Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ik ben heel blij dat ik vanmorgen nog een Sinterklaas cadeau bedacht voor onze peuter. We hadden al een bordspel voor haar, maar er moest nog iets bij. We hadden een idee, maar dat was meer een groot iets voor haar verjaardag. Nu dus een goede ingeving en meteen naar de winkel gelopen. Meteen ook een pakje pingpong ballen gekocht, dus nu kan ik verder met mijn gehaakte Yip Yip alien mandjes en hebben ze straks tenminste ogen.

Phoebe1982 schreef op 27-11-2022 om 16:15:

Ik heb de allerlekkerste stroopwafels ever gevonden via mijn moeder. Bij de bakker, reteduur maar echt verschrikkelijk lekker! (Kamphuisen Gouda siroopwafels)

Je maakt me nieuwsgierig. Ik heb hier iemand die erg blij wordt van een verse stroopwafel op de markt. Zijn deze siroopwafels lekkerder? (Over smaak valt niet te twisten maar mijn  kind de lekkerste stroopwafel ever geven doe ik graag)

TanSwallow86

TanSwallow86

28-11-2022 om 21:42

Ik ben blij dat mijn oom en tante(broer en schoonzus)op de verjaardag van mijn vader zijn geweest. Was hij toch niet alleen op zijn verjaardag. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-11-2022 om 22:00

Dorestad schreef op 28-11-2022 om 21:40:

[..]

Je maakt me nieuwsgierig. Ik heb hier iemand die erg blij wordt van een verse stroopwafel op de markt. Zijn deze siroopwafels lekkerder? (Over smaak valt niet te twisten maar mijn kind de lekkerste stroopwafel ever geven doe ik graag)

Ja dat lust ik ook wel maar die ik noemde zijn een beetje anders maar nog lekkerder durf ik bijna te beweren...

Verder blij omdat vriend weer terug is uit Griekenland.

Phoebe1982 schreef op 28-11-2022 om 22:00:

[..]

Ja dat lust ik ook wel maar die ik noemde zijn een beetje anders maar nog lekkerder durf ik bijna te beweren...

Verder blij omdat vriend weer terug is uit Griekenland.

Top dat je vriend terug is.

En die stroopwafels gaan we een keer doen denk ik

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-11-2022 om 07:21

Dorestad schreef op 28-11-2022 om 22:05:

[..]

Top dat je vriend terug is.

En die stroopwafels gaan we een keer doen denk ik

Dat pak bij mij is inmiddels op  

Blij, want koffie!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-11-2022 om 10:27

Ik heb na een paar weken onzekerheid ivm onduidelijkheid van hun kant besloten dat ik me terug ga trekken uit  solliciatie en trainingsactiviteiten bij het bedrijf waar ik nu al een paar weken mee bezig ben en dat maakt mij onzettend blij. 
DIt bedrijf was in het begin erg enthousiast maar nu is het dus al een paar weken stil, ik krijg stress van niet weten waar ik aan toe ben en ik heb besloten om mij terug te trekken en dat heb ik ze net per mail met knikkende knieeen laten weten. (Bovendien neig ik met ander werk weer veel te snel te gaan en dat is niet goed voor mij. Ik ben chronisch vermoeid en heb een arbeidsbeperking. Nu ik even niet werk merk ik hoeveel vermoeidheid mij dat scheelt en dat die paar uur dat ik werk wanneer ik werk heb mij ontzettend veel energie kosten. Daar schrik ik echt van...)

Anyway weer voor mijzelf gekozen en dat maakt  mij blij 

lekker bezig!

Ik ben blij, en stiekem trots, dat ik mijn psycholoog toelaat en dat ik dingen begin te voelen (waar ik dan niet perse blij van word, maar goed)

En van de poes die op me ligt.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-11-2022 om 12:02

mich_me schreef op 29-11-2022 om 11:37:

lekker bezig!

Ik ben blij, en stiekem trots, dat ik mijn psycholoog toelaat en dat ik dingen begin te voelen (waar ik dan niet perse blij van word, maar goed)

En van de poes die op me ligt.

Dank je, jij ook trouwens!!! 
Gevoel is idd niet fijn maar het opkroppen is nog minder fijn en van gevoel 'eruit gooien' word je blijer!

Phoebe1982 schreef op 29-11-2022 om 12:02:

[..]

Dank je, jij ook trouwens!!!
Gevoel is idd niet fijn maar het opkroppen is nog minder fijn en van gevoel 'eruit gooien' word je blijer!

Dat is waar. Maar ook zo eng... 

En thanks!

Dit topic is ook een blij-maker

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-11-2022 om 13:20

mich_me schreef op 29-11-2022 om 12:04:

[..]

Dat is waar. Maar ook zo eng...

En thanks!

Dit topic is ook een blij-maker

Doodeng, i know! Ik word ook blij van dit topic!

mich_me schreef op 29-11-2022 om 11:37:

lekker bezig!

Ik ben blij, en stiekem trots, dat ik mijn psycholoog toelaat en dat ik dingen begin te voelen (waar ik dan niet perse blij van word, maar goed)

En van de poes die op me ligt.

Wat goed van je! 

Ik word blij van wat jullie allemaal bereiken 😀

Zelf heb ik net een mail gestuurd naar een Slaapcoach. Hopelijk kan die mij helpen. De eerste stap is gezet en dat maakt me blij 😎

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-11-2022 om 16:04

Elmie schreef op 29-11-2022 om 14:23:

Ik word blij van wat jullie allemaal bereiken 😀

Zelf heb ik net een mail gestuurd naar een Slaapcoach. Hopelijk kan die mij helpen. De eerste stap is gezet en dat maakt me blij 😎

Succes alvast bij de slaapcoach!

Dat ik na een hele drukke dag, toch door gegaan ben naar de sportschool. Wel iets korter, maar goed, beter dan niets

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.