Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Broodjebrie schreef op 14-01-2023 om 21:01:

[..]

Doet me denken aan mijn eigen (overleden) oma. Die kon ook altijd rake dingen zeggen ❤️

Elmie schreef op 14-01-2023 om 21:28:

[..]

Doet me denken aan mijn eigen (overleden) oma. Die kon ook altijd rake dingen zeggen ❤️

Aah ♥️ We hadden het over een onderwerp en ik ben altijd een beetje op mijn hoede omdat het nogal gevoelig ligt, maar hoe ze erop reageerde dacht ik; je staat gewoon aan mijn/onze kant.. Zo lief. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

15-01-2023 om 07:58

Dat ik het youtubekanaal Pearl Talk heb ontdekt.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

15-01-2023 om 08:07

Ik ben blij omdat ik door een ander topic nu eindelijk weet hoe ik een bepaald woord moet schrijven 

Even heerlijk gewandeld eerst met oudste hond, klein blokje 
En daarna met de jongste hond, flinke wandeling en reeën gezien onderweg.
Lekker uitgewaaid, maar met het zonnetje erbij 
En net op tijd weer thuis, nu regent het

Het was droog, de zon schijnt hier af en toe en ik heb een stukje mogen rennen van de sportarts. Ik lig nu lekker op de bank.

Dat ik eindelijk weer enigszins mee kon zingen in de kerk zonder compleet buiten adem te zijn.

Broodjebrie schreef op 14-01-2023 om 21:54:

[..]

Aah ♥️ We hadden het over een onderwerp en ik ben altijd een beetje op mijn hoede omdat het nogal gevoelig ligt, maar hoe ze erop reageerde dacht ik; je staat gewoon aan mijn/onze kant.. Zo lief.

Ja dat is zo fijn! Koester het maar ❤️ (maar dat doe je al volgens mij  )

Elmie schreef op 15-01-2023 om 13:21:

[..]

Ja dat is zo fijn! Koester het maar ❤️ (maar dat doe je al volgens mij )

Ik ben in jaren niet naar een kerkdienst geweest,  maar deze week heb ik 2 diensten meegemaakt.  De eerste was de uitvaart van een vriendin die 4 weken na haar diagnose overleed ( en partner en 2 pubers achterlaat3) Dit was uiteraard erg verdrietig en ik had er ook dagen  en nu ook last van.
Maar vandaag heb ik dus een volwassendoop meegemaakt van een vriend.  De blijdschap, ontroering en feeststemming raakten mij.  Dus blij naast rouw

Dorestad schreef op 15-01-2023 om 19:36:

Ik ben in jaren niet naar een kerkdienst geweest, maar deze week heb ik 2 diensten meegemaakt. De eerste was de uitvaart van een vriendin die 4 weken na haar diagnose overleed ( en partner en 2 pubers achterlaat3) Dit was uiteraard erg verdrietig en ik had er ook dagen en nu ook last van.
Maar vandaag heb ik dus een volwassendoop meegemaakt van een vriend. De blijdschap, ontroering en feeststemming raakten mij. Dus blij naast rouw

Oh wat afschuwelijk Dorestad  gecondoleerd. Wat ontzettend verdrietig, 4 weken na haar diagnose, verschrikkelijk voor partner en kinderen.

Wat fijn dat je vandaag iets moois hebt meegemaakt 

Ik ben blij omdat we een heel fijn weekendje weg waren met het gezin. Het was erg leuk en ik heb geen wanklank gehoord. 

Zilver_gray schreef op 15-01-2023 om 19:42:

[..]

Oh wat afschuwelijk Dorestad gecondoleerd. Wat ontzettend verdrietig, 4 weken na haar diagnose, verschrikkelijk voor partner en kinderen.

Wat fijn dat je vandaag iets moois hebt meegemaakt

Dank je wel. Heel verdrietig. We waren onder de indruk hoe ogenschijnlijk opgewekt ze haar vonnis accepteerde.  En vandaag was mooi.  Mooi hoe mensen uit zo'n overtuiging keuzes maken. Ik vond het,  mede door mijn eigen bezoek aan neuroloog en ogen wat zaken, hetgeen enerverende week. En daarom ga ik morgen,  voor het eerst , naar Bad Nieuweschans 

Ik ben blij, omdat we onze vakantie hebben geboekt we gaan naar België, Frankrijk, Duitsland en Luxemburg wordt een leuk rondje! In Duitsland gaan we een paar dagen naar Europapark. Is alweer zo lang geleden, dus echt zin in!

BrightEchidna89

BrightEchidna89

15-01-2023 om 23:01

BlairW schreef op 15-01-2023 om 22:00:

Ik ben blij, omdat we onze vakantie hebben geboekt we gaan naar België, Frankrijk, Duitsland en Luxemburg wordt een leuk rondje! In Duitsland gaan we een paar dagen naar Europapark. Is alweer zo lang geleden, dus echt zin in!

Veel plezier. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.