Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

28-01-2023 om 15:24

Dubbel 
Layka.12 schreef op 28-01-2023 om 10:53:

Ik ben blij dat ik een goede nacht heb gemaakt en vandaag de verjaardag van mijn oudste dochter ga vieren

Gefeliciteerd  Layka!

Lollypopje

Lollypopje

28-01-2023 om 15:42 Topicstarter

Net weer een heerlijke Thaise massage gehad, maar mijn nek was echt de hel. Gelukkig wel de moeite waard, het ei/de knoop is bijna helemaal weg. Dus hopelijk gaan mijn spieren daar snel weer beter voelen 😊

Nu wel echt niet normaal moe. Dus met warme chocolademelk op de bank en vandaag niks meer doen 😊

Valdemar schreef op 28-01-2023 om 12:00:

[..]

Waarbij ik dus niet snap waarom het hier ineens over zoutzuur gaat, daar we niet spreken over kalkaanslag maar wel over urinesteen.

Tip om dit weg te krijgen: 's avonds je waterkoker ontkalken met azijn en dit mengsel daarna in de pot gieten en een nachtje laten staan. Volgende ochtend even schrobben en klaar is kees.

Het probleem is de verbinding van urine met kalk. Dus als je de kalk weg laat reageren is je urinesteen ook weg.

Ik heb van de bouwmarkt zoutzuur mee genomen en ga dat doen als ik een bril op heb en handschoenen aan.  Ben benieuwd.

Net in de zon 7km gewandeld. Heerlijk!

Taartje gegeten met dochters voor verjaardag van de oudste. Gewinkeld met middelste. Jongste is aan het voetballen buiten, middelste en oudste zijn samen aan het kletsen boven met een muziekje aan. Poes ligt naast me op de bank. Gewoon een zaterdag maar ik vind dit heerlijk.

Dochter is uit zichzelf haar kamer aan het opruimen en schoonmaken. 

Van dochter Ze mocht samen met een vriendinnetje naar de Action en ze had wat geld uit haar spaarpot meegenomen om iets leuks te kopen..
Toen ze terugkwam had ze als verrassing een doosje Raffaello gekocht voor me   

MissBobby schreef op 28-01-2023 om 16:32:

Taartje gegeten met dochters voor verjaardag van de oudste. Gewinkeld met middelste. Jongste is aan het voetballen buiten, middelste en oudste zijn samen aan het kletsen boven met een muziekje aan. Poes ligt naast me op de bank. Gewoon een zaterdag maar ik vind dit heerlijk.

Oh dat is ook heerlijk! Soms is er ineens zo'n besef hoe fijn zo'n dag is he? Herken dat wel

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

28-01-2023 om 22:06

HAHA!wait..what schreef op 28-01-2023 om 21:07:

Van dochter Ze mocht samen met een vriendinnetje naar de Action en ze had wat geld uit haar spaarpot meegenomen om iets leuks te kopen..
Toen ze terugkwam had ze als verrassing een doosje Raffaello gekocht voor me

Wat lief!

Ik ben blij dat De Avondshow weer is begonnen. Vanavond alle afleveringen van deze week teruggekeken en wat doet Arjen Lubach het weer fantastisch.  

Met mijn moeder uit eten geweest en daarna naar een dansshow. Gezellige avond, ladies only. Dat had mijn moeder niet direct door, die vroeg zich al af waarom er alleen vrouwen waren.

lientje69 schreef op 28-01-2023 om 15:32:

[..]

Gefeliciteerd Layka!

Dank je wel Lientje 

MariaC schreef op 28-01-2023 om 22:06:

[..]

Wat lief!

Ja he? Het is een schatje Ze is 11 en nog niet echt aan het puberen, ik hoop dat ze nog even zo blijft 😅 (hoewel ook die fase natuurlijk wat heeft maar hoe cliché ook; het gaat zó snel!)

Het nummer van Gorrilaz dat vrijdag uitgekomen is 😍. Heerlijk nummer. 

Op jacht geweest naar een nieuwe stofzuiger en laptop voor de kids (dochter had vorige week het scherm van de chromeboek kapotgetikt met een spelletje ☹️). Goed geslaagd aangezien de BCC bij ons opheffingsuitverkoop heeft. Moest alleen nog wel weer terug want de accessoires zaten niet in de doos 🙃. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.