Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Beterlaat2021!
05-09-2026 om 11:55
Lekker gefietst, bij de Kringloop een leuk gesprek met een aardige jongeman. En gelukkig heeft mijn favoriete kastanjeboom volop kastanjes hangen. Ik heb er één geplukt.
madee
05-09-2026 om 14:41
De knipoog van mijn man toen hij in het koor zong ‘I will wait for you’, met zijn lieve lachende blik op mij gericht (ik zat in het publiek)
lientje69
05-09-2026 om 14:45
Broodjebrie schreef op 04-09-2026 om 22:45:
ik heb net mij 1e avonddienst gedraaid. Grotendeels zelfstandig want degene die mij in zou moeten werken had eigenlijk veel taken die zij moest doen, dus ik heb in overleg met collega's besloten mijn route alleen te lopen. En dat ging eigenlijk verrassend goed! Ik ben echt gesloopt nu maar ben ook wel trots op mezelf.
Nu even lekker weekend. Heb niks gepland, wil echt even bijkomen van afgelopen week.
Topper! Echt goed. Ze zullen ongetwijfeld héél blij zijn met jou als collega!
lientje69
05-09-2026 om 14:48
Nieuwe medicatie en na een jaar een rusthartslag van tegen de 100 gehad te hebben zit ik nu ineens op 71. Weet niet wat ik meemaak. Hopelijk gaat het me na de gewenningsperiode van 2 à 4 weken ook wat meer energie geven. Maar het voelt gewoon nu al wat fijner in mijn lijf. Iets rustiger. Kan het niet goed uitleggen. Meer ontspannen ofzo.
Auwereel
05-09-2026 om 14:50
lientje69 schreef op 05-09-2026 om 14:48:
Nieuwe medicatie en na een jaar een rusthartslag van tegen de 100 gehad te hebben zit ik nu ineens op 71. Weet niet wat ik meemaak. Hopelijk gaat het me na de gewenningsperiode van 2 à 4 weken ook wat meer energie geven. Maar het voelt gewoon nu al wat fijner in mijn lijf. Iets rustiger. Kan het niet goed uitleggen. Meer ontspannen ofzo.
O wat fijn Lientje, een hoge of onregelmatige hartslag geeft zo'n opgejaagd, angstig gevoel!
lientje69
05-09-2026 om 14:56
Auwereel schreef op 05-09-2026 om 14:50:
[..]
O wat fijn Lientje, een hoge of onregelmatige hartslag geeft zo'n opgejaagd, angstig gevoel!
Ja en ik loop er al vanaf oktober vorig jaar mee. Het is echt bijzonder hoe anders ik me al voel na een eerste tabletje. Hopelijk ga ik dan uiteindelijk ook weer wat meer energie krijgen.
Zo blij mee. Eindelijk luisterden ze eens écht naar me bij de huisarts!
Broodjebrie
05-09-2026 om 15:06
lientje69 schreef op 05-09-2026 om 14:45:
[..]
Topper! Echt goed. Ze zullen ongetwijfeld héél blij zijn met jou als collega!
Dank je wel ♥️
Groentetuin
05-09-2026 om 16:53
Broodjebrie schreef op 04-09-2026 om 22:45:
ik heb net mij 1e avonddienst gedraaid. Grotendeels zelfstandig want degene die mij in zou moeten werken had eigenlijk veel taken die zij moest doen, dus ik heb in overleg met collega's besloten mijn route alleen te lopen. En dat ging eigenlijk verrassend goed! Ik ben echt gesloopt nu maar ben ook wel trots op mezelf.
Nu even lekker weekend. Heb niks gepland, wil echt even bijkomen van afgelopen week.
Let je wel op dat je goed ingewerkt wordt?
Nu zijn je collega 's blij dat je zo zelfstandig ben,over 2maanden balen ze dat je dingen vergeet te doen ( omdat je dat niet weet omdat je niet goed ingewerkt ben) ik heb het meegemaakt bij nieuwe collega's.
Maar t lijkt leuk? Fijn
Yumi
05-09-2026 om 16:56
lientje69 schreef op 05-09-2026 om 14:56:
[..]
Ja en ik loop er al vanaf oktober vorig jaar mee. Het is echt bijzonder hoe anders ik me al voel na een eerste tabletje. Hopelijk ga ik dan uiteindelijk ook weer wat meer energie krijgen.
Zo blij mee. Eindelijk luisterden ze eens écht naar me bij de huisarts!
Wat fijn voor je Lientje! Dat gestreste gevoel kost zoveel energie, waardoor het nu vast beter zal gaan.
Groentetuin
05-09-2026 om 16:57
hele dag met man op stap, rommelmarkt, kringloop ed , leuke dingen gescoord, fijne dag
Broodjebrie
05-09-2026 om 17:39
Groentetuin schreef op 05-09-2026 om 16:53:
[..]
Let je wel op dat je goed ingewerkt wordt?
Nu zijn je collega 's blij dat je zo zelfstandig ben,over 2maanden balen ze dat je dingen vergeet te doen ( omdat je dat niet weet omdat je niet goed ingewerkt ben) ik heb het meegemaakt bij nieuwe collega's.
Maar t lijkt leuk? Fijn
Jazeker, daar let ik goed op hoor. Komende week word ik ook nog ingewerkt.
Ninoea
05-09-2026 om 19:02
Ik werd vandaag erg goed geholpen bij de Van Haren schoenenwinkel. Een paar schoenen voor mijn dochter was niet helemaal in orde na enkele keren dragen. Ik ging ermee terug maar had de bon niet meer. Ik kon wel aantonen dat ik ze gekocht had met een pintransactie. De filiaalmanager gaf ons, zonder enige discussie, een bon ter waarde van de schoenen.
Verder werd ik blij vanochtend van hardlopen. Het ging heel lekker.
Alias1
05-09-2026 om 19:28
lientje69 schreef op 05-09-2026 om 14:48:
Ik begrijp je helemaal! De eerste keer dat ik n te snelle schildklier had, had ik n rusthartslag van 110. Met n betablokker werd dat 80, WAT n verademing. Ik lag eerder voor mn gevoel zo ongeveer te bubbelen in bed, kon er gewoon niet van slapen. Niet zo verwonderlijk, want nu haal ik n RHS van 110 bij wandelen. Dus bij 110 is slapen best lastig. Hoop voor je dat je medicijn t gewenste effect gaat hebben!
BlairW
06-09-2026 om 00:10
Heerlijke dag gehad op het strand van Scheveningen. We zaten bij festival Het grootste zomerfeest van Nederland voor de ingang, lekker op een kleed te chillen met hapjes, drankjes en op de achtergrond goede muziek 🥰 Regelmatig een lekker zonnetje en toen Bankzitters kwam kon ik mooi op een verhoging het podium zien en heb lekker mee staan zingen. Susan & Freek klonk ook echt heel goed! Topdag!