Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Tara82
20-10-2022 om 13:03
Ik ben heel blij en trots op mijn peuter die vandaag haar dktp vaccinatie kreeg en helemaal geen drama maakte. Ze was dinsdag mee geweest toen man en ik de griepprik kregen. Dus ze had het al eens gezien. Ze wilde ook niet bij mijn op schoot. De prik zat er zo in. Ik had haar knuffel in mijn handtas, maar die was niet nodig. We moeten alleen nog een keer terug voor de oogtest. Net het laatste rijtje had ze fout, maar toen was de aandacht voor het spelletje ook wel weg.
Marquise
20-10-2022 om 17:08
Ons groentepakket van deze week. Vriend blij omdat ie er creatief van wordt en ik omdat we niet doodgegooid worden met wortels.
Netherfield
20-10-2022 om 17:28
Lekker een dagje weg met ons gezin geweest, het ging pas regenen toen we vlak bij de auto waren.
Irregular_Choice
20-10-2022 om 18:46
In onze gemeente wordt volgende week een spel gespeeld, Penoze game! Het gaat over ene Michael P die opgepakt was en nu weer vrij is gekomen. Hij had een drugsimperium en wil dat nu weer opbouwen en uit handen van de politie blijven. En daar heeft hij onze hulp bij nodig. Er staat een tof filmpje op de site met Michael P gespeeld door Raymond Thiry. Je gaat de gemeente door, langs verschillende locaties zoals een wietplantage, drugslab, dumpplek enz. Overal krijg je opdrachten en die moet je goed uitvoeren. Ik heb nog geen idee wat ik er precies van moet verwachten, maar het lijkt me heel tof! Alleen had mijn man al iets anders staan die dag, dus ik heb op fb gevraagd of mensen zin hadden om met me mee te gaan. Oud-collega en haar vriend hadden er wel zin in, dus we hebben ons net opgegeven! Ben heel benieuwd en vind het ook wel een beetje spannend ![]()
Marquise
20-10-2022 om 18:50
Wat gaaf! Dat lijkt me echt superleuk.
Maar ik heb ook een kleine crush op Raymond Thiry. 
Irregular_Choice
20-10-2022 om 19:00
Marquise schreef op 20-10-2022 om 18:50:
Wat gaaf! Dat lijkt me echt superleuk.
Maar ik heb ook een kleine crush op Raymond Thiry.
Ik kan dus nergens vinden of hij dan ook echt mee speelt op een locatie. Dat zou namelijk helemaal tof zijn! Hij staat wel op de foto’s overal, dus hoop het eigenlijk wel haha! Ik vind hem ook echt geweldig 🥰
afrodite05
21-10-2022 om 11:12
Ik word (niet alleen vandaag) blij van de horde musjes die hier zo nu en dan komt aanwaaien. Soms met een paar, soms met een grote groep tegelijk zijn ze er ineens. Lawaai maken, zo hoor ik dat ze er zijn, de tuin onveilig maken, zoeken of ik nog ergens oud brood heb gestrooid (vandaag niet helaas, dus gaan ze door de tuin scharrelen). Ik vind het zo gezellig! Leuk om te zien hoe de brutaaltjes op de tuintafel komen zitten en naar binnen loeren.
BrightEchidna89
21-10-2022 om 11:16
Van stiefzoon. Hij heeft gisteren een soort van actionfigure gekocht en noemt hem mini Valdemar omdat hij spierballen heeft.
Ergens geeft dit het sein dat ik toch een rol van betekenis speel in zijn leven.
Irregular_Choice
21-10-2022 om 12:32
afrodite05 schreef op 21-10-2022 om 11:12:
Ik word (niet alleen vandaag) blij van de horde musjes die hier zo nu en dan komt aanwaaien. Soms met een paar, soms met een grote groep tegelijk zijn ze er ineens. Lawaai maken, zo hoor ik dat ze er zijn, de tuin onveilig maken, zoeken of ik nog ergens oud brood heb gestrooid (vandaag niet helaas, dus gaan ze door de tuin scharrelen). Ik vind het zo gezellig! Leuk om te zien hoe de brutaaltjes op de tuintafel komen zitten en naar binnen loeren.
Leuk hè! Hier zit van alles, mussen, vinken, roodborstjes. Ik heb een schaal met water staan, daar gaan ze dan uitgebreid in badderen
overigens moet je wel oppassen met brood voeren. Zit veel zout in wat niet zo goed voor ze is. En oud brood kan beschimmeld zijn en dat is ook slecht. Beter kan je gemengde zaden enzo voeren. Ik heb zo’n voersilo hangen.
Is het bij jou trouwens ook dat ze op bepaalde tijden ineens heel druk gaan kwetteren allemaal voor een paar minuten en daarna is het weer stil? Vind dat altijd zo grappig! Ineens drukte in de tuin haha!
Ik zag net een nieuwe aankondiging van 2 artiesten die ook naar Het grote songfestivalfeest komen en daar wordt ik helemaal blij van!! Måns Zelmerlöw en Conchita Wurst gaan er ook bij zijn! 🥳 echt helemaal geweldig vind ik het! Er komen al zoveel toffe artiesten, maar deze 2 zijn wel echt favorieten van me
zin in!!
afrodite05
21-10-2022 om 12:53
Irregular_Choice schreef op 21-10-2022 om 12:32:
[..]
Leuk hè! Hier zit van alles, mussen, vinken, roodborstjes. Ik heb een schaal met water staan, daar gaan ze dan uitgebreid in badderen
overigens moet je wel oppassen met brood voeren. Zit veel zout in wat niet zo goed voor ze is. En oud brood kan beschimmeld zijn en dat is ook slecht. Beter kan je gemengde zaden enzo voeren. Ik heb zo’n voersilo hangen.
Is het bij jou trouwens ook dat ze op bepaalde tijden ineens heel druk gaan kwetteren allemaal voor een paar minuten en daarna is het weer stil? Vind dat altijd zo grappig! Ineens drukte in de tuin haha!
[...]
Ja, dat gekwetter inderdaad! Zo geinig. Ze hebben het er maar druk mee.
Ik had vorig jaar als kerstpakket een voederbol uitgekozen en daar kreeg ik een megazak zaad bij. Die bol is allang gesneuveld (prutmateriaal), maar dat zaad strooi ik vrolijk rond. Niet te veel, want ze moeten ook zelf voer zoeken en niet lui worden door mijn feedgedrag, haha. We hebben een glazen overkapping en daaronder blijft het allemaal droog. En inderdaad, de bakken water zijn ook een hit. De merels badderen (heel woest) in die bakken, water spat dan in het rond, levert mooie actiefoto's op, terwijl de musjes heel deftig drinken. Betere manieren.
LostJellyfish83
21-10-2022 om 13:05
Ik ben zo trots op mijn kind!
Met alleen Mavo op zak (en na een zware depressie), is hij aan het werk gegaan. Na verschillende baantjes te hebben gehad belandde hij een jaar geleden bij zijn huidige werkgever. Nu heeft hij net promotie gemaakt tot teamleider en krijgt een interne training om zo op het hoofdkantoor te belanden bij de staf en directie. Ze zien zijn potentie en geven er niks om dat hij niet de vereiste (hbo) opleiding heeft.
Ik ben zo blij voor hem, eindelijk vallen de stukjes op zijn plaats en het geluk een keer zijn kant op 🥳
HAHA!wait..what
21-10-2022 om 13:30
Terecht dat je zo trots bent, Mug
Wat fijn voor hem en zo knap dat hij ondanks alles zo ver is gekomen 
stokstaart
21-10-2022 om 13:55
ik lag in bed en jonge poes lag bij me. Niet stuiteren maar gewoon lief. Oudere poes springt met een miauw op het bed waarop jonge poes acuut luid begint te snorren! Ze snuffelen even aan elkaar en oudere poes gaat al snorrend naast mijn hoofd zitten en later lekker liggen. Had ik 2 snorrende poezen in bed.
LostJellyfish83
21-10-2022 om 14:19
stokstaart schreef op 21-10-2022 om 13:55:
ik lag in bed en jonge poes lag bij me. Niet stuiteren maar gewoon lief. Oudere poes springt met een miauw op het bed waarop jonge poes acuut luid begint te snorren! Ze snuffelen even aan elkaar en oudere poes gaat al snorrend naast mijn hoofd zitten en later lekker liggen. Had ik 2 snorrende poezen in bed.
![]()
Er gaat weinig boven snorrende poezen ❤