Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Zilver_gray
13-01-2023 om 13:43
Regendrup. schreef op 13-01-2023 om 13:35:
[..]
Hier (Limburg) is het ook echt vies weer.
Dus het uiterste Noorden en Zuiden zijn de sjaak.
Zilver_gray
13-01-2023 om 13:45
Rondstruiner schreef op 13-01-2023 om 13:44:
Ik hoop dat het bij jullie straks ook beter wordt!
Ja ik ook! Hebben ze daar boven nog een kwartiertje de tijd om op te klarenย
stokstaart
13-01-2023 om 14:27
er komt zo een nieuwe huurder kijken naar mijn oude huis. Ff een dweil over de vloer getrokken. Nu heb ik duimen nodig, de nieuwe bewoners moeten de vloer accepteren!! ๐ค๐ค๐ค
Het is een nieuwe, onwijs goede, dure, vrij neutrale vloer. Betonlook.
ik ga een gat in de lucht springen als ze hier binnenkomt en direct zegt dat mijn vloer tof is!!
Het liefst krijg ik er een lekker bedrag voor natuurlijk, maar als ze m wel over wil nemen maar geen geld heeft is het ook prima. Ze kan hier haar leven lang mee verder.
ze komen over 5 minuten
PerfumedAlpaca84
13-01-2023 om 14:33
stokstaart schreef op 13-01-2023 om 14:27:
er komt zo een nieuwe huurder kijken naar mijn oude huis. Ff een dweil over de vloer getrokken. Nu heb ik duimen nodig, de nieuwe bewoners moeten de vloer accepteren!! ๐ค๐ค๐ค
Het is een nieuwe, onwijs goede, dure, vrij neutrale vloer. Betonlook.
ik ga een gat in de lucht springen als ze hier binnenkomt en direct zegt dat mijn vloer tof is!!
Het liefst krijg ik er een lekker bedrag voor natuurlijk, maar als ze m wel over wil nemen maar geen geld heeft is het ook prima. Ze kan hier haar leven lang mee verder.
ze komen over 5 minuten
Ik duim!
stokstaart
13-01-2023 om 15:29
yesss!!! Ze willen mn vloer!
De mw is bijstandsgerechtigd dus ik krijg er geen drol in verhouding wat ik betaald heb, maar ik hoef er niet mee te trekken!ย
ook wilden ze veel van mijn spullen hebben die ik naar de kringloop wilde doen, ze hebben namelijk nu niet echt een huis en spullen enzo.ย
ย
Broodjebrie
13-01-2023 om 15:53
Lollypopje schreef op 13-01-2023 om 12:31:
[..]
10 minuten ๐ณ Ik heb meestal de rest van de dag behoorlijke buikpijn. Alsof ik de ergste menstruatie ever ga krijgen. Maar volgende dag is het over en daarna 6 jaar lang geen menstruatiepijn meer.
Nou ja ik lag 10 minuten op de behandeltafel, dat bedoelde ik ermee. Ik hou niet zo van de eendenbek
En ik had een arts die zei (net voordat ze hem erin deed) 'ja ik doe dit eigenlijk bijna nooit' Mensenkinderen dat was te merken 
Mijn eigen huisarts doet het veel fijner en voorzichtiger. Ik ga over een paar maanden verhuizen dus krijg dan een andere huisarts. Ben benieuwd..
Lollypopje
13-01-2023 om 15:55
Broodjebrie schreef op 13-01-2023 om 15:53:
[..]
Nou ja ik lag 10 minuten op de behandeltafel, dat bedoelde ik ermee. Ik hou niet zo van de eendenbek
En ik had een arts die zei (net voordat ze hem erin deed) 'ja ik doe dit eigenlijk bijna nooit' Mensenkinderen dat was te merken
Mijn eigen huisarts doet het veel fijner en voorzichtiger. Ik ga over een paar maanden verhuizen dus krijg dan een andere huisarts. Ben benieuwd..
Ahhh ja dat snap ik wel. Al heb ik serieus zelf liever een hele dag die eendenbek in, dat zou ik hooguit onpraktisch vinden ๐
Broodjebrie
13-01-2023 om 15:55
Lollypopje schreef op 13-01-2023 om 15:55:
[..]
Ahhh ja dat snap ik wel. Al heb ik serieus zelf liever een hele dag die eendenbek in, dat zou ik hooguit onpraktisch vinden ๐
NOu ik was behoorlijk opgelucht toen ze hem geplaatst had en de eendenbek eruit haalde.. Ik slaakte een zucht van opluchting 
Lollypopje
13-01-2023 om 16:20
Broodjebrie schreef op 13-01-2023 om 15:55:
[..]
NOu ik was behoorlijk opgelucht toen ze hem geplaatst had en de eendenbek eruit haalde.. Ik slaakte een zucht van opluchting
Dat kan ik me voorstellen, maar dat toch liever dan een dag vergaan van de pijn en het idee te hebben te moeten overgeven als ik van die tafel kom 
(Dit is echt zo geen reclame voor spiraaltjes ๐ )
afrodite05
13-01-2023 om 16:36
Oef, ja die spiraaltjes... Maar inderdaad, als die krengen eenmaal zitten, heb je (ik tenminste) een paar jaar rust en geen gedoe aan je lijf. Ik werd ook niet meer ongesteld, had ook een Mirena, 2x achter elkaar. Daarna verwijderd ivm kinderwens. Na de geboorte eens zien of ik dan weer voor een Mirena ga of tijdelijk een pil totdat we weten of en wanneer we een tweede willen.
Stokstaartje: wat fijn! Vooral een vloer verwijderen zou ik ruk vinden. Dat je er nu weinig of misschien zelfs niets voor krijgt, zou ik zelf niet zo'n probleem vinden. En wat betreft de meubels: scheelt jou ook weer gesjouw en geregel. Fijn, iedereen blij!
PerfumedAlpaca84
13-01-2023 om 16:45
fijn, stokstaart!ย
Ik heb lekker drie kwartier gelopen en daar ben ik blij van.
Rondstruiner
13-01-2023 om 16:51
stokstaart schreef op 13-01-2023 om 15:29:
yesss!!! Ze willen mn vloer!
De mw is bijstandsgerechtigd dus ik krijg er geen drol in verhouding wat ik betaald heb, maar ik hoef er niet mee te trekken!
ook wilden ze veel van mijn spullen hebben die ik naar de kringloop wilde doen, ze hebben namelijk nu niet echt een huis en spullen enzo.
Wat fijn, zowel voor haar als voor jou.