Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ik ben blij en dankbaar dat ik weer rustig ben nu. Gisteren was ik helemaal van slag. Ik moest om half 12 in het ziekenhuis zijn voor een operatie aan mijn enkel. Ik was bang en erg zenuwachtig. Om 10 voor half 5 kreeg ik te horen dat de operatie niet door ging vanwege uitlopen van andere operaties en een spoedgeval. Toen ik thuis was kwam alle spanning van die dag eruit en ik heb gejankt als een klein kind. Mijn zoon die al op zichzelf woont was er voor mij toen ik thuis kwam en vandaag kwam hij met een bos bloemen en hebben we fijn gepraat. Hij heeft mij echt gerust gesteld en hij weet dat ik mij daar wat ongemakkelijk bij voel. Hij zei en dat heeft me geraakt van jij bent er altijd voor mij maar ik ben er ook voor jou.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

19-03-2023 om 03:56

watertoren schreef op 19-03-2023 om 01:32:

Ik ben blij en dankbaar dat ik weer rustig ben nu. Gisteren was ik helemaal van slag. Ik moest om half 12 in het ziekenhuis zijn voor een operatie aan mijn enkel. Ik was bang en erg zenuwachtig. Om 10 voor half 5 kreeg ik te horen dat de operatie niet door ging vanwege uitlopen van andere operaties en een spoedgeval. Toen ik thuis was kwam alle spanning van die dag eruit en ik heb gejankt als een klein kind. Mijn zoon die al op zichzelf woont was er voor mij toen ik thuis kwam en vandaag kwam hij met een bos bloemen en hebben we fijn gepraat. Hij heeft mij echt gerust gesteld en hij weet dat ik mij daar wat ongemakkelijk bij voel. Hij zei en dat heeft me geraakt van jij bent er altijd voor mij maar ik ben er ook voor jou.

Wat fijn dat je zoon er zo goed voor je kon zijn, watertoren!

Ik word blij van de verhalen over de lieve jongens van Watertoren en Wobbelkont. Wat fijn dat zij er (zeker in zulke nare situaties) zo voor jullie zijn! 

Zelf ben ik ook ontzettend blij met mijn man, ook al zo'n lief exemplaar. Al bijna 13 jaar samen en de laatste 3 jaar ontdekte ik een hele warme, zorgzame kant (die wegens nare omstandigheden in ons leven naar boven kwam, daarvoor was dat simpelweg niet nodig). Zo blij dat we destijds voor elkaar hebben gekozen, mijn beste keus ooit Alle vertrouwen in de toekomst!

Lollypopje

Lollypopje

19-03-2023 om 07:48 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 18-03-2023 om 20:23:

[..]

Hahaha gefeliciteerd 😂

Dankje. Ik heb er hard voor gewerkt 😂

MidasWolf schreef op 18-03-2023 om 20:40:

[..]

Gefeliciteerd, komen er ook speciale feestbonbons binnen om dit te vieren 🎊

Ik heb toevallig vrijdag bonbons gehad, dus die passen goed bij de gelegenheid

Auwereel schreef op 18-03-2023 om 21:18:

Hè Lollypopje, je hebt wel de 10000 likes stilletjes voorbij laten gaan!

Gefeliciteerd! Ik denk dat ik maar ga vieren als ik 5000 berichten heb anders moet ik nog zo lang wachten...

Ik zeg doen. Elk excuus voor een feestje is een goed excuus

Hier is het feestje weer voorbij, want dit is post 10.001

MenacingSwan87

MenacingSwan87

19-03-2023 om 08:59

Wobbelkont schreef op 18-03-2023 om 23:21:

Lieve onbekende jongen,

Bedankt. Bedankt dat je het signaal oppikte dat ik even “gered” moest worden uit een vervelende situatie. Bedankt dat je omkeek toen ik een willekeurige jongensnaam richting je riep. Bedankt dat je meteen naar me toe kwam en tussen mij en die nare man in kwam staan. Bedankt dat je een stukje met me mee wilde lopen, over koetjes en kalfjes begon te praten, en me naderhand gerust stelde.

Zoals jij zouden er meer moeten zijn.

Hier word ik echt blij van..., wat mooi!

Watertoren; van jouw verhaal word ik ook blij!  voor jou.

Wobbelkont schreef op 18-03-2023 om 23:21:

Lieve onbekende jongen,

Bedankt. Bedankt dat je het signaal oppikte dat ik even “gered” moest worden uit een vervelende situatie. Bedankt dat je omkeek toen ik een willekeurige jongensnaam richting je riep. Bedankt dat je meteen naar me toe kwam en tussen mij en die nare man in kwam staan. Bedankt dat je een stukje met me mee wilde lopen, over koetjes en kalfjes begon te praten, en me naderhand gerust stelde.

Zoals jij zouden er meer moeten zijn.

Oh wauw! Dit is zó goed om te lezen. Lieve mensen bestaan nog. Soms zo lastig om nog in te geloven. 

Slim van je trouwens! En fijn dat hij het snapte! 

Wat een hartverwarmende berichten lees ik allemaal

MenacingSwan87

MenacingSwan87

19-03-2023 om 10:46

Broodjebrie schreef op 19-03-2023 om 09:05:

Wat een hartverwarmende berichten lees ik allemaal

Echt he, dit topic werkt ook als je zelf nergens blij om bent want van het lezen alleen al word je blij!

Ik ben heel erg blij dat Feyenoord vandaag gewonnen heeft van Ajax!!!!!!

watertoren schreef op 19-03-2023 om 16:29:

Ik ben heel erg blij dat Feyenoord vandaag gewonnen heeft van Ajax!!!!!!

Oh dat zal mijn vader niet leuk vinden 😁

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

19-03-2023 om 20:04

mijn kiespijn wordt nog minder 

Wandelvrouwtje schreef op 19-03-2023 om 20:04:

mijn kiespijn wordt nog minder

Je verstandskiezen getrokken toch? Gelukkig maar dat de pijn minder wordt, ik vond het zo ellendig!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

19-03-2023 om 21:30

HAHA!wait..what schreef op 19-03-2023 om 21:22:

[..]

Je verstandskiezen getrokken toch? Gelukkig maar dat de pijn minder wordt, ik vond het zo ellendig!

Ja klopt en het viel me vies tegen, eerlijk gezegd. Ik was heel bang voor de behandeling zelf maar dat ging prima. De dagen erna waren echt naar. Dus ik ben heel blij dat het beter gaat! 

Wat zou mijn vader blij geweest zijn vandaag met de uitslag Feyenoord-Ajax.

Wandelvrouwtje schreef op 19-03-2023 om 21:30:

[..]

Ja klopt en het viel me vies tegen, eerlijk gezegd. Ik was heel bang voor de behandeling zelf maar dat ging prima. De dagen erna waren echt naar. Dus ik ben heel blij dat het beter gaat!

Ah ja begrijp ik heel goed! Ben je er nu vanaf of moet je nog een keer? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.