Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

29-01-2023 om 09:00

HAHA!wait..what schreef op 29-01-2023 om 00:46:

[..]

Ja he? Het is een schatje Ze is 11 en nog niet echt aan het puberen, ik hoop dat ze nog even zo blijft 😅 (hoewel ook die fase natuurlijk wat heeft maar hoe cliché ook; het gaat zó snel!)

Ja echt he! Ik heb zelf geen kinderen maar wel een nichtje waar ik vanaf dat ze baby was al een helesterke band mee heb. Inmiddels is ze 13 en lekker aan het puberen; is irritant en grappig tegelijk  . (En ook erg herkenbaar...)

Ik kreeg een brief van de verhuurder. Als je ze ziet krijg je er huisjesmelker vibes bij, en dan zeker als je mijn huurcontract leest. Bij de bezichtiging vroeg ik of ze nog gingen verduurzamen. De persoon begon nog net niet te lachen want ooh ooh, monumentaal.
Maargoed, de brief vertelde me dat ze dus wel met verduurzaming gaan starten. Er is een of ander bedrijfje wat vergunningen gaat aanvragen voor zonnepanelen op de uitbouw die later is geplaatst, en aan de achterkant komt isolatieglas. Boven gaan ze een plastic koepelraam ook vervangen voor isolatiedakraam en ze willen er zelfs een raam extra bij maken. Mijn broek zakte bijna af. Maar wel super fijn als het doorgaat.

SuzyQFive schreef op 29-01-2023 om 03:10:

Het nummer van Gorrilaz dat vrijdag uitgekomen is 😍. Heerlijk nummer.

Op jacht geweest naar een nieuwe stofzuiger en laptop voor de kids (dochter had vorige week het scherm van de chromeboek kapotgetikt met een spelletje ☹️). Goed geslaagd aangezien de BCC bij ons opheffingsuitverkoop heeft. Moest alleen nog wel weer terug want de accessoires zaten niet in de doos 🙃.

Gorillaz natuurlijk 🫣

Ik zie dat er nog steeds na meer dan drie weken een slingertje lichtjes (100 nog wel met een timertje ingebouwd) brandt op een setje van drie doodgewone oplaadbare AA-batterijen. Een technisch wondertje want als ik de lichten uitdoe dan geven ze behoorlijk veel licht.

Amazooi schreef op 29-01-2023 om 14:34:

Ik zie dat er nog steeds na meer dan drie weken een slingertje lichtjes (100 nog wel met een timertje ingebouwd) brandt op een setje van drie doodgewone oplaadbare AA-batterijen. Een technisch wondertje want als ik de lichten uitdoe dan geven ze behoorlijk veel licht.

Heb ik ook nog buiten aan ons schuurtje hangen, week voor kerst opgehangen en doet het nog steeds.

Mama-Inge schreef op 29-01-2023 om 15:35:

[..]

Heb ik ook nog buiten aan ons schuurtje hangen, week voor kerst opgehangen en doet het nog steeds.

Erg economisch dat hij  ook op oplaadbare batterijen zo lang blijft branden.

Lollypopje

Lollypopje

29-01-2023 om 18:24 Topicstarter

Dat ik sinds de massage van gisteren mijn wervels weer wat kan knakken. 
Klinkt vast heel raar, maar als ik me stijf voel kan dat echt heel fijn zijn. Maar mijn rugspieren zaten zo vast dat dat gewoon maanden niet ging.

Heb echt nog wel wat massages nodig, maar het is echt heel fijn om zo te merken dat ik elke keer weer wat losser kom 😊

Het bezoek aan ons adoptie ezeltje. 
Lekker geknuffeld  . Volgende  keer  gaan we met hem wandelen  in  de  bossen.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

29-01-2023 om 19:49

ik ben helemaal blij met Kobo+. Net weer heerlijk op de bank zitten struinen tussen boeken en luisterboeken. De rijkdom 

Heel blij met de leuke dag van gisteren. Lekker lunchen met vriendinnen. Lekker eten en veel wijn en bier drinken.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

29-01-2023 om 20:27

Blij want weer hele fijne dag gehad, vriend sliep hier en lekker gelummeld tot mijn moeder kwam en ik ging met haar wandelen, bijkletsen en koffiedrinken. Vervolgens kwam vriend (Wonen niet samen, over een paar weken zijn we een jaar samen  ) weer terug. Hij is heel handig, ik woon in een oud huis en er is wel eens wat stuk en dat maakt hij dan, hij wil mij helpen maar wordt ook rustig van klussen...Mijn ding is het niet dus hij gaat zn gang maar lekker  . Daarna lekker pizza gehaald, had ik de hele week al zin in.
Fijne dag gehad en er is weer iets gemaakt in mijn huis, ook fijn. De spullen voor mijn nieuwe thuisstudie nu ik de 1e vrijwel af heb zijn binnen, ga ik morgen lekker mee beginnen. 

Dat ik per toeval tweedehands een boek wat ik nog niet kende van een schrijver die ik leuk vind heb gevonden. 

Lollypopje

Lollypopje

30-01-2023 om 09:47 Topicstarter

Mijn verjaardag vieren doe ik niet echt, want geen energie voor.  Maar toch verheug ik me er op en ben ik aan het aftellen en daar wordt ik dan heel blij van dat het steeds een dagje dichterbij komt 😂

Ik realiseerde me ineens dat ik prima morgen op werk iets kan doen waarvan ik dacht dat het perse vandaag thuis moest. Dus ik heb mezelf lekker de middag vrij gegeven en heb net een fikse wandeling gemaakt, het was heerlijk ‘eilandweer’ hier, waaierig en met een zonnetje

Het viel wel mee vandaag tot dusverre. Ik hoop morgen weer zo'n dag.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.