Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


En mensen van wie de partner onregelmatig werkt en op het werk mee kan eten. Ook wanneer je een partner hebt kan het voorkomen dat je alsnog alleen kan eten.

Lollypopje schreef op 25-11-2022 om 21:00:

Ik had (en heb) de puf niet om elke dag te koken en ben wel van makkelijk, maar probeer het zeker wel lekker te maken.
Volgende week maak ik weer chili sin carne, genoeg om nog 4 porties van in te vriezen en nu al trek in 😍

Herkenbaar en dan ben ik verder niet ziek, bij mij is het ook gemak. En verder ben ik ook niet heel moeilijk en eet zo 2 en soms 3 dagen achter elkaar hetzelfde.

Dat is dan vaak wel een gezonde maaltijd die ik dan meerder dagen achtereen eet.

Bij de Plus was de Calvé Pindakaas in de aanbieding, 2 potten kosten samen 30 ct minder dan 1 pot. Ik naar de Plus gefietst, er was eentje vlakbij waar ik toch al moest zijn, en op de kassabon was de korting hoger dan de wat ik moest betalen! Man en kinders eten dan ook belachelijk dure pindakaas, dus helemaal blij dat ik het zo goedkoop heb kunnen scoren. De vrek in mij is helemaal blij. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-11-2022 om 23:07

Valdemar schreef op 25-11-2022 om 20:19:

[..]

Bedankt. Ben zeer blij dat we de operatie toch hebben laten doen (redelijk kostelijk en ze is al tien), want bij het verwijderen van de baarmoeder hebben ze ineens ook een tumor ontdekt die nu mee verwijdert is.

Hoop dat je eten gesmaakt heeft. Voor mezelf kookte ik amper, maar nu ik een gezin heb, ben ik de kok van dienst en het doet altijd deugd als iedereen goed gegeten heeft.

Het was heerlijk! Ik kook ook meestal voor vriend die mijn kookkunsten zeer waardeert en dat vind ik ook leuk  maar nogmaals ik kook ook voor mijzelf want flansen in de keuken geeft mij rust in mijn hoofd...

Lollypop oww ik heb ook geen puf om uren in de keuken te staan hoor... (en af en toe heb ik ook geen zin) Gelukkig zijn er genoeg lekkere gerechten die geen uren duren om te maken...

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-11-2022 om 09:44

Lalalalalalala! Ik ben even blij nergens om eigenlijk, ik heb mn 2e kop koffie gemaakt, het is zaterdag, er schijnt een waterig zonnetje in mijn gezicht en ik heb gewoon even een blij gevoel! 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

26-11-2022 om 10:26

Net even gelachen toen ik in het muziek topic zag welke pseudoniem ze onze Ierse nachtbraakster hebben aangemeten. 
Wel een beetje spijtig dat ze weg is. 

Eigenlijk gisteravond maar kreeg er wel een blij gevoel van!
Ik had gister een enorm interessante maar ook lange, vermoeiende dag. En toen ik thuiskwam ging man koffiezetten en bleef nog lang kletsen terwijl hij eigenlijk al lang in bed had moeten liggen. Zo fijn 😊 Ik moest ook echt even mijn ei kwijt en hij had dat al voorzien..

Hier werd ik blij van, dat een wat oudere grap toch vrij actueel kan zijn. 


https://youtu.be/lmwb2WipY8o

Dat van de 5 timmermannen die ik vanochtend een berichtje stuurde over een klus aan mijn huis er al twee gereageerd hebben dat ze komen kijken! Valt me alles mee, ik dacht dat je werklui met een lampje moest zoeken momenteel.. 

Lollypopje

Lollypopje

26-11-2022 om 14:48 Topicstarter

De kleine Sinterklaas attentie van mijn werk die onverwacht in de bus lag 😊

En mijn nieuwe noisecancellingkoptelefoon 😊

Dat ik een fijn maar ook wel confronterend gesprek heb gehad met mijn zus.

En dat ik mijn kleine nichtje weer heb kunnen platknuffelen  

Dat mijn zoontje zo goed gezwommen heeft tijdens de wedstrijd en waarschijnlijk voor het eerst een medaille heeft gewonnen. Trots op hem 😍

ik heb alle Sintcadeautjes klaar.!
Ik had bedacht om een soort advendskalender te maken. Dus heb opbergboxen gekocht en ben 1,5 maand geleden begonnen. Lijsten bij gehouden ( want voor 7 mensen) met  hoeveel cadeautjes en wat ik al had. Nu de komende  week nog alles inpakken  en gedichten  maken. Veel werk, ik hoop maar dat ze het leuk vinden.

Lollypopje

Lollypopje

26-11-2022 om 18:51 Topicstarter

lientje69 schreef op 26-11-2022 om 18:30:

ik heb alle Sintcadeautjes klaar.!
Ik had bedacht om een soort advendskalender te maken. Dus heb opbergboxen gekocht en ben 1,5 maand geleden begonnen. Lijsten bij gehouden ( want voor 7 mensen) met hoeveel cadeautjes en wat ik al had. Nu de komende week nog alles inpakken en gedichten maken. Veel werk, ik hoop maar dat ze het leuk vinden.

Wat ontzettend leuk en als zij dat niet vinden hebben ze geen smaak

TanSwallow86

TanSwallow86

26-11-2022 om 19:52

Ben vandaag bij mijn vader geweest. Hebben zijn verjaardag gevierd en ondanks dat mijn moeder er niet meer is, was het gezellig en lekker Chinees gegeten

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.