Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


HarleyQuin schreef op 26-11-2022 om 19:52:

Ben vandaag bij mijn vader geweest. Hebben zijn verjaardag gevierd en ondanks dat mijn moeder er niet meer is, was het gezellig en lekker Chinees gegeten

Gefeliciteerd  Harley!

Mijn dochter was naar een wedstrijd van haar sport en had het zo gezellig met haar vriendinnen daar!

Netherfield schreef op 26-11-2022 om 21:11:

Mijn dochter was naar een wedstrijd van haar sport en had het zo gezellig met haar vriendinnen daar!

Fijn! Dat is ook belangrijk. Zei ik vanmiddag ook tegen zoontje, veel plezier.

deze maand al weer meer stroom opgewekt dan vorig jaar. Dit jaar is dat elke maand nog gelukt behalve februari.  

LostJellyfish83

LostJellyfish83

26-11-2022 om 22:32

Wat heerlijk, mijn zoon heeft per 1 januari een eigen woning   
In dezelfde woonplaats,  dus gelukkig nog lekker dichtbij, daar ben ik wel blij mee 😊

Dat mijn kiespijn een heel stuk minder is
Ik heb al sinds vorige week maandag pijn in mijn kaak/wang. Ben afgelopen week eerst naar de tandarts geweest, om te laten checken of het daar vandaan kwam ergens. Ze hebben foto’s gemaakt, maar was niks raars op te zien. Tandarts was er dus van overtuigd dat het kwam doordat ik mijn kaken klem ‘s nachts. Ook steekt 1 kies uit aan de bovenkant en die vangt alle kracht op, dus daar kwam de pijn vandaan. Ik moest een bitje en zou ook een beugel moeten om alles te verschuiven etc. Ze heeft toen die verhoogde kies wat afgevijld/geslepen en daar zat al een vulling in. Waar ik er voorheen geen last van had, kon ik er vrijdag en gisteren ineens niet meer mee eten van de pijn. Echt zo’n zenuwpijn met van die scheuten bij elke hap. Was dus heel bang dat ze met dat slijpen de vulling had verschoven ofzo en dat ik ermee terug zou moeten (en dan de discussie aan moeten gaan over wie die behandeling ging betalen, want ik betaal alles zelf). Maar vanmorgen voelt het ineens weer een stuk beter gelukkig!
De pijn in mijn wang heb ik laten onderzoeken door de huisarts ook, omdat ik dat verhaal van klemmen niet geloof. Heb in de ochtend juist minder pijn, wat dan vreemd zou zijn als ik ‘s nachts zou klemmen. Ik adem door mijn mond, dus slaap ook met mijn mond open (ik kwijl ook veel) en de pijn zit maar aan 1 kant. De pijn komt ook voornamelijk als ik eet of beweeg, dus de huisarts denkt een speekselklierontsteking. Die symptomen komen inderdaad ook overeen met mijn klachten. Ik wil dus ook een andere tandarts zoeken, want deze had me zo een onnodig beugel-traject ingeduwd binnen 2 minuten nadat ik daar binnen kwam. En er zijn al vaker rare dingen gedaan en gezegd daar, dus ben er nu wel klaar mee  

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-11-2022 om 09:34

Blij omdat het zondag is, het regent en ik in pyama met mn katjes, een boek, tv en forum. (Vriend is een paar dagen in Griekenland. Ja ik mis hem en dit soort rommelochtenden/dagen kunnen wij samen ook heel erg goed   maar even wat ruimte voor mijzelf is soms ook wel lekker)
Heerlijk af en toe, van die rommeldagen! (Vooral als het regent want als de zon schijnt voel je je toch schuldig als je dan niet even naar buiten gaat...)

BlairW schreef op 27-11-2022 om 07:42:

Dat mijn kiespijn een heel stuk minder is
...

 En er zijn al vaker rare dingen gedaan en gezegd daar, dus ben er nu wel klaar mee

Jemig wat een verhaal joh! Maar fijn dat je ook naar de huisarts bent geweest en dat het probleem nu goed aangepakt kan worden. Nog nooit van gehoord, een speekselklierontsteking. Hopelijk geneest dat snel. En groot gelijk wat betreft die tandarts!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-11-2022 om 16:15

Ik heb de allerlekkerste stroopwafels ever gevonden via mijn moeder. Bij de bakker, reteduur maar echt verschrikkelijk lekker! (Kamphuisen Gouda siroopwafels)

Ja, die zijn fantastisch

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-11-2022 om 17:08

Moosey schreef op 27-11-2022 om 16:47:

Ja, die zijn fantastisch

Echt!! 

Heb net Even tot hier teruggekeken en werd daar blij van, zoals altijd.

Rondstruiner schreef op 27-11-2022 om 20:35:

Heb net Even tot hier teruggekeken en werd daar blij van, zoals altijd.

Ja, geweldig he! Ik heb die van gister nog niet gezien want man is niet thuis en we kijken altijd samen 😊 Kan me er nu al op verheugen haha!

Mijn dochter heeft er een vriendin bij!

Lollypopje

Lollypopje

28-11-2022 om 10:18 Topicstarter

Van mijn vader die gisteren met mijn vrienden naar Nightwish is geweest. Omdat ik niet kon, twijfelde hij heel erg om te gaan terwijl hij wel graag wilde, maar mijn vrienden hebben hem heel lief opgevangen.
En nu is hij zo aan het nagenieten en krijg ik allemaal filmpjes van hem door en daar word ik gewoon heel erg blij van 😊

Natuurlijk is het jammer dat ik niet kon, maar dat had ik allang geaccepteerd. Nu word ik vooral heel blij van hem en mijn lieve vrienden bij wie hij ook zonder mij kon aanhaken 😊

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.