Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik heb een treinabonnement gekregen, onbeperkt reizen door heel NL. 
Om het te vieren, meteen een paar dagen stedentrip geboekt, lekker er even tussenuit, zin in! 

Zin in morgen. Nog een drukke dag werken en dan jarig en vrij! Zou met twee vriendinnen naar de sauna gaan maar beiden ziek dus ga nu alleen. Stiekem lekkerder dan met zijn drieën. Heb een massage geboekt, boekje mee. Daarna eten met mn moeder en zusjes. Zaterdag vieren in mn stamkroeg. 

En vanaf maandag nog drie weken tot mijn vakantie. Ook enorm zin in. De leuke vooruitzichten houden me op de been! 

Yumi schreef op 25-08-2026 om 23:15:

Om het te vieren, meteen een paar dagen stedentrip geboekt, lekker er even tussenuit, zin in!

Treinreizen is leuk!! 

Leuk! Waar ga je naar toe.

Ik lees net dat op 23 oktober de kerstmarkt in Bryant park in NY opent. En wij vliegen de 24e pas om de avond terug 🥳🎄🎅 Daar gaan we uiteraard even heen!! Love kerst 🥰

Broodjebrie schreef op 26-08-2026 om 07:45:

[..]

Treinreizen is leuk!!

Vind ik ook!

Tuinfluiter schreef op 26-08-2026 om 07:51:

[..]

Leuk! Waar ga je naar toe.

Maastricht 

Yumi schreef op 26-08-2026 om 09:50:

[..]

Vind ik ook!

[..]

Maastricht

Oooh hele goede keus ♥️

Yumi schreef op 26-08-2026 om 09:50:

[..]

Vind ik ook!

[..]

Maastricht

Maastricht is altijd leuk! Veel plezier! (ik hou ook erg van het stadspark).

Herfstappeltaart schreef op 26-08-2026 om 11:14:

[..]

Maastricht is altijd leuk! Veel plezier! (ik hou ook erg van het stadspark).

Dank je!

Lang geleden keer geweest om te shoppen, het stadpark ken ik nog niet, nu ik wat langer blijf ga ik een kijkje nemen, bedankt voor de tip.

Lekker! Waar ga je heen?

Groentetuin schreef op 26-08-2026 om 12:39:

[..]

Lekker! Waar ga je heen?

Maastricht 

Blij van het videogesprek met dochter en schoonzoon zonet, met een rondleiding in de omgeving van waar ze nu wonen.

Sauna geweest en heerlijke massage. Kan mijn schouders weer bewegen! En kwam terug in een versierd huis 

Dat oudste Zoon een huis gevonden heeft: 1 keer kijken en ja zeggen….Zo leuk voor hem en zijn vriendin!

Gefeliciteerd Koettie!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.