Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Tuinfluiter schreef op 03-02-2023 om 18:53:

[..]

Geniet van deze mijlpaal Lientje en houd je niet bezich met wat andere mensen denken. Gefeliciteerd 🥂🎉

Dank je tuinfluiter!

Ik ben blij met het mooie studie resultaat van mijn dochter na heel veel corona ellende. Ze heeft net gehoord dat ze haar bachelor heeft gehaald en met een beetje geluk en haar harde werken haalt ze dit studie jaar ook haar master.

Tuinfluiter schreef op 03-02-2023 om 18:58:

Ik ben blij met het mooie studie resultaat van mijn dochter na heel veel corona ellende. Ze heeft net gehoord dat ze haar bachelor heeft gehaald en met een beetje geluk en haar harde werken haalt ze dit studie jaar ook haar master.

Gefeliciteerd!  Wat zal je trots zijn!

lientje69 schreef op 03-02-2023 om 19:21:

[..]

Gefeliciteerd! Wat zal je trots zijn!

Dank je ik ben inderdaad trots maar ook erg blij dat ze na een heftige periode weer lekker in haar vel zit en weer  echt gelukkig is. 

Tuinfluiter schreef op 03-02-2023 om 18:58:

Ik ben blij met het mooie studie resultaat van mijn dochter na heel veel corona ellende. Ze heeft net gehoord dat ze haar bachelor heeft gehaald en met een beetje geluk en haar harde werken haalt ze dit studie jaar ook haar master.

Gefeliciteerd Tuinfluiter. Knap gedaan van je dochter!

Mijn kind is,  sinds ze corona heeft gehad,  van elk virusje dat ze oppakt echt goed ziek.  Na de kerstvakantie had ze een zeer zware verkoudheid en heeft week 1 en een stukje van week 2 van de periode van 3 weken gemist. Ze deed 2 vakken en dat ene vaak was kansloos om nog in te stappen. Het andere vak was voor een groot deel in te halen met zelfstudie en uitstel voor de in te leveren opdrachten heeft ze gelukkig gekregen.  Zojuist kwamen de resultaten binnen,  3 royale voldoendes dus dat vak is binnen. We zijn helemaal blij hier.

Bakblik schreef op 03-02-2023 om 19:43:

[..]

Gefeliciteerd Tuinfluiter. Knap gedaan van je dochter!

Mijn kind is, sinds ze corona heeft gehad, van elk virusje dat ze oppakt echt goed ziek. Na de kerstvakantie had ze een zeer zware verkoudheid en heeft week 1 en een stukje van week 2 van de periode van 3 weken gemist. Ze deed 2 vakken en dat ene vaak was kansloos om nog in te stappen. Het andere vak was voor een groot deel in te halen met zelfstudie en uitstel voor de in te leveren opdrachten heeft ze gelukkig gekregen. Zojuist kwamen de resultaten binnen, 3 royale voldoendes dus dat vak is binnen. We zijn helemaal blij hier.

Dank je het is voor studenten altijd een heel gedoe als ze ziek zijn. Fijn dat je dochter nog één vak gehaald heeft.

Tuinfluiter schreef op 03-02-2023 om 19:50:

[..]

Dank je het is voor studenten altijd een heel gedoe als ze ziek zijn. Fijn dat je dochter nog één vak gehaald heeft.

Dank je.

Dat gedoe maakt het ook moeilijk om vol voor je genezing te gaan en 3 dagen in bed te blijven. Met een koortskop moet je toch je mail versturen en om uitstel vragen. 

Ze doet een studie in een van de bèta middelbare school vakken.  Heel veel gaat in het Engels, zeker sinds ze in het tweede jaar zit.  Dit vak wat ze gehaald heeft was ineens weer in het Nederlands en ook de opdrachten moesten in het Nederlands geschreven worden.  Commentaar van de docent: teveel Engelse leenwoorden en veel woorden die aan elkaar geschreven worden heb je onterecht voorzien van een spatie. Tja..... hoe zou dat nou komen?  Jammer dat ze geen feedback had van opdracht 1 voordat ze opdracht 2 ging schrijven, dan had ze net als de andere studenten daar rekening mee kunnen houden.

Fijne resultaten Tuinfluiter en Bakblik! Ziek je studie doen valt niet mee!

Lollypopje

Lollypopje

04-02-2023 om 12:44 Topicstarter

Dit hysterische filmpje dat ik net krijg doorgestuurd 😂


https://youtu.be/qqqrxO9UQdA

Van het lekkere zonnetje dat schijnt. En ik ga zo even op de fiets naar de stad, even 'strunen' .  

Ik heb een trommelrasp gekocht en heb hem zojuist uitgeprobeerd.  Zo blij mee, dit gaat me veel werk schelen. En geld uiteindelijk ook, want ik kan nu zelf mijn kaas raspen. Met de handrasp kostte het best wel inspanning  en schaafde ik ook soms mijn vingers mee.
Vandaag mee gesneden: dunne plakjes aardappelen  voor de ovenschotel. Plakjes champignons. 
Sliertjes courgette en ui.
Goede aankoop geweest. Heb er tegenaan lopen hikken want duur dat ding! Vorige  week kreeg ik melding  dat hij in de aanbieding  was , gelijk gekocht.

Dat filmpje

Dat ik de ramen op een kier heb en het hier door lucht beneden, het buiten heerlijk weer is en, en, en ik zo lekker heb geklust vandaag!!! Ik heb een begin gemaakt met het kattenproject (een trap en een stellage dat ze langs de muren omhoog kunnen en hun leefgebied vergroot) en mijn tweede kast staat!!! Wat betekent dat ik mijn slaapkamer verder kan inrichten. Ik ben gesloopt. Maar ik moet nog even door want ik kan niet slapen vannacht omdat mijn bed nog vol ligt met schroeven, schroevendraaiers en een boormachine. En ik moet nog dozen logischer neer zetten

Ik hoor vogeltjes en de krokussen in het gras komen op!

Dat de zon scheen terwijl ik met pech langs de weg stond (en ik stond veilig gelukkig )

Lollypopje

Lollypopje

04-02-2023 om 17:30 Topicstarter

Ik ben volledig uitgeput, maar heb hele fijne visite gehad en ben ontzettend verwend. Nu alleen nog pizza om mijn blije dag af te maken 😊

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.