Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dat de operatie aan mijn enkel gisteren wel door is gegaan. Afgelopen vrijdag van half 12 tot half 5 in het ziekenhuis zenuwachtig zitten wachten maar de operatie ging niet door wegens uitloop en een spoedgeval. Gisteren hebben ze de schroeven en platen er weer uitgehaald na een driedubbele enkelbreuk. Mag de enkel nu zonder krukken belasten en heb drukverband maar moet wel 48 uur regelmatig rust houden met de voet omhoog. De pijn valt mee. 

Fijn, Watertoren, dat het gelukt is! Ik wens je een spoedig herstel, zo pijnloos mogelijk!

afrodite05 schreef op 24-03-2023 om 07:29:

Fijn, Watertoren, dat het gelukt is! Ik wens je een spoedig herstel, zo pijnloos mogelijk!

Dank je wel!

Ik werd gisteren blij van een gesprek dat ik met een leerling+ouders had. Uitgebreid de tijd voor genomen, goed voorbereid dus kon veel vertellen, waren ouders me dankbaar voor. Plus: nu komen ze niet naar de oudergesprekken die binnenkort zijn, dus ben ik dan eerder klaar (die gesprekken worden altijd in de avond gepland en dan heb ik momenteel geen energie meer, dus alle winst is welkom). 

Friezinnetje schreef op 23-03-2023 om 22:56:

[..]

Goh wat hebben wij enorm gelachen. Supergezellige avond gehad.

Naar wie ben je geweest?

Mijn dochter heeft al haar hele leven ondergewicht. Vandaag was haar bmi voor het eerst in het groen! Niet dat ze er last van had, maar toch blij!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-03-2023 om 07:43

Broodjebrie schreef op 24-03-2023 om 07:38:

[..]

Naar wie ben je geweest?

Natalie Baartman.

MenacingSwan87

MenacingSwan87

24-03-2023 om 07:46

watertoren schreef op 24-03-2023 om 07:26:

Dat de operatie aan mijn enkel gisteren wel door is gegaan. Afgelopen vrijdag van half 12 tot half 5 in het ziekenhuis zenuwachtig zitten wachten maar de operatie ging niet door wegens uitloop en een spoedgeval. Gisteren hebben ze de schroeven en platen er weer uitgehaald na een driedubbele enkelbreuk. Mag de enkel nu zonder krukken belasten en heb drukverband maar moet wel 48 uur regelmatig rust houden met de voet omhoog. De pijn valt mee.

Wat fijn dat het gister wel doorging! En dat je nu zonder krukken mag! (Ik weet uit ervaring dat lopen met krukken niet erg fijn is..) Ook ik wens je een goed herstel.

Friezinnetje schreef op 24-03-2023 om 07:43:

[..]

Natalie Baartman.

Ken ik niet, moest even googlen. Maar fijn dat het leuk was

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-03-2023 om 07:48

Broodjebrie schreef op 24-03-2023 om 07:46:

[..]

Ken ik niet, moest even googlen. Maar fijn dat het leuk was

had ook nog nooit van haar gehoord, maar was echt goed. 

Pooh-Bear schreef op 23-03-2023 om 23:03:

Dat Acda en de Munnik weer bij elkaar zijn.

Ja ik ook!! Zou graag naar het concert willen maar dan ben ik net bevallen haha dus dat laten we maar. 

Ik was wel bij het afscheidsconcert! 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

24-03-2023 om 08:51

ik ben vanacht maar één keer wakker geworden van kiespijn. Het gaat echt elke dag een beetje beter!

MenacingSwan87

MenacingSwan87

24-03-2023 om 09:56

Ik ben weer enorm blij en dankbaar met mijn talent, vooral omdat ik er mensen blij mee maak of mee troost; ben gevraagd om morgen bij een uitvaart, mensen die ik al heel lang ken. Ze waren zo blij toen ik zei dat ik het zou doen! Nee een uitvaart is niet erg leuk maar het is een enorm conpliment als mensen je vragen om te zingen en dat ze de x dat ze het hoorden onder de indruk waren... 

@ Jeanne D: wat ís jouw talent?  Zingen of praten?

Mijn beddegoed hangt aan de lijn en het waait zo hard dat het sneller droogt dan in de droger. Ik  was buiten!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.