Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Disneyfilms kijken. Wat is dit toch een fijne middag ♥️

Dat ik weekend heb! 

Ik heb een raamhangmat gekocht voor de katten, zeker de oudste mist haar plek in de vensterbankzon van het vorige huis. Het is een idioot lelijk en groot ding maar ik zette haar erop en heeft 5min naar buiten liggen kijken voor ze weg ging. Dat vind ik leuk!
Nu nog een kleinere kopen voor een ander raam.

Ah wat lief Stokstaart Ben je al helemaal gewend in je nieuwe huis? En is alles al klaar of ben je nog aan het klussen? 

Ik werd blij van de blijdschap van zoontje toen ik hem bij een kinderfeestje afzette Als enige jongen tussen een stuk of 12 meisjes maar dat maakt hem niks uit 🥰 

dat het nageltjes knippen van de cavia's goed ging, ook de nageltjes van de achterpootjes van mijn nieuwe ukkepukkie caafjes ging goed. Voorpootjes was nog niet nodig, en is ook enger voor ze. Voorzichtig beginnen!

HAHA!wait..what schreef op 11-02-2023 om 15:27:

Ah wat lief Stokstaart Ben je al helemaal gewend in je nieuwe huis? En is alles al klaar of ben je nog aan het klussen?

Ik werd blij van de blijdschap van zoontje toen ik hem bij een kinderfeestje afzette Als enige jongen tussen een stuk of 12 meisjes maar dat maakt hem niks uit 🥰

Ik ben redelijk gewend ondanks dat ik nog steeds niet helemaal geloof dat ik hier mag wonen 😅
ik moet nog super veel klussen maar is allemaal inrichting en dus erg leuk, ik heb geen haast. Vandaag ook een soort route omhoog gemaakt voor de katten met trapjes, hangmatjes en dergelijke. De jongste ligt nu op de kast in een mandje te slapen, dat kan dus nu!! 😁

Ik werd blij van de verliefdheid van mijn puberdochter

Heerlijk wezen wandelen met kinderen. De oudste zit niet lekker in haar vel en knapte hier zo van op. Het liefst zou ik morgen lekkere wandelschoenen voor haar kopen!
Ze is nu heerlijk zonder gedoe van vol hoofd / stress gaan slapen. We gaan vaker wandelen, dat is wel duidelijk 

Evaluna schreef op 11-02-2023 om 21:39:

Heerlijk wezen wandelen met kinderen. De oudste zit niet lekker in haar vel en knapte hier zo van op. Het liefst zou ik morgen lekkere wandelschoenen voor haar kopen!
Ze is nu heerlijk zonder gedoe van vol hoofd / stress gaan slapen. We gaan vaker wandelen, dat is wel duidelijk

Wat fijn dat ze hiervan opknapt. Hopelijk komt ze er snel weer bovenop Ik herken het toen ik in een burn-out zat, toen ben ik ook veel gaan wandelen, ik knapte daar ook altijd wel wat van op.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

12-02-2023 om 07:38

Evaluna schreef op 11-02-2023 om 21:39:

Heerlijk wezen wandelen met kinderen. De oudste zit niet lekker in haar vel en knapte hier zo van op. Het liefst zou ik morgen lekkere wandelschoenen voor haar kopen!
Ze is nu heerlijk zonder gedoe van vol hoofd / stress gaan slapen. We gaan vaker wandelen, dat is wel duidelijk

Wist je dat het bewezen is dat je rustiger in je hoofd wordt van wandelen en dat het ook goed is tegen depressies en zo? (Dat is sporten sowieso maar wandelen ook)

Brie ik ben daar ook tijdens een burnout mee begonnen en ik doe het nog steeds.

MariaC schreef op 12-02-2023 om 07:38:

[..]

Wist je dat het bewezen is dat je rustiger in je hoofd wordt van wandelen en dat het ook goed is tegen depressies en zo? (Dat is sporten sowieso maar wandelen ook)

Brie ik ben daar ook tijdens een burnout mee begonnen en ik doe het nog steeds.

Mijn huisarts adviseerde het destijds. Net als de arbo-arts trouwens. Die laatste vond ik een enorme gevoelloze hork maar dit was het enige goede advies wat hij gaf

Mijn huisarts zei ook dat er tijdens het lopen een bepaald stofje vrijkomt wat goed voor je is. Weet even niet meer welke maar hij heeft wel gelijk.

Vriendin vertelt over zwangerschap. Ze reageerde zó blij   hartverwarmend.

Vanmorgen een uur gewandeld in het natuurgebied met de hond en een ree gezien.

Regendrup. schreef op 12-02-2023 om 10:06:

Vriendin vertelt over zwangerschap. Ze reageerde zó blij hartverwarmend.

Hartelijk gefeliciteerd!

watertoren schreef op 12-02-2023 om 10:21:

[..]

Hartelijk gefeliciteerd!

Lief, dankjewel!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.