Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Wat fijn, Mug! Mijn felicitaties voor je zoon!

Het zonnetje schijnt binnen, ik zit te klooien met wat 'wol' en breinaalden op de bank (kan er geen zak van naar detail), een kop koffie in de buurt en drie katten die ook op de zetel genesteld zitten. 

Mijn oudste kind, al zo groot en toch ook klein. Gaat 2 nachtjes slapen, eerst een slaapfeestje bij een vriendje en morgen bij opa en oma. Zijn tas moest dus voor 2 dagen ingepakt. 
Voor bij het vriendje wilde hij een effen boxer mee, voor bij opa en oma mocht het ook een boxer met diertjes erop zijn. Hij wilde ook een knuffel mee, voor bij opa en oma. Die ging in het voorvak, zodat wanneer het grote vak open is, daar niets te zien is  . Zo'n scheet. 

wauw Mug! Wat een mooie kans voor je zoon. Fijn, zulke werkgevers die naar de mens kijken ipv papiertjes. 

Ik had best wel een offday en zie op tegen het aankomende, lege weekend. Gelukkig heb ik mezelf net naar buiten geschopt voor een mini wandeling van 4km, wat boodschapjes gedaan en nu wordt ik blij van mijn appel met kaneel + dat ik toch naar buiten ben geweest. 

vrouw92 schreef op 21-10-2022 om 16:25:

Ik had best wel een offday en zie op tegen het aankomende, lege weekend. Gelukkig heb ik mezelf net naar buiten geschopt voor een mini wandeling van 4km, wat boodschapjes gedaan en nu wordt ik blij van mijn appel met kaneel + dat ik toch naar buiten ben geweest.

Ik ken dat gevoel. Heerlijk als je dan van zoiets opknapt!

Ik ben blij dat ik me vandaag weer een stuk beter voel na ontwenningsverschijnselen van het afbouwen van mijn medicatie. 

En dat ik mijn ouders weer gezien heb na bijna een maand en ze kon verrassen met een cadeautje voor hun nieuwe keuken.

Ik word blij van lieve vrienden die mijn zoon zo leuk vinden dat ze met hem willen spelen. En dat hun puber expres thuisblijft en hij niet gaat sporten om met mn kind te kunnen spelen.

Zulke lieve mensen.

En ik heb heerlijke speculaas gekocht , zo een kopje thee erbij

Elmie schreef op 21-10-2022 om 16:54:

[..]

Ik ken dat gevoel. Heerlijk als je dan van zoiets opknapt!

Ik ben blij dat ik me vandaag weer een stuk beter voel na ontwenningsverschijnselen van het afbouwen van mijn medicatie.

En dat ik mijn ouders weer gezien heb na bijna een maand en ze kon verrassen met een cadeautje voor hun nieuwe keuken.

Wat heb je ze uiteindelijk gegeven?

afrodite05 schreef op 21-10-2022 om 17:20:

[..]

Wat heb je ze uiteindelijk gegeven?

Een dienblad passend bij hun keuken met daarop allemaal etenswaren van stroopwafels, knakworstjes, bamikruiden en hun favo crackers. Van alles wat eigenlijk. En leuk ingepakt. Ziet er leuker uit dan het klinkt denk ik 

Lollypopje

Lollypopje

22-10-2022 om 09:03 Topicstarter

Mijn gewicht op de weegschaal vanochtend.
Ik zit nog niet op waar ik wil zijn, maar wel onder een psychische grens waar ik lang niet onder heb gezeten. Ik hoop dat als ik zo rustig door blijf gaan ik eindelijk weer in kleding pas die ik al heel lang niet meer aan heb gekunt 😊

Wat fijn Lolly!!

Lollypopje

Lollypopje

22-10-2022 om 09:44 Topicstarter

stokstaart schreef op 22-10-2022 om 09:36:

Wat fijn Lolly!!

Ja, heel erg 😊

Het is niet dat ik dik ben/was, maar ben 5 jaar geleden rond het overlijden van een ouder 8 kilo in een paar maanden aangekomen. Het is me nooit meer gelukt dat weer echt kwijt te raken, mede door een aantal mentaal zware jaren daarna. Nu zit ik nog maar 2,5 boven wat ik daarvoor woog en dat is me niet eerder gelukt Het gaat met hooguit een kilo per maand en van de zomer stond ik na mijn LC terugval een tijd stil, maar ik heb geen haast. Maar ik hoop dat ik volgend jaar zomer eindelijk weer de kleding pas die ik in de zomer van 5 jaar geleden kocht en maar een paar keer heb kunnen dragen 😊

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-10-2022 om 10:18

wat goed Lollypopje 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-10-2022 om 10:19

ik ben blij want vanmorgen 2 paar nieuwe schoenen gekocht.  En dat binnen 25 minuten 

Ik schrok om 6.45 wakker en had een circuittraining om half 8 gepland staan. Snel 2 beschuitjes gegeten, een glas water gedronken en naar de sportschool gelopen voor een hele heftige, maar zeer fijne workout. Ik merk dat ik wat doelen mis om naar toe te werken op sport gebied. Mijn motivatie was deze eerste periode wat weg. Ik weet nu hoe het komt en het lukte deze week weer om 4x te gaan. Erg fijn! 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-10-2022 om 12:41

Ik heb mn thuisworkout+ halfuurtje poweryoga gedaan waar ik best trots op ben en mn bestelling van Zalando was al binnen en die heb ik net even opgehaald. (Vooral blij dat ik de stad niet in hoef want ik heb een hekel aan shoppen...)
Goed begin van de zaterdag dus!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.