ook heb kunnen doen zonder dat mijn lijf protesteert.
Nu voldaan met koffie op de bank. Kind lijkt ook aan de beterende hand dus ik ben blij!
stokstaart
28-03-2023 om 17:10
Van de sportarts!!!!
Die heeft een fysieke test gedaan en me long-covid patient af gemaakt. Mijn waardes waren allemaal weer goed en ook echt spectaculair verbetert zei hij, dat zag ik zelf gelukkig ook. Maar dat hij dat zei was echt een opsteker.
De komende 3 maanden heb ik nog wel wat regels maar die heeft hij met me opgesteld ipv opgelegd, zoals 4 maanden terug. Hij was enthousiast en ik was blij 
Beterlaat2021!
28-03-2023 om 17:14
Wow dat is goed nieuws, Stokstaart.
Begrijpelijk dat je daar ERG blij van wordt!
Gefeliciteerd!
Auwereel
28-03-2023 om 18:05
Gefeliciteerd Stokstaart! Ik ben ook benieuwd hoe je lijf dat voor elkaar heeft gekregen, Covid buiten de deur zetten!
Fidodido
28-03-2023 om 20:10
Van de berichten van stokstaartje! Zowel over de liefde als de COVID 👍️
Van mijn collega waar ik zo lekker tegen kan aanzeuren over de rottige en onzekere dingen in het leven en zij ook tegen mij. Voor mijn gevoel begrijpen we elkaar op een beetje vreemde manier. Ik hoop dat ze er ook zo over denkt (en me stiekem geen zeikerd vind)
En van mijn allerliefste vriend die het eten al had voorbereid vanochtend waardoor ik het alleen in de oven hoefde te gooien
Earlgreythee
28-03-2023 om 20:45
Ik werd blij van een heel gezellig bezoek aan lieve vrienden vandaag!
Yumi
28-03-2023 om 22:13
stokstaart schreef op 28-03-2023 om 17:10:
Van de sportarts!!!!
Die heeft een fysieke test gedaan en me long-covid patient af gemaakt. Mijn waardes waren allemaal weer goed en ook echt spectaculair verbetert zei hij, dat zag ik zelf gelukkig ook. Maar dat hij dat zei was echt een opsteker.
De komende 3 maanden heb ik nog wel wat regels maar die heeft hij met me opgesteld ipv opgelegd, zoals 4 maanden terug. Hij was enthousiast en ik was blij
Wat super stokstaart, ik ben echt blij voor je! En voor mezelf....het geeft hoop
BlairW
29-03-2023 om 11:02
Van de caravan die voor de deur staat! Vrijdag gaan we hem naar de voorseizoensplek brengen. Dan zaterdag de voortent opzetten en er voor het eerst in slapen
het is een gloednieuwe caravan en we hebben hem nog niet geprobeerd verder.
stokstaart
29-03-2023 om 11:23
Auwereel schreef op 28-03-2023 om 18:05:
Gefeliciteerd Stokstaart! Ik ben ook benieuwd hoe je lijf dat voor elkaar heeft gekregen, Covid buiten de deur zetten!
Dat was en is nog steeds (want ik ben nu 90% van wat ik was pre LC) een combinatie van de sportarts met een fysieke test waar heel concrete dingen uitkwamen die ik zo trouw mogelijk heb opgevolgd (mij leek de trouwe opvolging logisch maar blijkbaar is er een groep die dat niet doet en niet verbetert vertelde hij) maar ook acupunctuur en manuele lymfedrainage van de fysiotherapeut.
Ik ben er dus nog niet helemaal maar de waardes zijn te goed om nog echt van long covid te spreken.