Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

met mijn zusje even 'snel' de stad in en beide nog leuke koopjes gescoord in de opruiming. Voor mij een hele mooie blouse en een donkerbruine broek. 

wat fijn duufje ik weet uit ervaring hoe blij je kan zijn met verruiming van het contract.
Gefeliciteerd!

Foutje

Andere statine  en andere bloeddrukverlager  hoezee. Hopelijk knap ik er van op. En fingers crossed dat mijn tinitus niet van hersenbloeding komt maar bijwerking is van de bloeddrukverlager  die ik nu heb.

Van leuke gesprekken met mensen die je niet kent op het strand. Beide met een hond. Aan het einde zaten we met z'n vieren te dicusieren over de toekomst van Europa. Het stel was zeker 25 jaar jonger....

Fijne vakantie Buufie!

Ik ben blij dat de uitslag van het biopt uit mijn borst goed is 🥳 was er toch wel zenuwachtig voor, je weet het maar nooit. Mijn onderzoeken bij de uroloog en nu dus ook bij de radioloog zijn beide afgesloten na bijna 1,5 jaar. Gelukkig niks ergs en nu kan ik eindelijk weer wat onbezorgder door het leven gaan. Bleef toch altijd ergens in mijn achterhoofd sluimeren dat er misschien wel wat ergs aan de hand was of zo. Dus op naar goed slapen en op naar New York over een paar weken. Ben blij dat alles afgerond is voor die reis 🥰

wat ontzettend fijn BlairW!!

Wat een goed nieuws! Blairw

Fijn nieuws BlairW

Fijn BlairW!
Lientje, ik duim voor je!

Wat fijn BlairW ga het lekker met je gezin vieren in NY 🍏

Gelukkig BlairW! Wat een  opluchting!

Fijn BlairW!  Geniet ervan! 

Bedankt allemaal 😊

Groentetuin schreef op 03-09-2026 om 09:20:

[..]

Soms moet iemand de eerste stap zetten, goed dat je belde, misschien had hij dat net nodig

Ja mijn broer heeft het echt ontzettend zwaar gehad met meerdere tegenslagen die je eigenlijk niet op jonge leeftijd hoort te hebben. 

Hij was heel boos op mij en wilde in die zin ook geen steun. Ik heb daar echt alle begrip voor gehad en ik kón m ook niet echt steunen. Nouja dat is niet voor dit topic  

Blij dat ik een bevriend stel even gezien heb vanavond. Heel kort maar we spreken binnenkort wat af. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.