Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Trots op dochter, dat ze haar emoties zo makkelijk uit.. (ik kan dat dus écht niet).
We moesten vanmorgen naar haar revalidatiearts en ze vertelde zo makkelijk over dingen waar ze tegenaan loopt op school/sport, zo knap!
En ze werd ook even emotioneel en schaamt zich daar (nog) niet voor en daar ben ik heel blij mee  
Ze is bijna 12, ik hoop dat ze zo makkelijk blijft (wat dat betreft)

MenacingSwan87

MenacingSwan87

24-03-2023 om 12:12

Beterlaat2021! schreef op 24-03-2023 om 10:27:

@ Jeanne D: wat ís jouw talent? Zingen of praten?

Als je mijn vorige bericht goed leest zie je als het goed is wat ik bedoel 
(Overigens wil talent niet zeggen dat je er niks voor hoeft te doen maar goed dat was je vraag niet..)

Oja  nu zie ik het wel. Ik las wel dat er een woord ontbreekt :  'ik ben gevraagd om bij een uitvaart'  ....

MenacingSwan87

MenacingSwan87

24-03-2023 om 12:39

Beterlaat2021! schreef op 24-03-2023 om 12:19:

Oja nu zie ik het wel. Ik las wel dat er een woord ontbreekt : 'ik ben gevraagd om bij een uitvaart' ....

Haha ik snap je verwarring, ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik 'ik' bedoelde ...

Van een bericht over de Jumbo, om voedselverspilling tegen te gaan verkopen ze brood van de dag ervoor tegen een zacht prijsje. Ik kom zelf nooit bij de Jumbo, maar ik vind het een mooi initiatief en hoop dat de andere supermarkten volgen.

Sinds deze week verkoopt de winkelketen door het hele land broden die een dag eerder zijn gebakken. De broden, bolletjes of puntjes liggen tot 11.00 uur in het speciale rek voor 25, 50 of 75 cent. Als er na dat tijdstip nog brood over is, gaan de overblijfselen naar de veevoerindustrie, meldt Jumbo.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-03-2023 om 17:07

Van het mooie weer. Lekker alle was weer droog, heeft lekker buiten gehangen. Verder een nieuwe bril gekocht en die kan ik over 2 weken ophalen. 

Hele gezellige middag met m’n broer gehad op het terras! Lekker gegeten en gedronken, en vooral bijgepraat! Gaan we vaker doen - maar niet te vaak

Zoon heeft het hartstikke goed gedaan bij de kapper. Stonden met een half uur weer buiten

Yumi schreef op 24-03-2023 om 15:29:

Van een bericht over de Jumbo, om voedselverspilling tegen te gaan verkopen ze brood van de dag ervoor tegen een zacht prijsje. Ik kom zelf nooit bij de Jumbo, maar ik vind het een mooi initiatief en hoop dat de andere supermarkten volgen.

Sinds deze week verkoopt de winkelketen door het hele land broden die een dag eerder zijn gebakken. De broden, bolletjes of puntjes liggen tot 11.00 uur in het speciale rek voor 25, 50 of 75 cent. Als er na dat tijdstip nog brood over is, gaan de overblijfselen naar de veevoerindustrie, meldt Jumbo.

Je kunt hier bij de jumbo blij zijn als hier om 11 uur nog brood van vandaag is.. 

Dat mijn lief net de deur uit is en het weer enorm fijn was vandaag!!! 
Morgen zien we elkaar weer en gaan we naar mijn beste vriendin. Ik hoop dat ze elkaar leuk vinden. (dat vind ik stiekem best spannend)

Dat ik vandaag bericht kreeg dat mijn studieschuld wordt kwijtgescholden  

en ik ga in de meivakantie eindelijk weer een keer naar Berlijn 😍. 

MenacingSwan87

MenacingSwan87

24-03-2023 om 19:34

SuzyQFive schreef op 24-03-2023 om 19:19:

Dat ik vandaag bericht kreeg dat mijn studieschuld wordt kwijtgescholden

en ik ga in de meivakantie eindelijk weer een keer naar Berlijn 😍.

Wat fijn!!!! Wat een opluchting moet dat zijn!!

Van de vakantie voorpret. 

MenacingSwan87

MenacingSwan87

24-03-2023 om 22:34

Fladderak schreef op 24-03-2023 om 20:37:

Van de vakantie voorpret.

Ik ook, nog een week...

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-03-2023 om 16:35

van de belastingdienst.  Alles weer ingevuld en krijg een leuk bedrag terug.  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.