Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


https://fb.watch/jpMeGTZ6TL/

Zelfs een kat heeft meer sport motivatie dan ik. 

Blij van kind, dat hij 5 maand sporten zoveel vooruitgang geboekt heeft, dat hij al mee mocht doen met het examen en de volgende band gekregen heeft.

Blij omdat ik er voor heb gezorgd dat criminelen geen geld konden verdienen. Het hoe en wat hou ik voor me maar ik ben zo ontzettend trots op mezelf!

MenacingSwan87

MenacingSwan87

22-03-2023 om 12:47

Lala, niks is nog zeker maar sollicitatiegesprek ging goed en ik ga in april een ochtendje meelopen! Joehoe!!!

Oww haha dat had ik hier niet gedeeld geloof ik... Ik heb vorige week op een hele leuke vacature gereageerd na twijfel want ik durfde niet. Werd de volgende dag al gebeld en had vanmorgen een gesprek waarin beide partijen enthousiast waren 

Wat fijn om te horen, JeanneD!

MenacingSwan87

MenacingSwan87

22-03-2023 om 14:51

Auwereel schreef op 22-03-2023 om 14:32:

Wat fijn om te horen, JeanneD!

Dank je!  , ik ben heel blij dat ik een kans lijk te krijgen om in een ziekenhuis werken van dat wil ik al mijn hele leven... (Het liefst als verpleegkundige maar goed dat zat er qua opleiding enz niet in...)

En ook blij (Nou ja natuurlijk niet met de gelegenheid...), ik ben vanmorgen gevraagd of ik zaterdag weer het Ave Maria van Bach/Gounod wil zingen  . En dat vind ik het fijnste van mijn hobby, dat ik mensen blij maak of troost dmv muziek en daar word ik heel erg blij van..

Zingen is inderdaad mooi om te doen, daar kan je vaak mee uitdrukken wat niet te zeggen is.
Maar ik zing wel liever in een koor dan alleen. Voor een publiek spreken heb ik geen probleem mee, maar alleen te staan zingen is net een stap enger.
Ik oefen nu druk voor de tijd vòòr pasen.

Lollypopje

Lollypopje

22-03-2023 om 18:02 Topicstarter

Dat ik weer een 15euro korting bon van de Crisp in mijn mail had en ze tegenwoordig glutenvrij brood hebben (ik heb een lichte gevoeligheid). Dus meteen ingeslagen en meteen ook hun goddelijke macarons in mijn mandje
Nu wachten tot ze volgende week worden bezorgd

Ik doe nog weer even een verliefd berichtje 🥰

Vanmiddag ging ik even een half uurtje langs bij mijn lief. Ze had een thuiswerkdag en wel even tijd. Ze is een enorme flapuit en gooit ongefilterd alles eruit. Daar ben ik ook voor gevallen. 🥰

En waar ik ook zo blij van werd is misschien heel stom maar ze maakte op een gegeven moment een onwijs lompe kutopmerking wat me vreselijk raakte. Ze zag dat ik geraakt was maar snapte er niks van, ze had helemaal niet door dat het een lompe kutopmerking was. Ik kon uitspreken wat ze gezegd had en dat dit me raakte. Ze bood direct haar excuses aan en voelde zich vreselijk lullig.
Het lullig voelen was uiteraard echt niet nodig, we kennen elkaar net en een onbedoelde kutopmerking kan gebeuren. Maar dat ik kon uitspreken wat er was en zij gewoon simpel haar excuses aanbood was wel iets waar ik heel blij van werd. Dat ken ik ook wel anders (dan was het mijn fout uiteindelijk en zei ik sorry).

Dat halve uurtje is 3 uur geworden. 😱😂 Het was heel fijn en leuk!! 🥰🥰 Morgen gaan we uit eten! ♥️

MenacingSwan87

MenacingSwan87

22-03-2023 om 21:28

stokstaart schreef op 22-03-2023 om 19:01:

Ik doe nog weer even een verliefd berichtje 🥰

Vanmiddag ging ik even een half uurtje langs bij mijn lief. Ze had een thuiswerkdag en wel even tijd. Ze is een enorme flapuit en gooit ongefilterd alles eruit. Daar ben ik ook voor gevallen. 🥰

En waar ik ook zo blij van werd is misschien heel stom maar ze maakte op een gegeven moment een onwijs lompe kutopmerking wat me vreselijk raakte. Ze zag dat ik geraakt was maar snapte er niks van, ze had helemaal niet door dat het een lompe kutopmerking was. Ik kon uitspreken wat ze gezegd had en dat dit me raakte. Ze bood direct haar excuses aan en voelde zich vreselijk lullig.
Het lullig voelen was uiteraard echt niet nodig, we kennen elkaar net en een onbedoelde kutopmerking kan gebeuren. Maar dat ik kon uitspreken wat er was en zij gewoon simpel haar excuses aanbood was wel iets waar ik heel blij van werd. Dat ken ik ook wel anders (dan was het mijn fout uiteindelijk en zei ik sorry).

Dat halve uurtje is 3 uur geworden. 😱😂 Het was heel fijn en leuk!! 🥰🥰 Morgen gaan we uit eten! ♥️

Doe maar, worden we blij van! 

stokstaart schreef op 22-03-2023 om 19:01:

Ik doe nog weer even een verliefd berichtje 🥰

Vanmiddag ging ik even een half uurtje langs bij mijn lief. Ze had een thuiswerkdag en wel even tijd. Ze is een enorme flapuit en gooit ongefilterd alles eruit. Daar ben ik ook voor gevallen. 🥰

En waar ik ook zo blij van werd is misschien heel stom maar ze maakte op een gegeven moment een onwijs lompe kutopmerking wat me vreselijk raakte. Ze zag dat ik geraakt was maar snapte er niks van, ze had helemaal niet door dat het een lompe kutopmerking was. Ik kon uitspreken wat ze gezegd had en dat dit me raakte. Ze bood direct haar excuses aan en voelde zich vreselijk lullig.
Het lullig voelen was uiteraard echt niet nodig, we kennen elkaar net en een onbedoelde kutopmerking kan gebeuren. Maar dat ik kon uitspreken wat er was en zij gewoon simpel haar excuses aanbood was wel iets waar ik heel blij van werd. Dat ken ik ook wel anders (dan was het mijn fout uiteindelijk en zei ik sorry).

Dat halve uurtje is 3 uur geworden. 😱😂 Het was heel fijn en leuk!! 🥰🥰 Morgen gaan we uit eten! ♥️

Wat fijn! Heerlijk zo wakker worden met die lieve berichten van jou 🥰

Ik word blij van de fluitende vogeltjes die ik nu hoor vanuit het heerlijke bed in mijn knusse vakantiehuisje 🥰 heerlijk even een paar dagen minivakantie!

MenacingSwan87

MenacingSwan87

23-03-2023 om 07:33

Earlgreythee schreef op 23-03-2023 om 06:30:

Ik word blij van de fluitende vogeltjes die ik nu hoor vanuit het heerlijke bed in mijn knusse vakantiehuisje 🥰 heerlijk even een paar dagen minivakantie!

Wat lekker, geniet ervan!!! Hier zijn ook vrolijke vogeltjes en daar word ik ook blij van!
(Ik lig ook nog in bed, met een verse mok koffie die ik net even geregeld heb voor mijzelf 

BLIJ met mijn hond... 🐕️   Gisteren zei  een andere hondenbezitter toen ze hem zag : dat is zeker een jonkie hè?  Hij liep zo vrolijk te huppelen.
Hij is ruim 12 jaar oud!

Dat was een goed begin van de dag.🐶

Beterlaat2021! schreef op 23-03-2023 om 08:00:

BLIJ met mijn hond... 🐕️ Gisteren zei een andere hondenbezitter toen ze hem zag : dat is zeker een jonkie hè? Hij liep zo vrolijk te huppelen.
Hij is ruim 12 jaar oud!

Dat was een goed begin van de dag.🐶

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.