Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Xandora
09-07-2026 om 00:16
stokstaart schreef op 08-07-2026 om 16:57:
Een lang weekend Glasgow geboekt met de trein. Ik ga zonder lief want die moet werken. Een vriend van me woont er en we gaan wandelen in de highlands. Maandag heb ik nog een dag Edinburgh gepland.
Ik stap over in London. Nog nooit geweest dus daar heb ik de middag en avond ook voor uitgetrokken.veel zin in
Leuk Stokstaart,
Ik was 2 weken geleden nog in Edinburgh en glasgow. Ik kan je het kasteel in Edinburgh aanraden. Heb je een gereserveerde zitplaats in de trein? Dit hadden wij op de heenreis van york naar Edinburgh niet, (stond niet aangegeven in de app) moesten een een deel van de reis staan. Voor de terugreis toch maar nieuwe tickets geregeld
Veel plezier.
stokstaart
09-07-2026 om 09:36
Ik heb gereserveerde plaatsen. En als ik die maandag van Glasgow naar Edinburgh ga koop ik ter plekke kaartjes. Als vriend vrij krijgt maandag gaan we een dag langer naar de highlands. 
In oktober ga ik met lief naar vriend en zijn vriendin en dan kunnen we ook naar Edinburgh. De komende drie jaar wonen ze daar zeker nog.
Dolfje
09-07-2026 om 10:06
Ik heb net twee doosjes frambozen voor 1€ per doosje gekocht. Zo goedkoop omdat ze superrijp zijn dus we eten ze meteen op. En lekker dat ze zijn!
Damoontje
09-07-2026 om 16:21
Ik had eigenlijk mijn poging tot afvallen even on hold gezet, omdat het me erg veel moeite kostte in een rommelige periode én de zomermaanden en omdat het niets opschoot.
Maar gisteren was ik op een plek waar ik een aantal weken niet geweest was, en kreeg meteen complimenten dat ik zo was afgevallen. Zelfs iemand die ik alleen vaag van gezicht ken, kwam naar me toe hoe ik dat gedaan had.
Dat is leuk en misschien laat ik de teugels dan niet helemaal vieren.
Groentetuin
09-07-2026 om 19:29
ik houd van togoodtogo, en vandaag kocht ik er 2 ze waren erg goed,groente ,vlees, aardappelen alles zat er in, ik denk dat met wat rijst uit voorraad erbij we er wel 6 dagen van kunnen eten en dat kostte samen 9.98.
Ik kan genieten van leuk leven op een koopje
Broodjebrie
09-07-2026 om 19:35
Groentetuin schreef op 09-07-2026 om 19:29:
ik houd van togoodtogo, en vandaag kocht ik er 2 ze waren erg goed,groente ,vlees, aardappelen alles zat er in, ik denk dat met wat rijst uit voorraad erbij we er wel 6 dagen van kunnen eten en dat kostte samen 9.98.
Ik kan genieten van leuk leven op een koopje
Ik haal ook weleens een tgtg pakket, het kan echt schelen inderdaad!
Groentetuin
09-07-2026 om 19:46
Broodjebrie schreef op 09-07-2026 om 19:35:
[..]
Ik haal ook weleens een tgtg pakket, het kan echt schelen inderdaad!
Ik koop meer tgtg dan andere boodschappen
Andere boodschappen zijn schoonmaak en toiletartikelen en broodbeleg , wat rijst pasta,oid
Verder leven wij grotendeels van tgtg ik koop nooit brood, vlees, vis, groente,toetjes, gebak.dat zit allemaal regelmatig in de tgtg
Alles wat op moet gaat gelijk op,de rest de vriezer in( en er kan meer in de vriezer dan je denkt)
Zo leven we heel luxe van een klein budget
Vandaag voor 9.98 tgtg en dat had een waarde van wel 70-80 euro ( niet alles zou ik zelf gekocht hebben,maar met deze manier van leven moet je niet kieskeurig zijn)
Maar van zo n goede box kan ik heel blij worden
Broodjebrie
09-07-2026 om 20:05
Groentetuin schreef op 09-07-2026 om 19:46:
[..]
Ik koop meer tgtg dan andere boodschappen
Andere boodschappen zijn schoonmaak en toiletartikelen en broodbeleg , wat rijst pasta,oid
Verder leven wij grotendeels van tgtg ik koop nooit brood, vlees, vis, groente,toetjes, gebak.dat zit allemaal regelmatig in de tgtg
Alles wat op moet gaat gelijk op,de rest de vriezer in( en er kan meer in de vriezer dan je denkt)
Zo leven we heel luxe van een klein budget
Vandaag voor 9.98 tgtg en dat had een waarde van wel 70-80 euro ( niet alles zou ik zelf gekocht hebben,maar met deze manier van leven moet je niet kieskeurig zijn)
Maar van zo n goede box kan ik heel blij worden
Ik snap je helemaal. Soms lukt het om een broodpakket te scoren maar ze zijn hier heel snel uitverkocht. Of het gaat me qua tijd niet lukken om op te halen.
Damoontje
09-07-2026 om 20:33
Good idee TGTG. Heb er wel eens naar gekeken maar toen kon ik t ivm werktijden vaak niet ophalen. Ik heb nu veel meer tijd.
Blij: Ik kan GTST gewoon volgen na een jaar of 10 niet gekeken te hebben. Gewoon nog/weer dezelfde oude knarren.
Broodjebrie
09-07-2026 om 20:54
Damoontje schreef op 09-07-2026 om 20:33:
Good idee TGTG. Heb er wel eens naar gekeken maar toen kon ik t ivm werktijden vaak niet ophalen. Ik heb nu veel meer tijd.
Blij: Ik kan GTST gewoon volgen na een jaar of 10 niet gekeken te hebben. Gewoon nog/weer dezelfde oude knarren.
Haha ik heb toevallig ook net de cliffhanger gekeken. Terwijl ik het al jaren niet meer kijk, maar ik vind Lone wel een goede actrice dus dat was eigenlijk de reden dat ik keek.
Vf_Watervrouw
09-07-2026 om 22:27
'Ludo en Janine ' tijdje geleden in het theater gezien. Gtst inmiddels lang geleden, weersta vooralsnog de verleiding van commerciële zenders (npo met abbo op laptop, geen Kijk of hoe die npo+commercielen terugkijk site precies heet)
Blij dat huis toch wel afkoelt met windstilte.