Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

stokstaart schreef op 13-01-2023 om 15:29:

yesss!!! Ze willen mn vloer!
De mw is bijstandsgerechtigd dus ik krijg er geen drol in verhouding wat ik betaald heb, maar ik hoef er niet mee te trekken!
ook wilden ze veel van mijn spullen hebben die ik naar de kringloop wilde doen, ze hebben namelijk nu niet echt een huis en spullen enzo.

Wat fijn! En karmapunten voor jou omdat je iemand geholpen hebt die al niet veel heeft. Wat zal die mevrouw  ook blij zijn kan ik me zo voorstellen.

Gezellige ochtend met dochter gehad en lekker geluncht. Dit soort uitjes zijn altijd zo fijn met haar. Ze heeft het vaak zwaar, dit is dan super waardevol om weer even bij te tanken. Bovendien was het goed uitverkoop, dus leuke dingen gekocht, haar kledingkast is weer goed gevuld 

Lollypopje

Lollypopje

14-01-2023 om 16:55 Topicstarter

visite blij gemaakt met heel veel kleding die ik weg doe en daar word ik weer heel erg blij van 😊

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

14-01-2023 om 17:18

ik ben blij dat ik wel gewoon ben gaan wandelen met. Goede jas aan en gaan. Nu wel doorweekt, maar ik ben buiten geweest en heb een hele fijne joggingbroek die ik nú aan ga trekken.

Wandelvrouwtje schreef op 14-01-2023 om 17:18:

ik ben blij dat ik wel gewoon ben gaan wandelen met. Goede jas aan en gaan. Nu wel doorweekt, maar ik ben buiten geweest en heb een hele fijne joggingbroek die ik nú aan ga trekken.

Je doet je naam eer aan  !

Van mijn bezoekje aan oma. Ze heeft iets gezegd wat me echt goed heeft gedaan.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

14-01-2023 om 18:19

Ik had mn 3e uitvaart in 5 maanden vandaag, niet erg in de buurt dus moest reizen en een stuk lopen terwijl het k**weer is maar ben blij dat ik gegaan ben  en ik werd ook blij van het patatje waar ik mijzelf op getrakteerd heb omdat ik op de trein moest wachten  (Dat had ik me de hele dag al voorgenomen, als ik even wachten moet dan mag ik een patatje met van mijzelf!) en zo lekker om dan thuis te komen, huispakkie aan en pootjes omhoog... 

Blij dat ik weer thuis ben na een week weg voor mijn werk, maar dat was ook leuk.

MariaC schreef op 14-01-2023 om 18:19:

Ik had mn 3e uitvaart in 5 maanden vandaag, niet erg in de buurt dus moest reizen en een stuk lopen terwijl het k**weer is maar ben blij dat ik gegaan ben en ik werd ook blij van het patatje waar ik mijzelf op getrakteerd heb omdat ik op de trein moest wachten (Dat had ik me de hele dag al voorgenomen, als ik even wachten moet dan mag ik een patatje met van mijzelf!) en zo lekker om dan thuis te komen, huispakkie aan en pootjes omhoog...

Het is ook echt weer vandaag, voor een uitvaart

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

14-01-2023 om 18:58

Broodjebrie schreef op 14-01-2023 om 18:33:

[..]

Het is ook echt weer vandaag, voor een uitvaart

Echt he... Ik begin genoeg te krijgen van dat geplens... tweede dag al dat ik een half verzopen kat ben.. Had wel een plu maar eigenlijk waaide het te hard daarvoor... (offtopic)

MariaC schreef op 14-01-2023 om 18:58:

[..]

Echt he... Ik begin genoeg te krijgen van dat geplens... tweede dag al dat ik een half verzopen kat ben.. Had wel een plu maar eigenlijk waaide het te hard daarvoor... (offtopic)

Ik ging vanmiddag naar mijn oma en vanaf de parkeerplaats is het een stukkie lopen maar ik dacht, plu heeft geen zin want het waait veel te hard.. Dus ik capuchon op, leek wel een inbreker  

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

14-01-2023 om 19:27

Broodjebrie schreef op 14-01-2023 om 19:04:

[..]

Ik ging vanmiddag naar mijn oma en vanaf de parkeerplaats is het een stukkie lopen maar ik dacht, plu heeft geen zin want het waait veel te hard.. Dus ik capuchon op, leek wel een inbreker

Dat had ik ook beter kunnen doen.. Ik had juist helemaal geen voor regen geschikte jas aan want ik had mn plu dus mee. Ik was dus een verzopen kat...(ik had echt even geen rekening gehouden met de harde wind...)
Anyway ik heb het overleefd, vriend heeft andere bezigheden dus ik heb even een avondje voor mijzelf. Best lekker 

MariaC schreef op 14-01-2023 om 19:27:

[..]

Dat had ik ook beter kunnen doen.. Ik had juist helemaal geen voor regen geschikte jas aan want ik had mn plu dus mee. Ik was dus een verzopen kat...(ik had echt even geen rekening gehouden met de harde wind...)
Anyway ik heb het overleefd, vriend heeft andere bezigheden dus ik heb even een avondje voor mijzelf. Best lekker

Zeker lekker! Ik ga nu een wasje ophangen en daarna netflixen.

Broodjebrie schreef op 14-01-2023 om 17:52:

Van mijn bezoekje aan oma. Ze heeft iets gezegd wat me echt goed heeft gedaan.

❤️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.