Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


1 december al!!!! dat worden verhuisdozen regelen!!!!!

Wat fijn zo snel al, Stokstaart! Gefeliciteerd 🥳

stokstaart schreef op 21-11-2022 om 20:26:

1 december al!!!! dat worden verhuisdozen regelen!!!!!

Nou, dan kun je wel beginnen met inpakken inderdaad. Wel lekker, zo snel. 

Vandaag blij met een fijne werkdag. 

stokstaart schreef op 21-11-2022 om 20:26:

1 december al!!!! dat worden verhuisdozen regelen!!!!!

Oh, dat is heel snel.  

Succes met alle voorbereidingen 

Ik ben blij dat ik (als het goed is) 5 jaar niet meer naar anticonceptie om hoef te kijken 😊 (vandaag spiraaltje vervangen). En ook blij dat ik helemaal geen last er van heb gehad vandaag! 

Stokstaart gefeliciteerd met je nieuwe huis! Super!!

wat lief van jullie  gisteravond een snelle planning gemaakt voor de komende maand tot begin januari. Ik ken mezelf en raal anders het overzicht kwijt 
Ik heb er zo veel zin in!! Mijn werkgever heeft me 2 uur eerder uitgeplant volgende week zodat ik ook kan gaan tekenen. Vanavond de papieren in orde maken. Werkgevers verklaring e.d.

Gefeliciteerd Stokstaartje! En wat snel al Lekker vooruitzicht!

We gaan vandaag een dag naar phantasialand. Dochter heeft een studiedag en we hebben in een leuke aanbieding tickets gekocht. Echt zin in!

Oh Valdemar, wat enorm aandoenlijk..

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-11-2022 om 14:31

Blijkbaar heeft niet iedereen in Nederland last van de inflatie... Ik ging net vuilnis wegbrengen, stonden er bij de ondergrondse 2 tassen vol met lege frisdrankflessen. 3 supermarkten op loopafstand dus ik denk 'mooi, statiegeld als ik wel de moeite neem het even op te ruimen...
4,5, hoppa!    

(Eigenlijk heel erg dat mensen hun rotzooi  bij de vuilnisbakken neer smijten maar goed...)

Na 10 jaar is eindelijk de kapstok opgehangen  . De kapstok stond al een tijdje op zijn kant in de gang. Vanavond krijgen we visite, dus die kunnen nu eigenlijk gewoon hun jas ophangen. Het was een klusje van niks. Zo blij dat het gedaan is.

TanSwallow86

TanSwallow86

22-11-2022 om 15:20

Even gewoon helemaal niets, kaarsen branden, chinchilla's slapen, even internetten met een pot m&ms pinda

ik ben vanochtend naar de fysio gegaan, en dat hielp. Het was weliswaar om 7 uur 's ochtends, maar goed. Je moet wat

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.