Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-09-2022 om 20:15

Wobbelkont schreef op 28-09-2022 om 18:47:

Dappere dames hier!

Ik heb gelukkig al een nieuwe baan, en kan niet wachten om daar te beginnen!

Tevens zijn mijn werkuren voor komende maand drastisch verminderd om mijn overuren te compenseren. Prima, kan ik lekker nog een paar dagen weg

Dank je 

Auwereel; ik ben vooral blij dat ik eindelijk eerlijk naar mijzelf (en ook naar werk; ze hebben me wel een kans gegeven en ik heb er veel geleerd, ook over mijzelf) ben en voor mijzelf durf te kiezen. Daar word ik heel erg blij van en ik ben ook supertrots op mijzelf. (En ook dat er ook fijne mensen bij het uwv werken)

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-09-2022 om 20:55

Ik wil even iets kwijt. Ik voel me enorm gesupport in dit topic (sowieso vind ook ik de sfeer op dit forum heel erg fijn) terwijl ik jullie niet eens ken en ik waardeer dit heel erg. Mijn dank is groot

Mooi dames! Op naar de toekomst!

Phoebe1982 schreef op 28-09-2022 om 20:15:

[..]

Dank je

Auwereel; ik ben vooral blij dat ik eindelijk eerlijk naar mijzelf (en ook naar werk; ze hebben me wel een kans gegeven en ik heb er veel geleerd, ook over mijzelf) ben en voor mijzelf durf te kiezen. Daar word ik heel erg blij van en ik ben ook supertrots op mijzelf. (En ook dat er ook fijne mensen bij het uwv werken)

Wat goed van je, Phoebe, je hebt alle reden om trots te zijn op jezelf. Voor jezelf opkomen is heel erg moeilijk in het begin, maar hou vol! Je bent sterk genoeg, zo te lezen, en daar heb ik veel bewondering voor. En bedenk dat je eigen houding heel erg kan bepalen hoe mensen (en ook instanties als het UWV) op je reageren. Ook daar werken inderdaad fijne mensen. Ik wens je heel erg veel succes!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-09-2022 om 21:55

Dewi-Sri schreef op 28-09-2022 om 21:32:

[..]

Wat goed van je, Phoebe, je hebt alle reden om trots te zijn op jezelf. Voor jezelf opkomen is heel erg moeilijk in het begin, maar hou vol! Je bent sterk genoeg, zo te lezen, en daar heb ik veel bewondering voor. En bedenk dat je eigen houding heel erg kan bepalen hoe mensen (en ook instanties als het UWV) op je reageren. Ook daar werken inderdaad fijne mensen. Ik wens je heel erg veel succes!

Wat een mooie lieve reactie weer..!!! 
Dank je wel 

Ik werd blij van even in de zon in de tuin zitten vanmiddag. 

Ik werd blij van George Clooney in Ticket to Paradise.🤪

Ik werd blij van het appje van mijn 10-jarige kleindochter toen ik met de honden in onweer en hagel door het bos liep: Oma het onweert, gaat het goet? Ik hou van je met een hartje. Daar maakt je hart een sprongetje van.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-09-2022 om 06:07

arnica25 schreef op 28-09-2022 om 23:48:

Ik werd blij van het appje van mijn 10-jarige kleindochter toen ik met de honden in onweer en hagel door het bos liep: Oma het onweert, gaat het goet? Ik hou van je met een hartje. Daar maakt je hart een sprongetje van.

arnica25 schreef op 28-09-2022 om 23:48:

Ik werd blij van het appje van mijn 10-jarige kleindochter toen ik met de honden in onweer en hagel door het bos liep: Oma het onweert, gaat het goet? Ik hou van je met een hartje. Daar maakt je hart een sprongetje van.

Wat schattig 

MatureJackal76

MatureJackal76

29-09-2022 om 10:39

wat een lieve kleindochter @arnica 

Ik heb vandaag voor het eerst weer enkellaarsjes aan met een hakje na mijn enkelbreuk. Ik stelde het telkens uit omdat ik er schrik van had om om te zwikken maar het gaat gelukkig goed. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-09-2022 om 11:34

watertoren schreef op 29-09-2022 om 11:28:

Ik heb vandaag voor het eerst weer enkellaarsjes aan met een hakje na mijn enkelbreuk. Ik stelde het telkens uit omdat ik er schrik van had om om te zwikken maar het gaat gelukkig goed.

Dat is inderdaad wel spannend. Fijn dat het goed gaat!

arnica25 schreef op 28-09-2022 om 23:48:

Ik werd blij van het appje van mijn 10-jarige kleindochter toen ik met de honden in onweer en hagel door het bos liep: Oma het onweert, gaat het goet? Ik hou van je met een hartje. Daar maakt je hart een sprongetje van.

Oh, wat een schatje

Fruitesse schreef op 29-09-2022 om 10:39:

wat een lieve kleindochter @arnica

Schattig hé. Ze logeerde een nachtje maar had geen zin om mee te gaan de honden uit te laten. Maar wel bezorgd toen het begon te onweren en te hagelen ♥️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.