Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-11-2022 om 16:37

Rondstruiner schreef op 22-11-2022 om 15:58:

[..]

Ach gossie, zo schattig

Had dezelfde reactie, maar heb een enorm zwak voor dieren. 

Grantchester gekeken op BBCFirst. Leuk!

Van (als het goed is) een hele nacht rust/slaap in het vooruitzicht. Ik lig nu net in bed en ik heb echt zin om te slapen haha 😅 Ik ben even heel blij met mijn bed en dat slapen bestaat! Klinkt echt idioot wel🙃

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-11-2022 om 07:14

HAHA!wait..what schreef op 23-11-2022 om 00:18:

Van (als het goed is) een hele nacht rust/slaap in het vooruitzicht. Ik lig nu net in bed en ik heb echt zin om te slapen haha 😅 Ik ben even heel blij met mijn bed en dat slapen bestaat! Klinkt echt idioot wel🙃

Nee hoor... ik ben absoluut geen avondmens en ik heb savonds dus ook altijd erg veel zin om te 😴😴😴, heerlijk! (Ik ben ook kampioen op de bank voor de tv in slaap vallen... Als dat een olympische sport zou zijn  zou ik waarschijnlijk onverslaanbaar zijn 😁)

Dochters zijn samen naar een concert van de schoolband e.d. op de school van de oudste. Omdat ze klassieke muziek mooi vinden? Nee, omdat ze heeft ontdekt dat de jongen die ze leuk vindt de boel aan elkaar praat vanavond en toen snel kaartjes heeft geregeld! 

Dat mijn weduwepensioen verhoogd is met bijna 12%. 

Van de film Intouchables, ik kwam er net achter dat ie op tv is  Die film blijft geweldig

Ik heb vandaag een hele toffe baan aangeboden gekregen! En natuurlijk heb ik JA gezegd! 

watertoren schreef op 24-11-2022 om 20:26:

Dat mijn weduwepensioen verhoogd is met bijna 12%.

Wat fijn! ❤️

Butter_fly schreef op 24-11-2022 om 21:13:

Ik heb vandaag een hele toffe baan aangeboden gekregen! En natuurlijk heb ik JA gezegd!

Oh wat goed nieuws, gefeliciteerd!!

Butter_fly schreef op 24-11-2022 om 21:13:

Ik heb vandaag een hele toffe baan aangeboden gekregen! En natuurlijk heb ik JA gezegd!

Gefeliciteerd! 

Butter_fly schreef op 24-11-2022 om 21:13:

Ik heb vandaag een hele toffe baan aangeboden gekregen! En natuurlijk heb ik JA gezegd!

wat fijn! Gefeliciteerd

Gefeliciteerd  Butterfly!

Ik werd blij van de reactie  van mijn bewoners op de poffertjeskraam die in het zorgcentrum  was.
En ik heb een mooie tas besteld van een cadeaubon die ik voor mijn verjaardag  heb gehad. Dat woog weer wat op tegen de ergernis van vandaag.
O, en ik heb , na 40 uur gewerkt te hebben ( 5 dagdiensten  zorg, dat is best pittig) nu 3 dagen vrij! Word ik ook blij van.

gefeliciteerd butterfly 

MatureJackal76

MatureJackal76

25-11-2022 om 07:28

Butter_fly schreef op 24-11-2022 om 21:13:

Ik heb vandaag een hele toffe baan aangeboden gekregen! En natuurlijk heb ik JA gezegd!

Proficiat 👍

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.