Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


ik had een spontane date gisteravond en dat was zo gezellig dat ik onverwacht maar 3,5u heb geslapen 馃槈鈽猴笍 ik moest vanochtend 2u rijden naar een vriendin (oeps ) nu daar en aan de koffie. Hopelijk komt de man met de hamer pas als ik vanavond weer thuis ben.

Regendrup. schreef op 12-02-2023 om 10:06:

Vriendin vertelt over zwangerschap. Ze reageerde z贸 blij hartverwarmend.

Fijn Regendrup!

ik ben blij van de uitstekende scones met clotted cream, lemon curd, jam, gekocht bij een Engelse bakkerij. Wat waren die lekker zeg!
Verder ook blij van de vrolijke appjes van mijn zoon die vakantie-foto's en -belevenissen deelt.

Regendrup. schreef op 12-02-2023 om 10:06:

Vriendin vertelt over zwangerschap. Ze reageerde z贸 blij hartverwarmend.

Awwww, dat is fijn Regendrup. Voel je je verder goed?

Gefeliciteerd Regendrup! Voel je je goed?聽

Auwereel schreef op 12-02-2023 om 15:40:

[..]

Fijn Regendrup!

Zilver_gray schreef op 12-02-2023 om 16:54:

[..]

Awwww, dat is fijn Regendrup. Voel je je verder goed?

Broodjebrie schreef op 12-02-2023 om 17:18:

Gefeliciteerd Regendrup! Voel je je goed?

Wat lief van jullie!

Het gaat opzich prima. Wel echt flink misselijk en moe. Heeeel moe. Maar goed dat hoort er allemaal bij


Toen ik zwanger was van mijn eerste was ik ook z贸 vreselijk moe maar weet dat eerst aan andere zaken totdat ik bedacht dat mijn menstruatie was uitgebleven . Toch maar eens een zwangerschapstest doen... En toen werd het duidelijk waar ik zo moe van was: het worden van moe-der! Dus moe zijn is zelfs in het prille begin mogelijk. Met een beetje geluk trekt dat bij, totdat je zwaar begint te worden, dan slaat het weer toe.

Vandaag een zwerver geld gegeven. Dochter keek een serie op tiktok over een meid die een zwervers helpt, dus toen we er vandaag eentje zagen, met een bordje en een bakje, hebben we hem geld gegeven. Hij keek blij, wij ook blij.聽

Auwereel schreef op 12-02-2023 om 17:45:

Toen ik zwanger was van mijn eerste was ik ook z贸 vreselijk moe maar weet dat eerst aan andere zaken totdat ik bedacht dat mijn menstruatie was uitgebleven . Toch maar eens een zwangerschapstest doen... En toen werd het duidelijk waar ik zo moe van was: het worden van moe-der! Dus moe zijn is zelfs in het prille begin mogelijk. Met een beetje geluk trekt dat bij, totdat je zwaar begint te worden, dan slaat het weer toe.

Pfoe ja ik dacht eerst even hoe kan ik nu al z贸 moe zijn?? Kan het me van de eerste niet zo herinneren. Maarja, ik geef er waar mogelijk gewoon aan toe!聽

Dat mijn stevenoot na jaren weer helemaal in de bloei staat.

Regendrup. schreef op 12-02-2023 om 18:05:

[..]

Pfoe ja ik dacht eerst even hoe kan ik nu al z贸 moe zijn?? Kan het me van de eerste niet zo herinneren. Maarja, ik geef er waar mogelijk gewoon aan toe!

Moet je ook gewoon lekker doen

Broodjebrie schreef op 12-02-2023 om 18:23:

[..]

Moet je ook gewoon lekker doen

Haha ja voelt soms zo gek. Volgens mijn hoofd is er "niks aan de hand". Maar lichaam is natuurlijk heel hard aan het werk nu.聽

Regendrup. schreef op 12-02-2023 om 18:58:

[..]

Haha ja voelt soms zo gek. Volgens mijn hoofd is er "niks aan de hand". Maar lichaam is natuurlijk heel hard aan het werk nu.

Haha inderdaad. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat het wel gek voelt.

Regendrup. schreef op 12-02-2023 om 10:06:

Vriendin vertelt over zwangerschap. Ze reageerde z贸 blij hartverwarmend.

Ah lief! En wat leuk; gefeliciteerd聽

Ik heb echt een ongelooflijk k*t weekend.. Geen contact, met niemand gepraat of geappt. Veel zorgen: geld, mogelijk autisme. Heel erg slecht gegeten terwijl ik goed bezig was. Ik zit op dag 22 van mijn cyclus, wellicht dat dit er wat mee te maken heeft, maar voel me echt k*t. Een lichtpuntje:聽ik scoorde een goed to good to go pakket van de bakker!聽

Nu lekker vroeg slapen en hopen dat ik dit rot weekend morgen niet kan laten zien op mijn werk. Masker opzetten dus!聽

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.