Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Broodjebrie
06-07-2026 om 19:37
HAHA!wait..what schreef op 06-07-2026 om 18:48:
Nieuwe fijne deo gevonden! Ik gebruikte lange tijd Loveli maar op de 1 of andere manier werkt dit niet meer voor me en ook kreeg ik er laatste tijd huidirritatie van.
Baalde er zo van! Maar ik vind deze deo eigenlijk nog fijner
Wat fijn! Bij mij is het ook een zoektocht geweest, maar ik heb nu ook een fijne.
BlairW
06-07-2026 om 20:36
Dat man het een goed idee vind om volgend jaar in de zomer naar Denemarken en Zweden te gaan. Zonder caravan 🥳 Daar gaan we dan in de meivakantie of herfstvakantie een week mee weg en de zomer wordt dan een rondreis met de auto! Een paar jaar geleden zijn we ook naar Denemarken geweest en dat was echt 1 van de leukste vakanties. Nu gaan we dan ook zoiets doen, maar dan in voornamelijk Zweden. Pretparken bezoeken, steden, natuur, beetje van alles. Nu al zin in haha!!
Chiquita
07-07-2026 om 08:22
Damoontje schreef op 05-07-2026 om 21:43:
Nou jullie hebben een goede dag Koettie!
Ik heb een bijzonder leuk idee. Ik zat te denken of het leuk is om broer en zijn gezin uit te nodigen in vriend zijn nieuwe huis. Broer en vriend kennen elkaar ook uiteraard. t Is leuk om het huis te laten zien en ff in de tuin te zitten maar er is 0,0 speelgoed.
Ineens realiseerde ik me dat het een geweldig huis is om verstoppertje te spelen. Eén van de vorige bewoners heeft overal luiken gemaakt met opbergruimte er achter en daar ligt nu nog niks in. Tijdens het klussen schijnen twee volwassen mensen ook al in die hokjes gezeten te hebben (heb ik net gemist).
Buiten ook nog 2 schuurtjes, ideaal. Mochten de kinderen vervelend zijn tijdens het bezoek dan is het ook nog een optie ze achter zo'n luik te stoppen, haha.
Wat een leuk idee! Wel kinderen /mensen tellen bij weggaan 😄
Damoontje
07-07-2026 om 08:30
Chiquita schreef op 07-07-2026 om 08:22:
[..]
Wat een leuk idee! Wel kinderen /mensen tellen bij weggaan 😄
Jaaa... haha. De kids zullen wel op zien tegen een bezoekje aan die kinderloze oom en tante en dan zetten we lekker de boel op zijn kop. Ik moet vriend nog vragen of hij het ook leuk vindt, hij zal wellicht bang zijn dat ze de boel slopen.
Blij dat ik gisteren een berichtje stuurde aan iemand over iets kleins, en diegene vanmorgen vol interesse een berichtje terug stuurt hoe het gaat.
Evaluna
07-07-2026 om 17:00
Blij dat dochter na hard werken ontzettend goede cijfers heeft gehaald!
Ook blij vanwege de oogst van de moestuin. Pruimen, veeeeel komkommers en courgettes en mooie bloemen 🌸💮🌺
Damoontje
07-07-2026 om 22:30
Blij dat het weer wat vroeger donker is.
Blij dat ik nu smakelijk kan lachen om iets wat zaterdag even mis ging. Iets met twee vrienden, telkens dingen vergeten, het leek wel een slapstick.
Beterlaat2021!
08-07-2026 om 08:03
Dat de stratenmaker die al weken rond de flat bezig is, nu eindelijk eens een schone broek (wijde zwembroek?) aan heeft....
lientje69
08-07-2026 om 15:42
Ik was een stukje wandelen . Loop met krukken. Er kwam een jongetje voorbij op de fiets en die hallo mevrouw, een fijne dag hè. Zo schattig. Hij was een jaar of 6/7 denk.
stokstaart
08-07-2026 om 16:57
Een lang weekend Glasgow geboekt met de trein. Ik ga zonder lief want die moet werken. Een vriend van me woont er en we gaan wandelen in de highlands. Maandag heb ik nog een dag Edinburgh gepland.
Ik stap over in London. Nog nooit geweest dus daar heb ik de middag en avond ook voor uitgetrokken.
veel zin in
Nighttripper
08-07-2026 om 17:07
Vandaag misschien wel het beste Nederlandse nummer ooit (terug) gevonden. "Ik heb vannacht gedronken en gezien ,hoe geen vrouw ooit krijgt wat ze verdient...". Prachtig om te lezen hoe dit nummer dat hij opdroeg aan zijn vrouw, eigenlijk bij toeval ontstond. En tegelijk zo jammer dat ik destijds niet The Scene met The Lau live heb gezien😞 https://www.nporadio2.nl/nieuws/top2000/96b9bf95-5cc6-4dcd-aa2b-1583edc3fe87/blauw-van-the-scene-hangt-van-toevalligheden-aan-elkaar
Moosey
08-07-2026 om 22:41
Dat de tweedehands bank die ik gespot had bij een bedrijfje wat in tweedehands banken doet én echt mooi was in het echt (vooral de kleur!), én dat lief er zowaar lekker op kon zitten. Weer wat afgevinkt voor het nieuwe huis (en weer voor fiks minder geld dan begroot, ook fijn)
En dat ik me net niet oneindig ben blijven ergeren aan iemand die in de trein op volume alleen op de wereld door z’n Insta zat te scrollen maar gevraagd heb of het wat zachter kon, waarop diegene sorry zei en z’n geluid uit zette (hoezo bedenk je dat niet zelf, maar goed)
En dat ik nu 5 dagen vrij heb en daarvan drie dagen op North Sea Jazz ga spenderen, hoezee!
♥️