Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Fruitesse schreef op 25-11-2022 om 07:28:

[..]

Proficiat 👍

Gefeliciteerd 💐

Net op tweede gesprek geweest, het ontwikkelen van een kussen lijn, ik ga coupeuse worden 😁

Wordt er zo blij van, van mijn hobby mijn beroep maken en super aardige enthousiaste mensen daar. Weer eens wat anders dan de zorg 😊

Alleen de financiën hadden ze nog niet naar gekeken, maar ze willen me graag hebben en hebben ervaring genoeg met personeel, dus dat komt vast goed. 

vanmorgen gesport, kon gelukkig bijna al mijn oefeningen weer helemaal doen. 

watertoren schreef op 24-11-2022 om 20:26:

Dat mijn weduwepensioen verhoogd is met bijna 12%.

Ik kreeg vandaag ook een mail: ook mijn pensioen met 12% verhoogd. Ik vraag me af tegen de tijd dat ik met pensioen ga of ik er echt wat van zal merken.

Blij dat ik eindelijk mijn knalrode mixer heb besteld, nu met extra korting. Ik houd al sinds de zomer de prijzen bij, dus ik weet zeker dat ik een goede deal heb 

Zilver_gray schreef op 25-11-2022 om 11:22:

[..]

Ik kreeg vandaag ook een mail: ook mijn pensioen met 12% verhoogd. Ik vraag me af tegen de tijd dat ik met pensioen ga of ik er echt wat van zal merken.

Ik heb dus nu al een weduwepensioen en in januari gaat het verhoogd worden. 

watertoren schreef op 25-11-2022 om 12:08:

[..]

Ik heb dus nu al een weduwepensioen en in januari gaat het verhoogd worden.

Ah ok! Dan zul je er zeker wat van merken.

Kind had een ongelukje gehad (fiets was tegen een auto gevallen) tijdens wat werkzaamheden 
Verzekering van werk wist niet of ze dat vergoed gingen krijgen omdat het op mijn naam staat.
Dus zelf ook bij onze eigen aansprakelijkheid verzekering opgegeven.
Gisteren een telefoontje gehad van werk, word voor 75 procent vergoed (rest is voor onszelf)
En vandaag de eigen verzekering aan de telefoon en zij gaan de rest uitbetalen.
Dus nu hoeven we zelf niets te betalen 

Vandaag word ik blij van al jullie felicitaties! Dank jullie wel

BrightEchidna89

BrightEchidna89

25-11-2022 om 17:30

Hond is gisteren geopereerd (sterilisatie en verwijdering knobbeltje), was er nerveus voor omdat ze niet meer zo jong is. 
Vandaag loopt ze al terug vrolijk rond, dus ik blij. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-11-2022 om 18:14

Valdemar schreef op 25-11-2022 om 17:30:

Hond is gisteren geopereerd (sterilisatie en verwijdering knobbeltje), was er nerveus voor omdat ze niet meer zo jong is.
Vandaag loopt ze al terug vrolijk rond, dus ik blij.

Wat fijn!! Ik ken het gevoel, ik heb katten die ook niet meer heel jong zijn. Die moesten een paar jaar terug allebei een operatie (vrij klein, niet heel heftig), dat vond ik ook wel lastig...

Ik ben blij omdat ik al zeg ik het zelf, net heerlijk gekookt heb voor mijzelf, een hellofresh recept. Ik word ook blij van Hello Fresh.... (Vriend is een paar dagen naar zijn broer in Griekenland. En ik ben vast raar omdat je vaak hoort 'voor mij alleen ga ik niet koken..', ik doe dat dus wel want ik houd van lekker eten, ook als ik alleen ben)

BrightEchidna89

BrightEchidna89

25-11-2022 om 20:19

Phoebe1982 schreef op 25-11-2022 om 18:14:

[..]

Wat fijn!! Ik ken het gevoel, ik heb katten die ook niet meer heel jong zijn. Die moesten een paar jaar terug allebei een operatie (vrij klein, niet heel heftig), dat vond ik ook wel lastig...

Ik ben blij omdat ik al zeg ik het zelf, net heerlijk gekookt heb voor mijzelf, een hellofresh recept. Ik word ook blij van Hello Fresh.... (Vriend is een paar dagen naar zijn broer in Griekenland. En ik ben vast raar omdat je vaak hoort 'voor mij alleen ga ik niet koken..', ik doe dat dus wel want ik houd van lekker eten, ook als ik alleen ben)

Bedankt. Ben zeer blij dat we de operatie toch hebben laten doen (redelijk kostelijk en ze is al tien), want bij het verwijderen van de baarmoeder hebben ze ineens ook een tumor ontdekt die nu mee verwijdert is. 

Hoop dat je eten gesmaakt heeft. Voor mezelf kookte ik amper, maar nu ik een gezin heb, ben ik de kok van dienst en het doet altijd deugd als iedereen goed gegeten heeft. 

Phoebe1982 schreef op 25-11-2022 om 18:14:

[..]

Wat fijn!! Ik ken het gevoel, ik heb katten die ook niet meer heel jong zijn. Die moesten een paar jaar terug allebei een operatie (vrij klein, niet heel heftig), dat vond ik ook wel lastig...

Ik ben blij omdat ik al zeg ik het zelf, net heerlijk gekookt heb voor mijzelf, een hellofresh recept. Ik word ook blij van Hello Fresh.... (Vriend is een paar dagen naar zijn broer in Griekenland. En ik ben vast raar omdat je vaak hoort 'voor mij alleen ga ik niet koken..', ik doe dat dus wel want ik houd van lekker eten, ook als ik alleen ben)

Ik vind dat niet raar hoor. Ik probeer ook lekker te koken voor mezelf, waarom niet.

Getrouwde mensen die een avond alleen thuis zijn zeggen vaak zoiets als: nja, voor mij alleen ga ik niet koken, dan vraag ik altijd: vind je jezelf geen goede maaltijd waard dan? Dat is toch eigenlijk wat ze dan zeggen. 

Dan zou ik nooit weer eten krijgen 

Ik vind dat ook altijd zo'n onzin. Ik heb jaren alleen gewoond en gewoon elke dag gekookt. 

(En nee ik hoef geen schouderklopje 😉😅)

Lollypopje

Lollypopje

25-11-2022 om 21:00 Topicstarter

Ik had (en heb) de puf niet om elke dag te koken en ben wel van makkelijk, maar probeer het zeker wel lekker te maken.
Volgende week maak ik weer chili sin carne, genoeg om nog 4 porties van in te vriezen en nu al trek in 😍

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.