Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


dat ik weekend heb

Milala schreef op 09-02-2023 om 17:33:

Dat mijn voorschot van essent naar nul mag

Ja! Dat was ook ons goede nieuws vandaag.  

Milala schreef op 09-02-2023 om 17:33:

Dat mijn voorschot van essent naar nul mag

En dan morgen in het andere top waar je je aan hebt geergerd zeggen gaat het niet waar was. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

09-02-2023 om 19:05

Dat ik eindelijk duidelijkheid heb van de LOI over mijn examen! (Waren problemen mee) 
Als het goed is krijg ik morgen de bevestiging en ga ik over een paar weken examen doen en rond ik het af. Joehoe! 
Ook blij omdat ik net (na heul lang twijfelen..) ff online geshopt heb 

Lollypopje

Lollypopje

09-02-2023 om 19:10 Topicstarter

Bonbons 🤤🤤🤤
Ik heb echt zulke lekkere gehad voor mijn verjaardag en mag van mijzelf er elke dag eentje en dat is echt mijn dagelijkse genietmoment 😊

Lollypopje schreef op 09-02-2023 om 19:10:

Bonbons 🤤🤤🤤
Ik heb echt zulke lekkere gehad voor mijn verjaardag en mag van mijzelf er elke dag eentje en dat is echt mijn dagelijkse genietmoment 😊

Lukt dat iedere dag maar één. Vind ik echt heel knap. Geniet ervan

Lollypopje

Lollypopje

09-02-2023 om 19:22 Topicstarter

Tuinfluiter schreef op 09-02-2023 om 19:21:

[..]

Lukt dat iedere dag maar één. Vind ik echt heel knap. Geniet ervan

In het weekend ben ik soepeler, maar doordeweeks lukt het me gelukkig goed

Bakblik schreef op 09-02-2023 om 18:44:

[..]

En dan morgen in het andere top waar je je aan hebt geergerd zeggen gaat het niet waar was.

Haha nee nee ik heb vlak nadat mijn nieuw jaar in ging panelen aangeschaft en verwarm nu met een airco. Dus ik wist ook wel dat mijn termijnbedrag van 229 veel te hoog was maar het is fijn om te zien dat essent dat nu ook eindelijk in de gaten heeft. Ik verwacht ook nog wel 600 euro terug te krijgen.. in juni weet ik of ik gelijk krijg!

Lollypopje schreef op 09-02-2023 om 19:10:

Bonbons 🤤🤤🤤
Ik heb echt zulke lekkere gehad voor mijn verjaardag en mag van mijzelf er elke dag eentje en dat is echt mijn dagelijkse genietmoment 😊

Goed zo. Lekker lief voor jezelf zijn jij

Mijn beugel is er uit!! Het was een heel traject, duurde vele jaren langer dan verwacht maar ik ben blij! Ik krijg de grijns niet meer van mijn gezicht en ik kan ook weer fluiten.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

09-02-2023 om 21:58

Fenyw schreef op 09-02-2023 om 19:49:

Mijn beugel is er uit!! Het was een heel traject, duurde vele jaren langer dan verwacht maar ik ben blij! Ik krijg de grijns niet meer van mijn gezicht en ik kan ook weer fluiten.

Wat fijn!!! Ik word gewoon blij van dit bericht!

Vanmorgen vroeg al naar de tandarts, daarna boodschappen gedaan. 10 uur in de ochtend en ook al 1 was gedraaid. Wordt je blij van. 

Ik zit even in de zon met een kopje thee. De wind is wel koud, maar toch is het even lekker. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

10-02-2023 om 14:16

Ik ken door mn vroegere werk veel Syriers waarvan 1 uit Alleppo, zwaar getroffen door de aardbeving en zijn ouders wonen daar nog. Ik ben een tijdje met hem omgegaan (niet meer  want ik vind hem een ***/*****) en ik maakte me druk of zijn familie in orde was. Via fb had ik geen zin in, zie ik hem net een winkel inlopen die ik net uitging. Ik terug, heb hem aangesproken en zijn familie is in orde.. Wat een enorme opluchting..! Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is maar ik ben blij met dit nieuws. Ik werd ook blij van een knul op het journaal die na 3 dagen levend uit het puin gehaald is. Enorm relativerend…

Hij waardeerde het overigens enorm, ook dat ik er überhaupt mee bezig was. Is blijkbaar troostend wanneer je meeleeft met iemand..

Van een heerlijk Italiaans ijsje, jummie

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.