Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Lollypopje schreef op 04-02-2023 om 17:30:

Ik ben volledig uitgeput, maar heb hele fijne visite gehad en ben ontzettend verwend. Nu alleen nog pizza om mijn blije dag af te maken 😊

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Gaat wel goed vandaag; heb ik nu pas in de gaten.

We hebben knieschotten gemaakt op de zolderkamer, nu is dochter van 14 uit zichzelf de rest aan het opruimen en stofzuigen. Vraag niet hoe het kan maar geniet ervan! denk ik dan altijd maar. 

Klinkt pijnlijk zo'n knieschot.

Ik heb vanmiddag gebadderd en getut. Een mooi nieuw vest aan. Ik vind mijn huis wel gezellig. Momenteel kijk ik naar de EO naar een mooie docu. Ik ben een beetje uitgekeken op Netflix, tenminste waar ze me naar willen laten kijken. Dat kunnen ze niet goed raden kennelijk. Als ik tijd heb ga ik eens noteren wat me aardig lijkt.

Amazooi schreef op 05-02-2023 om 16:13:

Klinkt pijnlijk zo'n knieschot.

Ik heb vanmiddag gebadderd en getut. Een mooi nieuw vest aan. Ik vind mijn huis wel gezellig. Momenteel kijk ik naar de EO naar een mooie docu. Ik ben een beetje uitgekeken op Netflix, tenminste waar ze me naar willen laten kijken. Dat kunnen ze niet goed raden kennelijk. Als ik tijd heb ga ik eens noteren wat me aardig lijkt.

Klinkt als een fijne dag 

Ja best wel Elmie, dank je!

Vandaag (voor het eerst) met de hond naar de hondenspeeltuin geweest. Zo leuk om te zien hoe blij ze aan het rondrennen was met de andere honden Nu ligt ze compleet uitgeput op haar rug, met haar pootjes de lucht in, te dromen in haar mand 

HAHA!wait..what schreef op 05-02-2023 om 16:31:

Vandaag (voor het eerst) met de hond naar de hondenspeeltuin geweest. Zo leuk om te zien hoe blij ze aan het rondrennen was met de andere honden Nu ligt ze compleet uitgeput op haar rug, met haar pootjes de lucht in, te dromen in haar mand

Aaah

Ik werd blij van de zon. Vanmiddag ging ik een blokje om en hoewel de wind guur was, merkte ik dat de zon echt warmte gaf. Heerlijk  

Broodjebrie schreef op 05-02-2023 om 16:38:

[..]

Aaah

Ik werd blij van de zon. Vanmiddag ging ik een blokje om en hoewel de wind guur was, merkte ik dat de zon echt warmte gaf. Heerlijk

Heerlijk he? Dan lijkt de lente soms helemaal niet zo ver weg meer

Ik vond het frisjes, ook met zon op mijn wandeling vanmiddag. Ik was blij dat ik van mijn tweelaagsjas allebei de lagen had aangetrokken. Desalniettemin zag ik een hardloopster met alleen een stevige sportbh rennen, dus met blote armen, buik en rug. Ik heb het even uitgerekend, ik had 5 lagen meer aan en ik had het niet warm!

HAHA!wait..what schreef op 05-02-2023 om 16:45:

[..]

Heerlijk he? Dan lijkt de lente soms helemaal niet zo ver weg meer

Inderdaad, zo fijn! Ik begin me altijd beter te voelen zodra ik merk dat we richting de lente gaan. 

Vanmorgen een flink eind gewandeld met de hond.
Helemaal buiten adem van de harde wind, maar zo heerlijk met het zonnetje erbij.
Onderweg reeën gezien, hond zag ze niet, dus kon er ook nog foto's van maken.

En vanavond uit eten geweest, deels omdat kind heel goed zijn best had gedaan op school en deels voor de kinderen hun verjaardag (één is van de week jarig en de ander volgende week), ze hebben er van genoten 

Ik werd blij van dochter die zo goed gestemd terug kwam van een feestje. Ze had er erg tegenop gezien, omdat ze wat uit evenwicht is, maar na lang praten is ze toch gegaan. Zo fijn als het dan een succeservaring is 

Van het feit dat ik mezelf heel goed vond in mijn werk vandaag Ik vind mezelf altijd wel goed in het praktische deel, maar het leiding geven vind ik nog wel eens spannend. Vandaag een stevig gesprek aangegaan met iemand in plaats van het nog maar wat verder aan te kijken, en dat werkte heel goed. 

Van dochter die eindelijk weer een beetje eetlust kreeg. Ze heeft al 2 dagen buikgriep. Veel buikpijn, hoofdpijn en overgeven, misselijk enz. Gisteren alleen maar wat water gedronken en een half pakje knijpfruit. Ze heeft ook op de bank liggen slapen, doet ze anders nooit meer. Vandaag gelukkig een halve appel, half pakje knijpfruit, halve beschuit met hagelslag, 2 frietjes en 2 hapjes kipcorn op. Nog niet veel, maar er zit verbetering in. Vandaag ook niet meer overgegeven. Nu hopen dat ze goed slaapt en zich morgen weer wat beter voelt dan vandaag. Ze is vrijdag ook nog jarig, zou jammer zijn als ze alles mist.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.