Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


En Watertoren en Wobbelkont;  Mooie verhalen/ervaringen! (Ondanks het minder mooie ernaast)

ik ben enorm blij met nieuwe liefde


Afgelopen weekend veel bij elkaar geweest. Dar was zo fijn! We hebben afgelopen weekend huissleutels uitgewisseld en een vakantie geboekt!!!
ik geloof bijna niet dat het zo leuk kan zijn

stokstaart schreef op 20-03-2023 om 07:09:

ik ben enorm blij met nieuwe liefde


Afgelopen weekend veel bij elkaar geweest. Dar was zo fijn! We hebben afgelopen weekend huissleutels uitgewisseld en een vakantie geboekt!!!
ik geloof bijna niet dat het zo leuk kan zijn

Ik ben blij met jou bericht, heerlijk voor je stokstaart. Sleutels uitwisselen en een vakantie boeken, dat klinkt goed  Geniet ervan!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

20-03-2023 om 07:59

HAHA!wait..what schreef op 19-03-2023 om 22:04:

[..]

Ah ja begrijp ik heel goed! Ben je er nu vanaf of moet je nog een keer?

Ze zijn er allemaal uit, dus ik ben er helemaal vanaf. Gelukkig!!

En vandaag ben ik blij dat ik weer aan het werk kan. 

Oh wauw stokstaart, wat leuk

MenacingSwan87

MenacingSwan87

20-03-2023 om 18:01

Blij omdat ik erg lekker gekookt heb. Het was een uitprobeersel en die is goed gelukt. (Ik vind het leuk om te flansen in de keuken en ik ben daar ook goed in. Het was een pastagerecht met vis)

Van de behandeling bij de fysio. Mijn nek is nog niet de oude maar er zit verbetering in. 

Vanavond de finale van Hunted vips! Heb goede hoop dat in ieder geval één van de teams het gaat redden! 

Wobbelkont schreef op 20-03-2023 om 19:52:

Vanavond de finale van Hunted vips! Heb goede hoop dat in ieder geval één van de teams het gaat redden!

Ja het was leuk! Super dat ze het gered hebben 💪

MenacingSwan87

MenacingSwan87

21-03-2023 om 07:25

Het is officeel lente!!!!! 

dat ik mijn nieuwe liefde nu al bijna twee weken mijn vriendin mag noemen. Onwennig maar leuk!!!🥰🥰🥰
En waar ik dan helemaal blij van werd is dat ze me gister "mooi en van mij" noemde 🥰🥰🥰 (en zich daarna corrigeerde dat ik toch vooral van mezelf was ,🤗)

stokstaart schreef op 21-03-2023 om 09:17:

dat ik mijn nieuwe liefde nu al bijna twee weken mijn vriendin mag noemen. Onwennig maar leuk!!!🥰🥰🥰
En waar ik dan helemaal blij van werd is dat ze me gister "mooi en van mij" noemde 🥰🥰🥰 (en zich daarna corrigeerde dat ik toch vooral van mezelf was ,🤗)

Awwww Stokstaart, zo schattig jouw berichten 🥰

MenacingSwan87

MenacingSwan87

21-03-2023 om 10:05

stokstaart schreef op 21-03-2023 om 09:17:

dat ik mijn nieuwe liefde nu al bijna twee weken mijn vriendin mag noemen. Onwennig maar leuk!!!🥰🥰🥰
En waar ik dan helemaal blij van werd is dat ze me gister "mooi en van mij" noemde 🥰🥰🥰 (en zich daarna corrigeerde dat ik toch vooral van mezelf was ,🤗)

😍😊

ik ben ook heel blij  en vind het ook heeeuuul spannend. Want ik ben zo stinkend verliefd, stel dat ze afhaakt. Gelukkig vindt zij hetzelfde vertelde ze gisteravond 🥰

Dat ik net de bevestiging kreeg van het vakantiehuisje. Nog even betalen vanavond en dan zijn de belangrijkste dingen geregeld. Ik word er nu al vrolijk van en heb echt heel veel zin om over 2 maanden op vakantie te gaan. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.