Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

06-02-2023 om 22:21

Dorestad schreef op 06-02-2023 om 21:09:

Van bijna 28 km lopen, rondom Oldambtmeer en bij bos van Midwolda. Velden vol sneeuwklokjes, krokussen bij de Ennemaborg. Spechten gehoord en gezien. ben nu echt wel moe maar wel heel tevreden over deze voor mij fikse afstand. Gewandeld op nuchtere maag.

♥️ 

Een - voor mij - ideale vakantiebestemming gevonden ♥️.. Nu nog beslissen wanneer en dan boeken! 

Lollypopje

Lollypopje

07-02-2023 om 17:11 Topicstarter

Ik wilde een ladekast voor mijn borduurspullen (ik heb te veel😂 ), dus heeft mijn vader hem voor mij opgehaald bij ikea en meteen de hele ombouw in elkaar gezet 😊
De laadjes moeten nog, maar dat gaat een vriendin doen die zaterdag komt en als dat niet lukt, komt mijn vader nog een keer 😊

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

07-02-2023 om 20:42

Ik ben blij na mijn kappersbezoekje van vanmiddag waar ik nieuwe highlights heb laten zitten. Lekker een blond koppie heb ik weer. Ook blij met het zonnige weer van vandaag! 


De wandeling van 12 km vanuit huis met kameraad en zijn hond. Het prachtige weer, genieten van gesprekken en stilte en de levenslustige hond. Door weilanden, heide bos, langs de hunebedden (1 nepper,  1 echt)

Morgen de hele dag onder de pannen in het UMCG maar dit van vandaag (en gisteren en zondag) heb ik mooi binnen.

Ik heb nog een stuk gevulde speculaas gevonden. Een gesloten verpakking.
Dus daar ga ik vandaag aan beginnen. Hij ziet er nog goed uit hoewel er Best Before 26/12/2022 op staat. Is zó mierzoet dat bacteriën het leven laten voordat ze ervan gegeten hebben. Maar ik heb wel trek. Eerst mijn lunch nog.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

08-02-2023 om 12:57

Ik ben nog steeds heel erg blij met mijn twee nieuwe brillen! Geen hoofdpijn meer!

90's top 538, heeeerlijk om te luisteren tijdens het werken! 

Ik wil steeds naar beneden om even wat lekkers te eten. Maar steeds komt er een nog leuker liedje aan en ga ik toch nog maar even door. 

Amazooi schreef op 08-02-2023 om 12:29:

Ik heb nog een stuk gevulde speculaas gevonden. Een gesloten verpakking.
Dus daar ga ik vandaag aan beginnen. Hij ziet er nog goed uit hoewel er Best Before 26/12/2022 op staat. Is zó mierzoet dat bacteriën het leven laten voordat ze ervan gegeten hebben. Maar ik heb wel trek. Eerst mijn lunch nog.

 

Laat het smaken

Regendrup. schreef op 08-02-2023 om 14:45:

90's top 538, heeeerlijk om te luisteren tijdens het werken!

Ik wil steeds naar beneden om even wat lekkers te eten. Maar steeds komt er een nog leuker liedje aan en ga ik toch nog maar even door.

Ik luister ook, heerlijke lijst! Ik ben zelf geboren in de jaren 90 dus het is echt jeugdsentiment haha. Ook leuk dat ze terugblikken naar tv series uit die tijd, gisteren hadden ze 1 van de kinderen uit de Flodder-familie aan de telefoon. 

Gisterochtend, reed ik naar het werk via een binnenweggetje en net voor mij staken 3 reeën over. Nog goed gekeken of er niet nog een paar aankwamen, gelukkig niet. Mooi gezicht, met een beetje mist en opkomende zon

Lollypopje

Lollypopje

09-02-2023 om 11:50 Topicstarter

Dat ik mijn telefoon toch niet heb vermoord 🎉

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

09-02-2023 om 12:02

Lollypopje schreef op 09-02-2023 om 11:50:

Dat ik mijn telefoon toch niet heb vermoord 🎉

+ 1..., ik had er wel zin in... (achteraf lag het aan mij en niet aan dat ding maar ik ga mezelf de schuld niet geven )

Dat ik niet hoefde te krabben

Dat mijn voorschot van essent naar nul mag 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.