Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


heerlijke zelfgemaakte appelmoes van appels van eigen boom. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

24-09-2022 om 21:26

Vandaag was mijn partner jarig. 
Stiefzoon zit sinds gisterenavond bij zijn vader en blij dat hij onthouden heeft om haar te bellen. Tevens blij omdat een goede vriendin langskwam met bloemen en een leuke babbel. 

Toen ik over de dijk liep vanavond begonnen er zeker 5 steenuiltjes vanuit diverse bomen misbaar te maken. Zo’n maf geluid En ik werd ook nog getrakteerd op een prachtige lucht met donkere stapelwolken net boven de horizon en een heldere lucht met zonsondergangkleuren erboven. Net alsof je een bergrug in de verte ziet. 

Auwereel schreef op 24-09-2022 om 13:07:

[..]

Leuk om te lezen hoe de groente bewaard wordt. Ook boekweit, lekker! Ik eet graag kasha (geroosterde boekweitkorrels), of boekweitpap.

Nu breng je mij weer op twee nieuwe ideeën voor boekweit.  Dank je.  

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-09-2022 om 09:07

Moosey schreef op 24-09-2022 om 22:41:

Toen ik over de dijk liep vanavond begonnen er zeker 5 steenuiltjes vanuit diverse bomen misbaar te maken. Zo’n maf geluid En ik werd ook nog getrakteerd op een prachtige lucht met donkere stapelwolken net boven de horizon en een heldere lucht met zonsondergangkleuren erboven. Net alsof je een bergrug in de verte ziet.

♥️

Vanmiddag met mijn dochters de stad in geweest, jongste moest een winterjas en schoenen. We zijn teruggekomen met twee truien en een vest, maar het was wel gezellig! 

Ik geniet van mijn peuter dochter die naast mij zit te knutselen. Zo schattig als ze knipt ze haar mond open en dicht doet .

Gisteren een supergezellig feestje gehad, heerlijk gelachen en met een aantal bij gepraat. Enige jammere was opmerking van man van vriendin, maar dat weet hij ook. Meteen gemeld. 

Heerlijke vakantie gehad in Lanzarote. Lekker gegeten en heerlijke cocktails gedronken en ik ben niks in kilo's aangekomen. Meestal weeg ik toch wel wat zwaarder na een vakantie.

Stofzuigen even aangeslingerd dus dat is al fijn, en de katten zitten lekker door het huis te rommelen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-09-2022 om 18:21

Ik word momenteel heel erg blij van mijn zelfgemaakte lasagne met vegagehakt, kaassaus en veel groenten en vanmiddag moest ik even doorlopen maar heb ik toch de bus gehaald die ik graag halen wilde (Daar ging ik niet vanuit) en dat vond ik erg fijn.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

26-09-2022 om 21:20

Heel erg blij omdat ik mijn desktop terug aan de praat heb gekregen (hdd met besturingssysteem was dood) en geen gegevens heb verloren. 
Nog wat programma's opnieuw installeren en alles is weer in orde. 

Heel blij met USB stick met ebooks, gekregen van een collega van mijn man. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-09-2022 om 07:47

Blij omdat mijn lievelingsontbijtje, gebakken havermout, nu in de oven staat!! 

Ik werd vannacht erg blij van de deken van mijn oma toen ik het koud had! Wollen deken uit de jaren ‘60. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.