Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Vorige week een fijn nazomerreisje gemaakt naar Hoch Schwarzwald, prachtige omgeving, lekker en betaalbaar eten en heerlijk zonnig weer.

redbulletje schreef op 27-09-2022 om 09:08:

Vorige week een fijn nazomerreisje gemaakt naar Hoch Schwarzwald, prachtige omgeving, lekker en betaalbaar eten en heerlijk zonnig weer.

O heerlijk!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-09-2022 om 13:37

Yesyesyesyes ik ben zo blij, was even geregel met UWV maar is op het nippertje ivm einde vd maand en opzegtermijn toch nog gelukt qua ontslag en het is nu dus officieel dat ik ga stoppen bij mijn huidige baan. Enorm opgelucht want nu kan ik met hulp samen kijken naar iets anders. 
Fijn, je gevoel volgen! 

Wat goed! Je mag trots zijn op jezelf Phoebe 💐
 
Ik ben een beetje trots op mezelf dat ik heb aangegeven therapie en werk in de volle omvang te veel vind. En dat de bedrijfsarts meedacht. Nu nog even aan het schuldgevoel werken

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-09-2022 om 14:43

mich_me schreef op 28-09-2022 om 14:01:

Wat goed! Je mag trots zijn op jezelf Phoebe 💐

Ik ben een beetje trots op mezelf dat ik heb aangegeven therapie en werk in de volle omvang te veel vind. En dat de bedrijfsarts meedacht. Nu nog even aan het schuldgevoel werken

Wat een lieve reactie  , dankjewel!

Ook hartstikke goed van jou dat je je grenzen aangeeft! En f*ck dat schuldgevoel, je doet het voor jezelf. (Die therapie maar ook je werk..)



Ik werd blij van een spelletje spelen met mijn zoon 😀

Phoebe1982 schreef op 28-09-2022 om 13:37:

Yesyesyesyes ik ben zo blij, was even geregel met UWV maar is op het nippertje ivm einde vd maand en opzegtermijn toch nog gelukt qua ontslag en het is nu dus officieel dat ik ga stoppen bij mijn huidige baan. Enorm opgelucht want nu kan ik met hulp samen kijken naar iets anders.
Fijn, je gevoel volgen!

Gefeliciteeeeed met je ontslag!

Klinkt raar maar weet zo hoe je je voelt. Ik heb vandaag ook m’n poot stijfgehouden mbt opzegtermijn dus nog een maandje uitwerken en dan mag ik daar ein-de-lijk weg!

Gefeliciteerd met de ontslagen, Phoebe en Wobbelkont! 

Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje: volgende week is mijn laatste dag. Supereng ergens maar ik zag de omstandigheden gewoon niet verbeteren.

Goed bezig met voor jezelf opkomen, Phoebe en Wobbelkont! 
En Marquise ook al ontslag genomen en daar blij mee zo te lezen!

Ik ben blij omdat ik een lekker voldaan gevoel heb, vanmorgen mijn vrijwilligerswerk gedaan en vanmiddag langs de Gamma gefietst en thuis twee flinke klussen in huis gedaan. Die ik al een tijdje wilde doen.

Ja, in mijn geval niet zozeer dat het werk niet leuk is maar heel veel ziekte uitval waardoor ik  meerdere keren in mijn eentje zat met te veel werk en uiteindelijk zelf ook onderuit ging. Dit was blijkbaar voor mijn tijd ook al aan de gang dus de kans dat dat verbetert, is niet zo groot. Daar kwamen nog wat andere onhandigheden bij kijken en ik zit nu ook op een punt met bepaalde zaken die nu of nooit zijn, zoals terugstuderen bijvoorbeeld. 

Doodeng, maar gelukkig heb ik een buffer waar ik wel even mee voort kan en ondertussen ben ik lijntjes aan het uitgooien.

Dappere move hoor !

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-09-2022 om 18:09

Bij mij is het ook geen drama hoor maar ik vind het werk niet (meer) leuk, voel me er niet helemaal op mijn plek en (ik heb een wajongfunctie want arbeidsongeschikt, met urenbeperking want ik ben chronisch vermoeid door mijn aandoening en het is mijn buurstad maar het reizen is toch langer en vermoeiender dan ik dacht) het kost me te veel energie doordat het niet in mijn woonplaats is en ik er niet even heen kan fietsen.

Ivm mijn beperking heb ik wat betreft werk altijd alles maar gemoeten van mezelf, en dit is nu, vooral door een coachingstraject (volgens mij had ik dit al verteld een tijdje terug) compleet aan het veranderen en ik heb mij gerealiseerd dat ik van dit werk niet blij word en dat ik veel meer kan dan dat ik lange tijd dacht en ik heb besloten om, voor het eerst in mijn leven op werkgebied, voor mijzelf te kiezen en dat is een heerlijk gevoel. Bovendien realiseer ik mij sinds een kort is dat ook al heb je een 'aangepaste' functie en ben je arbeidsongeschikt je je op je werk echt 100% fijn moet voelen en dat mag ook. (Ik ben lange tijd veel te streng geweest voor mijzelf, daarom ben ik naar een lifecoach gegaan maar ik had niet gedacht dat dat alles op zijn kop zou zetten...)

Jullie ook gefeliciteerd Wobbelkont en Marquise!
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ga wel de tijd nemen om eens rustig te bekijken wat ik nu wil en of dat haalbaar is. (En daarbij krijg ik ook hulp, blij mee!)
Dank jullie wel, jij ook Rondstruiner!

He er is een hoop stress van mij afgevallen dat ik er toch nog uitgekomen ben met het UWV en dat ik op het nippertje toch nog ontslag kon nemen deze maand! Is echt een enorme opluchting en ik ben megablij!

Thanks allen! 

Ik werd door de nodige mensen voor gek verklaard maar de belangrijksten die ook de situatie het best kennen, hebben me aangemoedigd. Wel lekker hoor, als je een beetje steun erin krijgt.

Dappere dames hier!

Ik heb gelukkig al een nieuwe baan, en kan niet wachten om daar te beginnen!

Tevens zijn mijn werkuren voor komende maand drastisch verminderd om mijn overuren te compenseren. Prima, kan ik lekker nog een paar dagen weg 

Als je zó blij bent dat je van je baan af bent, was dat een heel wijze stap!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.