Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
krulliebollie
20-08-2026 om 20:18
BlairW schreef op 20-08-2026 om 20:04:
[..]
Ik “moest” met dochter mee naar bankzitters, want ze was te jong om alleen te gaan. Had nooit gedacht dat ik het zo’n leuke show zou vinden! Sindsdien zijn we naar een festival geweest waar ze kwamen en ook Roxy dekker en turfy gang, bevrijdingsfestival met Russo en we gaan samen naar zijn show in maart. Het is ook gewoon leuk om samen met haar te doen, maar vind die muziek zelf dus ook lekker om te luisteren gelukkig 😁
Heerlijk dat je het dan ook zelf leuk vindt. Onze dochter moet af en toe ‘verplicht’ naar de band van papa komen kijken. We hopen altijd dat ze de muziek ook leuk gaat vinden maar tot nu toe is dit nog niet gebeurd 😂😂😂. Dit geeft de burger moed.
Bakblik
20-08-2026 om 20:25
krulliebollie schreef op 20-08-2026 om 20:18:
[..]
Heerlijk dat je het dan ook zelf leuk vindt. Onze dochter moet af en toe ‘verplicht’ naar de band van papa komen kijken. We hopen altijd dat ze de muziek ook leuk gaat vinden maar tot nu toe is dit nog niet gebeurd 😂😂😂. Dit geeft de burger moed.
Ja hoor dat gaat goed komen!
Heb de kinderen hier van jongs af aan mee genomen of mee laten kijken naar allerhande klassieke optredens. Van mijn vrienden en famile die klassieke muziek zingen en spelen maar ook op tv keken we wel eens klassiek. Ze hebben het tot een paar jaar geleden gedoogd. En sinds een paar jaar draait vooral zoon regelmatig zelf klassiek. Dochter zit nog een beetje in de gedoog modus al zet ze het niet meer meteen uit als ze de kans krijgt.
krulliebollie
20-08-2026 om 20:29
Bakblik schreef op 20-08-2026 om 20:25:
[..]
Heb de kinderen hier van jongs af aan mee genomen of mee laten kijken naar allerhande klassieke optredens. Van mijn vrienden en famile die klassieke muziek zingen en spelen maar ook op tv keuken we wel eens klassiek. Ze hebben het tot een paar jaar geleden gedoogd. En sinds een paar jaar draait vooral zoon regelmatig zelf klassiek. Dochter zit nog een beetje in de gedoogd modus al zet ze het niet meer meteen uit als ze de kans krijgt.
Mooi zo!
Auwereel
20-08-2026 om 20:37
Bakblik schreef op 20-08-2026 om 20:25:
[..]
Heb de kinderen hier van jongs af aan mee genomen of mee laten kijken naar allerhande klassieke optredens. Van mijn vrienden en famile die klassieke muziek zingen en spelen maar ook op tv keken we wel eens klassiek. Ze hebben het tot een paar jaar geleden gedoogd. En sinds een paar jaar draait vooral zoon regelmatig zelf klassiek. Dochter zit nog een beetje in de gedoog modus al zet ze het niet meer meteen uit als ze de kans krijgt.
Mijn kinderen heb ik niet kunnen bekeren tot klassieke kerkmuziek dat favoriet is bij ons. Geen Sweelinck, Bach, Duruflé, Rutter of Pärt.
lientje69
20-08-2026 om 21:01
Ik heb op de kittens van dochter gepast en werd daar zo blij van. Knapte er echt van op. Zojuist mocht ik vervroegd mijn verjaardagscadeau uitzoeken. 2 kleine kittens , helemaal voor mij alleen. ❤️
Ze zijn nu nog te jong maar rond dierendag komen ze bij me wonen. Zin in!
Loulou39
20-08-2026 om 21:28
lientje69 schreef op 20-08-2026 om 21:01:
Ik heb op de kittens van dochter gepast en werd daar zo blij van. Knapte er echt van op. Zojuist mocht ik vervroegd mijn verjaardagscadeau uitzoeken. 2 kleine kittens , helemaal voor mij alleen. ❤️
Wat leuk!!
Katten zijn het leukste van de wereld (vind ik) 😇😁. Ben heel benieuwd hoe het gaat, ik heb nu al zin in je verhalen 💃🏻.
HAHA!wait..what
20-08-2026 om 21:46
Ahh wat schattig! Echt iets om naar uit te kijken
Heel leuk voor je
HAHA!wait..what
20-08-2026 om 21:53
Ik werd net blij van dochter. Ze heeft een vriendinnengroep op school maar contact buiten school verloopt moeizaam. Niemand wil afspreken en ze zit daardoor veel thuis..
Ze kwam net thuis van haar sport en daar heeft ze echt een goede klik met iemand dus ze kwam vol energie en met vrolijke verhalen thuis
Ik gun haar meer van dat soort momenten!
Pooh-Bear
20-08-2026 om 23:05
Wat leuk.
Netherfield
21-08-2026 om 00:03
Man vroeg vanmiddag: zullen we vanavond met zijn tweeën uit eten gaan? Leuk! Dochters besloten dat zij dan ook uit eten gingen in een ander restaurant. Ik had een parkeergarage gevonden vlakbij, bleek een heel ruim ding, geen krappe bochtjes en de helft goedkoper dan in de binnenstad. Daarna naar het park waar een festival was, leuk bandje gezien. Dochters kwamen er ook naartoe. Helemaal gezellig!
Bailey26
21-08-2026 om 05:55
HAHA!wait..what schreef op 20-08-2026 om 21:53:
Ik werd net blij van dochter. Ze heeft een vriendinnengroep op school maar contact buiten school verloopt moeizaam. Niemand wil afspreken en ze zit daardoor veel thuis..
Ze kwam net thuis van haar sport en daar heeft ze echt een goede klik met iemand dus ze kwam vol energie en met vrolijke verhalen thuisIk gun haar meer van dat soort momenten!
Wat ontzettend fijn zeg!
lientje69
21-08-2026 om 12:27
Even proberen of het gelukt is. Yes zo te zien wel! Dit worden mijn kittens.
Met dank aan Tijgeroog voor het stappenplan foto's uploaden.

Netherfield
21-08-2026 om 12:40
lientje69 schreef op 21-08-2026 om 12:27:
Even proberen of het gelukt is. Yes zo te zien wel! Dit worden mijn kittens.
Met dank aan Tijgeroog voor het stappenplan foto's uploaden.
buufie
21-08-2026 om 13:49
Auwereel schreef op 21-08-2026 om 13:06:
Ik zie Image not found or was removed...
ik ook