Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ik wil al heel lang Allstars gympen, maar duur enzo. Nu online gekocht in de aanbieding, ze kwamen zonet binnen en ze zitten heerlijk! 

Ik ben blij dat ik binnen aan de thee zit, buiten hagel en onweer.

Dat een afspraak waarbij ik het land door moest reizen niet doorging vandaag. Heerlijk!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

23-03-2023 om 15:47

Regendrup. schreef op 23-03-2023 om 15:13:

Dat een afspraak waarbij ik het land door moest reizen niet doorging vandaag. Heerlijk!

Precies dit had ik ook vandaag 

Blij, want al 11 jaar moeder ♥️
Hoewel het niet altijd makkelijk is, nog iedere dag blij en dankbaar dat ik moeder mag zijn.
Trots op mijn gevoelige, sterke, slimme en allerliefste dochter 

Mijn lief die een schouder nodig had en daarvoor mijn schouder uitzocht. Heel, heel erg klote voor haar maar ik ken ook wel het type binnenvetter of dat ik word overgeslagen in relatie. Fijn dat ik dat voor haar mocht doen 

MenacingSwan87

MenacingSwan87

23-03-2023 om 18:39

Evaluna schreef op 23-03-2023 om 17:30:

Blij, want al 11 jaar moeder ♥️
Hoewel het niet altijd makkelijk is, nog iedere dag blij en dankbaar dat ik moeder mag zijn.
Trots op mijn gevoelige, sterke, slimme en allerliefste dochter

♥️

Mijn handige vriendje heeft mijn stofzuiger gemaakt! 😊 Hoef ik mooi geen nieuwe te kopen...

Regendrup. schreef op 23-03-2023 om 15:13:

Dat een afspraak waarbij ik het land door moest reizen niet doorging vandaag. Heerlijk!

En ik ben blij dat ik weer thuis ben na een dag die vanmorgen om 6.30u in de auto begon. En nu thuis na een hele fijne eerste cursusdag van mijn een na laatste onderdeel 

Vanavond naar het theater. Ben benieuwd, want voor mij onbekende cabaretière. 

Friezinnetje schreef op 23-03-2023 om 18:51:

Vanavond naar het theater. Ben benieuwd, want voor mij onbekende cabaretière.

Hier hetzelfde. We konden bijna niet gaan want onze oppas had een spoedgeval in de familie maar gelukkig springt mijn lieve moeder bij 

Lollypopje

Lollypopje

23-03-2023 om 19:00 Topicstarter

Elmie schreef op 23-03-2023 om 18:56:

[..]

Hier hetzelfde. We konden bijna niet gaan want onze oppas had een spoedgeval in de familie maar gelukkig springt mijn lieve moeder bij

Zou wel humor zijn als jullie dan bij dezelfde zaten

Lollypopje schreef op 23-03-2023 om 19:00:

[..]

Zou wel humor zijn als jullie dan bij dezelfde zaten

haha, ja, idd. 

Friezinnetje schreef op 23-03-2023 om 18:51:

Vanavond naar het theater. Ben benieuwd, want voor mij onbekende cabaretière.

Goh wat hebben wij enorm gelachen. Supergezellige avond gehad. 

Dat Acda en de Munnik weer bij elkaar zijn. 

Van hoe goed ik ben/word in mijn werk Had het allemaal echt zo goed voor elkaar vandaag en de gasten waren zo blij en tevreden. Kan ik echt héél blij van worden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.