Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Damoontje
03-09-2026 om 23:22
Ik schreef hierboven 'bevriend stel' maar het is zoveel meer dan dat...
Twee van zulke mooie mensen die elkaar gevonden hebben waar ik bij was. Ze zien er doodnormaal uit, gewoon een knap stel maar ik weet wat ze los van elkaar hebben meegemaakt voordat ze bij elkaar kwamen.
Ik was erbij toen de vonk oversloeg en even was het moeilijk dat ze zo verliefd waren dat er geen ruimte meer was voor andere mensen. Nu bijna 1,5 jaar later is dat er wel weer, ik voelde het, ze spraken het uit.
Lieve F en R zo blij dat ik jullie ken 
Yumi
04-09-2026 om 08:41
Goedemorgen, gisteren laat in de middag teruggekomen van mijn paar daagjes eropuit. Heb me prima vermaakt, leuke onverwachte gesprekken, goed weer om rond te kijken en heerlijk gegeten.
Netherfield
04-09-2026 om 08:58
Ik lees op het AD dat een school de joggingbroeken gaat verbieden, croptops waren er al verboden. Daar word ik blij van, ik vind joggingbroeken geen gezicht. Ook omdat je alles er in kan zien bij jongens. Ik hoef niet tegen hun klokkenspel aan te kijken...
Bakblik
04-09-2026 om 09:06
Netherfield schreef op 04-09-2026 om 08:58:
Ik lees op het AD dat een school de joggingbroeken gaat verbieden, croptops waren er al verboden. Daar word ik blij van, ik vind joggingbroeken geen gezicht. Ook omdat je alles er in kan zien bij jongens. Ik hoef niet tegen hun klokkenspel aan te kijken...
Ik mag hopen dat het nog wel mag tijdens sportdagen en gymlessen?
Persoonlijk ben ik niet zo voor het verbieden van specifieke kledingstukken. De middelbare van mijn kinderen had een kledingvoorschrift. Daarin stond beschreven waar kleding aan moest voldoen. Dat shirts lang genoeg moesten zijn om de hele buik te bedekken. Dat hemden een zijnaad moesten hebben en nauw moesten sluiten om de de armen. In die tijd waren voor jongens hemden hip die geen zijnaad hadden waardoor er bij onverwachte bewegingen hele stukken buik zichtbaar werden.
lientje69
04-09-2026 om 16:57
Ik krijg bericht dat ik opeens nog belasting terugkrijg over 2023
Niet verkeerd en zeker welkom
Damoontje
04-09-2026 om 17:57
Ik ging bij ouders langs en ze hadden taart. Ik ben zo'n taart-monster haha.
Yumi
04-09-2026 om 19:44
Koettie schreef op 04-09-2026 om 19:08:
Voel nog steeds zo'n sprongetje als ik vriend zie. Knapperd.
Lief
Broodjebrie
04-09-2026 om 22:45
ik heb net mij 1e avonddienst gedraaid. Grotendeels zelfstandig want degene die mij in zou moeten werken had eigenlijk veel taken die zij moest doen, dus ik heb in overleg met collega's besloten mijn route alleen te lopen. En dat ging eigenlijk verrassend goed! Ik ben echt gesloopt nu maar ben ook wel trots op mezelf.
Nu even lekker weekend. Heb niks gepland, wil echt even bijkomen van afgelopen week.
Yumi
04-09-2026 om 22:54
Broodjebrie schreef op 04-09-2026 om 22:45:
ik heb net mij 1e avonddienst gedraaid. Grotendeels zelfstandig want degene die mij in zou moeten werken had eigenlijk veel taken die zij moest doen, dus ik heb in overleg met collega's besloten mijn route alleen te lopen. En dat ging eigenlijk verrassend goed! Ik ben echt gesloopt nu maar ben ook wel trots op mezelf.
Nu even lekker weekend. Heb niks gepland, wil echt even bijkomen van afgelopen week.
Wat goed van jou, daar ben je terecht trots op!
Broodjebrie
04-09-2026 om 23:00
Yumi schreef op 04-09-2026 om 22:54:
[..]
Wat goed van jou, daar ben je terecht trots op!
![]()
Zeker ♥️
Netherfield
05-09-2026 om 09:10
Ik ga met mijn dochters naar Hullabaloo vandaag! Dat is een festival in Groningen, morgen ook.
BlairW
05-09-2026 om 09:33
Netherfield schreef op 05-09-2026 om 09:10:
Ik ga met mijn dochters naar Hullabaloo vandaag! Dat is een festival in Groningen, morgen ook.
Veel plezier! Heb lang getwijfeld om morgen te gaan met dochter (Bankzitters fan), maar is vanuit ons echt een pokke-eind 🙈 en ze heeft ze gisteren ook al gezien bij Roxy Dekker. En afgelopen jaar al in de ziggo dome, afas dome in Antwerpen, bij zomerkoorts en volgend jaar ook weer in de ziggo en waarschijnlijk ook bij het concert van Russo. Het is ook een keer genoeg haha! 🤣
Netherfield
05-09-2026 om 11:54
BlairW schreef op 05-09-2026 om 09:33:
[..]
Veel plezier! Heb lang getwijfeld om morgen te gaan met dochter (Bankzitters fan), maar is vanuit ons echt een pokke-eind 🙈 en ze heeft ze gisteren ook al gezien bij Roxy Dekker. En afgelopen jaar al in de ziggo dome, afas dome in Antwerpen, bij zomerkoorts en volgend jaar ook weer in de ziggo en waarschijnlijk ook bij het concert van Russo. Het is ook een keer genoeg haha! 🤣
Wij gingen eerder zelfs op de fiets… maar man gaat niet meer mee (ivm zijn rug), dus die haalt en brengt ons sinds een paar jaar.