Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
ToetieToover
18-10-2022 om 19:14
stokstaart schreef op 18-10-2022 om 09:11:
[..]
Ik vind 4 uur haken een prestatie! Ik vind haken leuk maar geen geduld om dat langer dan 30 min te doen een in de veel te lange tijd
Thanks! Nu moet ik bekennen dat ik een beetje ziek ben en rust neem maar stilzitten is ook maar niks, nu kan ik toch “mijn handjes laten wapperen”.
Ik heb mezelf haken geleerd met YouTube inderdaad. Ik vind “Vonne” van Vonnes Creaties heel fijn, lekker rustig, en een Amerikaanse: TL Yarn Crafts. Ik heb een lijstje gemaakt met wat de termen betekenen maar meestal had ik geen idee vorige week toen ik begon en haakte ik wat zij deden. Ik kijk soms ook Russische of in andere talen, maakt niet uit, ik doe wat zij doen. Inmiddels snap ik wat meer en is het fijn als er in het filmpje staat welke steken en hoeveel, dan kan ik zelf verder gaan zodra ik het snap.
Tikki
18-10-2022 om 22:03
mijn ma komt binnenkort thuis van een europese tournee dan zal ze enkele maanden thuis zijn en ze treden ook nog eens op bij ons in de buurt dan mogen we gaan kijken
redbulletje
18-10-2022 om 22:28
Lekker op terras aan t water gezeten met mn moeder. En vanavond genoten van stoofpeertjes die ik gisteren zelf gemaakt heb (in een hele fles port)
Moosey
18-10-2022 om 22:37
Heerlijk gewandeld door de weilanden op een nachtje weg met m’n lieffie. Ook nog lekker gegeten en een spelletje gedaan. Dat is even fijn opladen voor z’n volgende behandeling weer start volgende week.
vrouw92
19-10-2022 om 07:03
Ondanks dat de invaldocent van het boksen niet echt intensief te noemen is, was het wel erg gezellig met mijn vaste boksmaatjes. Al een paar weken lopen we elkaar mis, maar vandaag weer met z'n 3en. Dan is een les, die verre van goed is, iets minder erg.
Sowieso fijn om na 2,5 jaar bij deze sportschool wat vaste maatjes te hebben. Op maandag en dinsdag sport ik vrijwel altijd met dezelfde mensen
AggressiveReindeer87
19-10-2022 om 08:03
Ik had gisteren een heel leuk soort van sollicitatiegesprek en ze zijn erg enthousiast. Lat ligt niet erg hoog, eerst een aantal trainingen en daarna wordt gekeken of het van beide kanten bevalt. Ik heb er even een nachtje over geslapen maar ik ga het gewoon doen, die trainingen en zien we wel verder. Ik zit nog nergens aan vast.
Dit was sinds ik ontslag genomen heb overigens pas mn eerste gesprek bij een andere potentiële werkgever, had ik niet verwacht en het maakt me erg blij 🙃.(En het werk lijkt me erg leuk)
mich_me
19-10-2022 om 10:39
Phoebe1982 schreef op 19-10-2022 om 08:03:
Ik had gisteren een heel leuk soort van sollicitatiegesprek en ze zijn erg enthousiast. Lat ligt niet erg hoog, eerst een aantal trainingen en daarna wordt gekeken of het van beide kanten bevalt. Ik heb er even een nachtje over geslapen maar ik ga het gewoon doen, die trainingen en zien we wel verder. Ik zit nog nergens aan vast.
Dit was sinds ik ontslag genomen heb overigens pas mn eerste gesprek bij een andere potentiële werkgever, had ik niet verwacht en het maakt me erg blij 🙃.(En het werk lijkt me erg leuk)
Wow! Wat goed. Gefeliciteerd
AggressiveReindeer87
19-10-2022 om 13:51
mich_me schreef op 19-10-2022 om 10:39:
[..]
Wow! Wat goed. Gefeliciteerd
Dank je!
Auwereel
19-10-2022 om 19:33
Phoebe1982 schreef op 19-10-2022 om 08:03:
Ik hoop voor je dat het werk inderdaad zo leuk gaat worden als het lijkt, met veel fijne collega's!
vrouw92
19-10-2022 om 19:57
Van een dagje wellness met mijn moeder. Helemaal relaxed naar buiten stappen is zoo fijn. Vijf sauna's, een overheerlijk lunch-buffet, buiten zitten in het zonnetje, zwemmen, lezen en zelfs even wegdommelen op het waterbed. Hopelijk kan ik hier de rest van deze week, waarin er nog niets gepland staat op teren
fianne
19-10-2022 om 22:19
Werd blij van een attente buurman die na een kamerverhuizing ( inclusief computer en toebehoren) hielp bij het vinden van de juiste snoertjes bij de juiste aansluitpunten. Ik had zo opgelet dacht ik, maar kreeg de boel zonder zijn hulp niet meer aan de praat.
HAHA!wait..what
19-10-2022 om 23:57
Mijn schoonmoeder!
Ik had een drukke dag en na het eten vanavond moest ik met dochter mee naar haar sportwedstrijd want het was mijn beurt om te rijden.
Zoontje moest ook naar sport en dat regelde m'n schoonmoeder gelukkig.
Ze nam ook meteen de hond mee om uit te laten, zo lief
AggressiveReindeer87
20-10-2022 om 06:43
Dank Marquise en Auwereel! Ik ben erg verbaasd en ook blij dat het zo snel lijkt te gaan... Alhoewel nogmaals eerst trainingen en daarna pas kijken naar een eventueel contract maar eigenlijk vind ik dat ook wel fijn, dat ik het nog even aan kan kijken. En die trainingen vind ik fijn want ik heb wel een diploma in de zorg maar niet mega veel ervaring erin (heeft een rede, lang verhaal) en het is 15 jaar geleden of zo dat ik dat deed.
Mijn huidige manager (nog 3 dagen...) maakte zo'n lieve opmerking gister toen ik vertelde over dat gesprek en dat raakte me en ik werd er ook blij van.